2020-03-24, 21:58
Bannlyst
Går dom och lägger sig nu, nytt bottenrekord 😷😷😷😡😡
2020-03-24, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
dom är lyckocoacher, dom ska ha enskilt samtal med alla i huset och ta reda på vad som gör varje enskild människa lyckligare i huset? sedan ska de förverkliga det o den som gör detta bäst sitter säkert. förmodligen kommer dom andra rösta på den dom tyckte gav mest lycka i huset

nåt sånt
Du kunde inte svara när jag frågade förut? känner mig dissad!!!

När ska de göra det då? Och det är inte helt säkert att det är deltagarna som kommer välja eller?
2020-03-24, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De ska finnas till hands för att de andra ska må bra under veckan. Den ena kommer sitta säkert och den andra hänga löst, beroende på vem som lyckats bäst.

Tack, såg videon som kom nyss på appen..
2020-03-24, 22:01
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Amilia är nog historiens mest hatade BB deltagare. Och jag kan inte heller beskriva hur mycket jag avskyr henne. Hoppas hon kommer att läsa här på Flashback och rannsaka sig själv. Hon har ju själv nämt att hon brukar läsa här rätt ofta

Jag kan faktiskt inte heller minnas någon som har varit så illa omtyckt. Man börjar ju tycka om Anty.
Dock knappar Vickan in på den platsen. Men den som verkligen sprider hat och får ut det sämsta ur varje person är utan tvekan Analia.

Man undrar verkligen varför hon är sådan med så mycket hat. Hon är ju så lycklig att få prata skit om andra. Jag skulle kanske förstå henne bättre om hon verkligen inte klickade med någon och snackade lite skit.,en hon sprider verkligen dynga om andra när de är i rummet. Nu är hon påve och Glasman är hatobjekt medan andra lyssnar spänt på hennes hat. Men så fort någon lämnar rummet så snackar hon snabbt skit om de som precis har lyssnat på henne. Alla får verkligen sin skopa av skit. Önskar att någon skulle kunna smyga på henne när hon snackar skit om just dom. Fasen Jassa hade gått i taket om hon visste vad som sägs om henne. Likaså Alex, Mergim och Vickan. Hon hatar dom med en läskig kraft. Hoppas detta kommer fram snart.

Och varför är hon kvar? Hon gör ju absolut ingenting och tillför noll till varken deltagare eller tittare.
Är BB bara så lama att de inte vill skicka ut henne p.g.a. Corona till en helt tom lägenhet och sin katt. Som vi förstår har hon inte så många vänner utanför och nu får hon hat från många som tittar.
Men hur kan vi få ut henne när BB gör allt för att ha henne kvar. Vad är anledningen till det?
2020-03-24, 22:02
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du kunde inte svara när jag frågade förut? känner mig dissad!!!

När ska de göra det då? Och det är inte helt säkert att det är deltagarna som kommer välja eller?

åhhhh QUEEN Du vet om att hade jag sett hade jag varit första som svarat!

tror samtalen börjar imorgon o nej det är inte säkert att det är deltagarna som väljer utan det är en gissning från mitt håll
2020-03-24, 22:06
Medlem
Vicktora fjäskar för Sami nu efter att dom stannar kvar. Går runt i hans kläder och sparkcykel och nu sitter vid hans säng och gullar. Man ser igen hennes falskhet
2020-03-24, 22:07
Bannlyst
Kommer dom välja att Glasman hänger löst va, folket i huset vill väl hellre ha ut honom före Julia lr?
2020-03-24, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
åhhhh QUEEN Du vet om att hade jag sett hade jag varit första som svarat!

tror samtalen börjar imorgon o nej det är inte säkert att det är deltagarna som väljer utan det är en gissning från mitt håll
Okejdå, sant!!

Är det varsitt lag eller ska de båda "coacha" alla?
2020-03-24, 22:08
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
På internet när man så lätt kan sluta att kolla på kommentarer eller blockera människor så ska folk kunna skriva vad fan de vill. DOCK om detta fortsätter i verkligheten så är det inte OK. Men vad som än görs så kommer folk ändå att vara elaka, bara att gilla läget eller börja leva under en sten

Ja men hatar man någon så borde man nu rimligtvis inte gå in på dennes insta eller likande och skriva skit.
Att behöva börja en dag med att blocka folk och ta bort kommentarer som ändå kommer komma tillbaka lika snabbt är ju inte speciellt roligt.
2020-03-24, 22:10
Medlem
Hunden007s avatar
Föresten så blev Big brother Kanada just avbruttet på grund av Coronan.
2020-03-24, 22:10
Medlem
icons avatar
Aww Sami och Jassa. Mysiga
2020-03-24, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag kan faktiskt inte heller minnas någon som har varit så illa omtyckt. Man börjar ju tycka om Anty.
Dock knappar Vickan in på den platsen. Men den som verkligen sprider hat och får ut det sämsta ur varje person är utan tvekan Analia.

Man undrar verkligen varför hon är sådan med så mycket hat. Hon är ju så lycklig att få prata skit om andra. Jag skulle kanske förstå henne bättre om hon verkligen inte klickade med någon och snackade lite skit.,en hon sprider verkligen dynga om andra när de är i rummet. Nu är hon påve och Glasman är hatobjekt medan andra lyssnar spänt på hennes hat. Men så fort någon lämnar rummet så snackar hon snabbt skit om de som precis har lyssnat på henne. Alla får verkligen sin skopa av skit. Önskar att någon skulle kunna smyga på henne när hon snackar skit om just dom. Fasen Jassa hade gått i taket om hon visste vad som sägs om henne. Likaså Alex, Mergim och Vickan. Hon hatar dom med en läskig kraft. Hoppas detta kommer fram snart.

Och varför är hon kvar? Hon gör ju absolut ingenting och tillför noll till varken deltagare eller tittare.
Är BB bara så lama att de inte vill skicka ut henne p.g.a. Corona till en helt tom lägenhet och sin katt. Som vi förstår har hon inte så många vänner utanför och nu får hon hat från många som tittar.
Men hur kan vi få ut henne när BB gör allt för att ha henne kvar. Vad är anledningen till det?
Jag tror och hoppas att det är denna vecka som hon ryker. Dels förlorade hennes lag en fördel idag när de förlorade lagtävlingen. Och skulle det sedan komma en fysisk tävling är hon rökt denna vecka. Sen kommer tittarna knappast rädda henne heller. Den enda chansen är att Mergim eller Lennie vinner makttävlingen isåfall. Ställs hon mot Glasman skulle jag säga 60-40% fördel Glasman. Julia-Amilia kanske 70-30% fördel Julia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in