Citat:
Ursprungligen postat av
5596
Har inte du mer hat än Amilia i dig? Du är väldigt aktiv här inne i tråden och du fokuserar allt ditt hat på Jasmine som du kallar luder, du kallar Lennie för pedofil, du kallar Alex för neger, du kallar Mergim för bög, du hånar Victorias utseende. Jag kan fortsätta...
Du attackerar användare som ogillar rainbow och du kommer på konspirationsteorier om att folk från Facebook kommer in här när det korrekta svaret är att Glasmans stöd har minskat med tiden som har gått.
Skitsnack är något naturligt när människor i grupp samlas och vill försöka skaffa vänner och jag tror alla här inne hade följt strömmen med om de var BB deltagare. Om du nu tittar på rainbow så mycket som du gör så ser du att de pratar lika mycket och lika illa skitsnack som resten av deltagarna vilket du måste erkänna men det kan du ej för du är känslomässigt engagerad med allt som rör Glasman och Sami.
Ojdå. Trycker jag på en känslig punkt på dig nu. Tack för att du går tillbaka i tråden och följer mig med spänning. Trodde inte jag var så viktig för dig. Så tack för ditt intresse. Jag tycker ju förstås att vi bör diskutera vad som händer i huset och inte medlemmar i tråden. Förresten så välkommen in här men du bör visa lite mer respekt när du kommer in som påven. Så chilla och tagga ner så kanske du får några vänner.
Ingen gillar pekpinnar här och vi är på flashback och inte "min ponny" sidan. Trivs du inte kanske du bör byta tråd. Jag är säker på att du hittar något mer passande. Så läs detta och lär dig lite.
Vi som är här inne skriver om BB 2020 och kom inte in med din måttstock och börja attackera medlemmar.
Gör dig en tjänst. Läs det jag har skrivit ett par gånger. Sedan skriver du ut reglerna för Flashback och använder det som nattlektyr. Låt det sedan ligga kvar på nattduksbordet ett par månader.
Känns det lite bättre nu?