2020-03-24, 22:24
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Man undrar verkligen varför hon är sådan med så mycket hat.?
Har inte du mer hat än Amilia i dig? Du är väldigt aktiv här inne i tråden och du fokuserar allt ditt hat på Jasmine som du kallar luder, du kallar Lennie för pedofil, du kallar Alex för neger, du kallar Mergim för bög, du hånar Victorias utseende. Jag kan fortsätta...

Du attackerar användare som ogillar rainbow och du kommer på konspirationsteorier om att folk från Facebook kommer in här när det korrekta svaret är att Glasmans stöd har minskat med tiden som har gått.

Skitsnack är något naturligt när människor i grupp samlas och vill försöka skaffa vänner och jag tror alla här inne hade följt strömmen med om de var BB deltagare. Om du nu tittar på rainbow så mycket som du gör så ser du att de pratar lika mycket och lika illa skitsnack som resten av deltagarna vilket du måste erkänna men det kan du ej för du är känslomässigt engagerad med allt som rör Glasman och Sami.
2020-03-24, 22:24
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hahaha 😂

OnT: Blir nostalgisk när Sami och Jasse skrattar ihop som nu.

Men vi har inte glömt Jasmine!

Jag skulle inte lita på henne en sekund. Hon springer säkert vid rätt tillfälle golar till Vickan. Som i sin tur eldar på fettot igen. Men Rainbow kommer inte göra bort sig igen. Det är garanterat.
2020-03-24, 22:25
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okejdå, sant!!

Är det varsitt lag eller ska de båda "coacha" alla?

de ska coacha alla
2020-03-24, 22:27
Medlem
Citat:
Tack för svaret men det är ju inte ens säkert att Glasman eller Julia skulle hänga löst på måndag det beror väl hur det går i de individuella tävlingarna som sker efter att ett lag vinner immunitet. Efter det är det ju osäkert för alla andra deltagare.
Vi får hoppas att Glasman-Julia tävlingen också avslutas på torsdag. Så får den som hänger löst också ha en chans i tävlingar likt de andra att bli säker.
2020-03-24, 22:30
Medlem
5596s avatar
Jag vill säga att Amilia är en vidrig människa med noll självinsikt samt mobbartendenser. Det ursäktar inte ert skenheliga beteende när ni försöker rättfärdiga ert hat mot deltagare. Jag tror inte att ni är bättre människor. Jag tror t.o.m. att de är bättre människor än ni då de nog inte skulle spendera dagarna här och hata på samma människor. Jag hoppas att Jasmine m.fl. aldrig läser denna tråd.
2020-03-24, 22:33
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Jag skulle inte lita på henne en sekund. Hon springer säkert vid rätt tillfälle golar till Vickan. Som i sin tur eldar på fettot igen. Men Rainbow kommer inte göra bort sig igen. Det är garanterat.
Nej tyvärr inte, men det är de medvetna om, det är jag också säker på.
2020-03-24, 22:34
Medlem
Glasman och Julia försöker hårt att leka obrydda om alla dom här skämten.
2020-03-24, 22:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Händer det nåt kul i huset ?
Nej det har det inte gjort på länge.
2020-03-24, 22:36
Medlem
Fick Julia och Glasman sitt brev till slut?
2020-03-24, 22:37
Medlem
foxieroxies avatar
Inbillar jag mig men har Sami börjat mopsa upp sig mot Glasman? Har inte sett mycket idag men tycker sedan omröstningen då jag har sett har han har pikat Glasman rätt mycket.
2020-03-24, 22:37
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Har inte du mer hat än Amilia i dig? Du är väldigt aktiv här inne i tråden och du fokuserar allt ditt hat på Jasmine som du kallar luder, du kallar Lennie för pedofil, du kallar Alex för neger, du kallar Mergim för bög, du hånar Victorias utseende. Jag kan fortsätta...

Du attackerar användare som ogillar rainbow och du kommer på konspirationsteorier om att folk från Facebook kommer in här när det korrekta svaret är att Glasmans stöd har minskat med tiden som har gått.

Skitsnack är något naturligt när människor i grupp samlas och vill försöka skaffa vänner och jag tror alla här inne hade följt strömmen med om de var BB deltagare. Om du nu tittar på rainbow så mycket som du gör så ser du att de pratar lika mycket och lika illa skitsnack som resten av deltagarna vilket du måste erkänna men det kan du ej för du är känslomässigt engagerad med allt som rör Glasman och Sami.

Ojdå. Trycker jag på en känslig punkt på dig nu. Tack för att du går tillbaka i tråden och följer mig med spänning. Trodde inte jag var så viktig för dig. Så tack för ditt intresse. Jag tycker ju förstås att vi bör diskutera vad som händer i huset och inte medlemmar i tråden. Förresten så välkommen in här men du bör visa lite mer respekt när du kommer in som påven. Så chilla och tagga ner så kanske du får några vänner.

Ingen gillar pekpinnar här och vi är på flashback och inte "min ponny" sidan. Trivs du inte kanske du bör byta tråd. Jag är säker på att du hittar något mer passande. Så läs detta och lär dig lite.

Vi som är här inne skriver om BB 2020 och kom inte in med din måttstock och börja attackera medlemmar.
Gör dig en tjänst. Läs det jag har skrivit ett par gånger. Sedan skriver du ut reglerna för Flashback och använder det som nattlektyr. Låt det sedan ligga kvar på nattduksbordet ett par månader.

Känns det lite bättre nu?
2020-03-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Hon har redan bränt sina broar och visat hennes riktiga jag. Ludret ska ut.
Jag har inte sagt att jag inte vill ha ut henne. Dock är ju de flesta människorna inte helt genomvidriga utan ibland kommer det fram fina stunder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in