2020-03-24, 20:53
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Eller bristen på dom. Varför inte belöningstävlingar. Kanske inte just nu men tex kämpa sig till att få beställa från någon pizzeria, få en spa-behandling, besök av frisör för vinnaren, skicka in twister under en fest osv. Finns så mycket enkla belöningar och uppdrag.

Nu tex. Tillsammans ska de komma upp i x antal sit-ups då får de se ett avsnitt av Robinson. Det ger ju reklam för kanalens egna program. Men viktigast. Musik på festerna!

In med lite Bigbrother-dollars som det var förr
2020-03-24, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Håller med helt. Med Mergim på en god fjärde plats.
Ja Mergin på 4e
2020-03-24, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
In med lite Bigbrother-dollars som det var förr
Det ringer en klocka. Vad var det för något?
2020-03-24, 20:55
Medlem
icons avatar
Citat:
Eller bristen på dom. Varför inte belöningstävlingar. Kanske inte just nu men tex kämpa sig till att få beställa från någon pizzeria, få en spa-behandling, besök av frisör för vinnaren, skicka in twister under en fest osv. Finns så mycket enkla belöningar och uppdrag.

Nu tex. Tillsammans ska de komma upp i x antal sit-ups då får de se ett avsnitt av Robinson. Det ger ju reklam för kanalens egna program. Men viktigast. Musik på festerna!
det som involverar folk från utsidan borde gå bort pga smittorisk tyvärr, annars brukar det vara kul när det kommer in nån. Men de andra grejerna du nämner är bra förslag.
Medlem
askungens avatar
Klämde Frida precis jasmines röv??
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Pga att flashback inte är ett chattforum. Det ska vara diskussion. Såhär får man inte heller skriva.
Fick tre varningar häromdagen. Nån jävel som störde sig.

OnT.
Ska bli intressant att se hur Glasman och Julia tar sig an detta uppdrag.
Känns som det blir svårare för Glasman.
Hur fan ska han få folk att prata öppet och ärligt med honom😂 vilket skämt.

Tänk på att lojaliteter svänger extremt snabbt i BB 2020.
Den ena dagen är Glasman "bad guy" nästa är det Mergim och nästa blir det Vickan som Analia snackade skit om för bara ett par timmar sedan.
2020-03-24, 20:56
Medlem
icons avatar
mysig stämning ändå med rainbow inkl gamla medlemmen Jass
2020-03-24, 20:57
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Det ringer en klocka. Vad var det för något?

Förut kunde man via tävlingar vinna BB-bucks och använda dom i en varuautomat.. Allt från tatueringar och fiskmassage till gorbys.

Man kunde tjäna dom genom att vinna tävlingar eller jaga dvärgar.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anydpandy
Har läst tråden länge och väl och jag hänger med i hatet emot Valis samt Vickan. Men jag tycker fortfarande att Glasman är rätt skön så varför allt agg emot han? Brukar hänga med i liven hyfsat bra och tycker inte han är så förfärlig

Skulle vara gött och ha Jasse och Valis emot varandra men det lär väll inte hända....

Som många skriver här så håller jag med ang Mergin, mycket mycket roligare nu för tiden. Däremot är jag lite långsur så han har en del att bevisa!

Ha de fint och keep safe out there
Daniel är fortfarande skön. Störde mig bara när han var neggig och drog ner Sami i det. Håller med dig om Mergim
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
VEM pratar Mergim skit om nu!? Vem är det som frågat angående Lennies sprut-teknik?
KRÄVER SVAR OMGÅENDE
Jag är 96% säker på att han syftade på Nymfomalia. Hon har ju visat sig vara besatt av att prata sex med Lennie. Missade du fisting diskussionen de hade igår tex?
2020-03-24, 20:58
Medlem
icons avatar
Undrar vad Martin tycker om att Jass verkar ha kul med rainbow nu
2020-03-24, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
mysig stämning ändå med rainbow inkl gamla medlemmen Jass

Håller med! Alltid bäst stämning när alla de är tillsammans. Alla verkar genuint gladare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in