Citat:
Ursprungligen postat av
Nolan11
Amilia är nog historiens mest hatade BB deltagare. Och jag kan inte heller beskriva hur mycket jag avskyr henne. Hoppas hon kommer att läsa här på Flashback och rannsaka sig själv. Hon har ju själv nämt att hon brukar läsa här rätt ofta

Jag kan faktiskt inte heller minnas någon som har varit så illa omtyckt. Man börjar ju tycka om Anty.
Dock knappar Vickan in på den platsen. Men den som verkligen sprider hat och får ut det sämsta ur varje person är utan tvekan Analia.
Man undrar verkligen varför hon är sådan med så mycket hat. Hon är ju så lycklig att få prata skit om andra. Jag skulle kanske förstå henne bättre om hon verkligen inte klickade med någon och snackade lite skit.,en hon sprider verkligen dynga om andra när de är i rummet. Nu är hon påve och Glasman är hatobjekt medan andra lyssnar spänt på hennes hat. Men så fort någon lämnar rummet så snackar hon snabbt skit om de som precis har lyssnat på henne. Alla får verkligen sin skopa av skit. Önskar att någon skulle kunna smyga på henne när hon snackar skit om just dom. Fasen Jassa hade gått i taket om hon visste vad som sägs om henne. Likaså Alex, Mergim och Vickan. Hon hatar dom med en läskig kraft. Hoppas detta kommer fram snart.
Och varför är hon kvar? Hon gör ju absolut ingenting och tillför noll till varken deltagare eller tittare.
Är BB bara så lama att de inte vill skicka ut henne p.g.a. Corona till en helt tom lägenhet och sin katt. Som vi förstår har hon inte så många vänner utanför och nu får hon hat från många som tittar.
Men hur kan vi få ut henne när BB gör allt för att ha henne kvar. Vad är anledningen till det?