2020-03-24, 21:30
Medlem
Martiiiin, hämta deet, Martiiiin kan jag få deeeeet, Martiiiin ge mig deeeetttt.
Jävlar vad lat blåsfisken är, är martin hennes privata slav eller?
Helvete, rör på fläsket så kanske du slutar att svullna, vidriga människa.
Medlem
SiliconDouchebags avatar
En till jävla riskaka med en skollinjal avokado på medans hon sitter och spekulerar??? Godnatt!
Medlem
Alltså varför överanalyserar dom så jävla mycket om den här tävlingen? Drick mycket vatten, ät små portioner, hoppa hopprep och håll käften. Det är ju bara det dom kan göra då dom inte har tillgång till någon cardio. Herregud
Medlem
Bulletzs avatar
Blåvalen bara fortsätter äta och äta och äta. Nästan lite komiskt faktiskt.
2020-03-24, 21:31
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alvedonander
i början av 2020 iaf.
Trolljägarna... ännu ett skitprogram för lättkränkta människor. grow some balls eller stäng av ditt internet om ni tycker folk är otrevliga
2020-03-24, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag förstår inte vad Julia och Glasmans uppdrag är - är det någon vänlig själ som skulle vilja förklara det för mig? Tack på förhand mvh PÖSS.
Bump.
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Trolljägarna... ännu ett skitprogram för lättkränkta människor. grow some balls eller stäng av ditt internet om ni tycker folk är otrevliga

En person utkastad ur big brother för att varit antisemitisk hamnar som offer i trolljägarna... En ding ding värld
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha seriöst? Vad sjukt. Hon som var så jävla noga med just "ät inte efter klockan 19".

Visar ju, återigen, hur otroligt lite självinsikt hon har. Skulle PÅ RIKTIGT vilja veta vad som gjort henne till den hon har. Att hon känner ett behov av att ljuga och krydda för att hävda sig, inte kan se sina egna fel, tycker att alla andra är orsaken till allt dålig som händer henne osv. Geeenuint nyfiken.
Jajamensan, äter riskaka och avokado med mängder av salt. På tal om att binda vätska.

Ja, något måste ju hänt! Tror att hon curlats så hårt av sina föräldrar att hon fått göra och säga vad hon vill och alltid fått uppmuntring för det. Hon har ju sina stunder då hon är riktigt rolig men hennes brist på självinsikt, normal uppfostran, skitpratande mm gör henne till en horribel individ.
2020-03-24, 21:34
Medlem
Bara jag som upplever att Martin har svårt att artikulera? Extra mycket idag. Får knappt fram några ord
2020-03-24, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Matsäcksförkrympning🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Du är för go🥰🥰 Måste vara när man tagit med matlådan till jobbet men glömt maten i. Tack för dagens bästa asgarv😘
😂😂😂😂😂. Nu gick det nog lite för fort när jag tänkte! 😀😀😀
2020-03-24, 21:35
Medlem
Amilia är nog historiens mest hatade BB deltagare. Och jag kan inte heller beskriva hur mycket jag avskyr henne. Hoppas hon kommer att läsa här på Flashback och rannsaka sig själv. Hon har ju själv nämt att hon brukar läsa här rätt ofta
2020-03-24, 21:37
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anydpandy
Tack för svar

Då är jag med, blev lite orolig att jag missat något! Har varit fan av Rainbow under hela tiden och kan väll tycka att de kunde hanterat Jassesituationen annorlunda såklart men gjort är gjort.

Håller tummarna nu att Rainbow får lite medvind igen! Synd på Philip förresten, hade varit roligt att se han och Sami hitta på rackartyg

De flesta av oss "gamla" är Rainbow. Naturligtvis tycker vi också att situationen blev knepig men Glasman får oförtjänt ta hela skiten när man kunde se att många andra var lika tända på hela upplägget men har ljugit sig fram från sin roll speciellt Vickan som sprang fram och tillbaka som en stucken gris och nu är moder Teresa. Hon är värre än Anty.

Jag håller med helt angående Philip. Diggade honom helt. Han och Sami och också Glasmans hade kunnat bli ett otroligt team. Otroligt synd att han fick lämna. Men det är nu historia och vi kör på Rainbow!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in