2020-03-24, 20:42
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Hallå varför får man en varning för att skriva ”+1!!🔥🔥” på Flashback??
Fått två st sånna löjliga varningar på två dagar?

Pga att flashback inte är ett chattforum. Det ska vara diskussion. Såhär får man inte heller skriva.
Fick tre varningar häromdagen. Nån jävel som störde sig.

OnT.
Ska bli intressant att se hur Glasman och Julia tar sig an detta uppdrag.
Känns som det blir svårare för Glasman.
Hur fan ska han få folk att prata öppet och ärligt med honom😂 vilket skämt.
2020-03-24, 20:44
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Amilia eller Frida har han en chans mot. Möjligtvis Alex också, hon är inte så populär bland tittarna, men inte heller hatad, lite mittemellan läge.

Han tar även Victoria i en eventuell omröstning
2020-03-24, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
De varnade för det tidigare i tråden. Inga +1 eller oneliners
Okej tack för svar! Då vet jag nu
2020-03-24, 20:45
Medlem
icons avatar
Jag blir nyfiken på de som arbetar fram uppdragen. Deras tankegång bakom.
2020-03-24, 20:48
Medlem
Lord2Moynes avatar
Vart gömmer sig Amilia? Ligger hon i sängen tro och pratar om sin BRUTNA fot och hur hårt hon hade dominerat med hopprepen om hon bara fått chansen!?
2020-03-24, 20:48
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Fast det skiljde ju bara 57 hopp. Bitter much?
Jag hejar inte mer på ena laget än det andra, tvärtom så är min topp två Lennie och Jass, och de var ju gula. Men rätt ska vara rätt, jag såg båda lagen live och det såg helt klart ut som att rosa laget vann överlägset.
2020-03-24, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag kollade klippen när de hoppade hopprep, det finns INGEN CHANS att gula laget vann! Sami tog flera långa pauser, och även Vicky, och ingen av dem hoppade särskilt fort. Jasmine och Lennie hoppade på bra, men inte alls i samma tempo som Mergim och Martin. Alex hoppade minst lika fort som Sami, utan några längre pauser. Frida hoppade långsammare än Vicky, men tog mycket kortare pauser.
Såg liven Alex å Frida hade typ paus hela tiden, Mergim var typ bara snabb första minuterna
2020-03-24, 20:50
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Han snackade om nån till som frågat om Lennies sprut-teknik, vem syftade han på?

Fan det har jag missat.
2020-03-24, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag blir nyfiken på de som arbetar fram uppdragen. Deras tankegång bakom.
Eller bristen på dom. Varför inte belöningstävlingar. Kanske inte just nu men tex kämpa sig till att få beställa från någon pizzeria, få en spa-behandling, besök av frisör för vinnaren, skicka in twister under en fest osv. Finns så mycket enkla belöningar och uppdrag.

Nu tex. Tillsammans ska de komma upp i x antal sit-ups då får de se ett avsnitt av Robinson. Det ger ju reklam för kanalens egna program. Men viktigast. Musik på festerna!
2020-03-24, 20:51
Medlem
Har läst tråden länge och väl och jag hänger med i hatet emot Valis samt Vickan. Men jag tycker fortfarande att Glasman är rätt skön så varför allt agg emot han? Brukar hänga med i liven hyfsat bra och tycker inte han är så förfärlig

Skulle vara gött och ha Jasse och Valis emot varandra men det lär väll inte hända....

Som många skriver här så håller jag med ang Mergin, mycket mycket roligare nu för tiden. Däremot är jag lite långsur så han har en del att bevisa!

Ha de fint och keep safe out there
2020-03-24, 20:52
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja det är helt otroligt att man alltid är försenad. men när det är tävlingar då ska de gå jävligt fort.

Ja det verkar ju inte bättre, usch såna som på din profilbild, vill inte ens veta av lukten där inne på deras kontor

Jag tog faktiskt bilden på deras kontor
2020-03-24, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojjj
Såg liven Alex å Frida hade typ paus hela tiden, Mergim var typ bara snabb första minuterna
Vi vet inte vilka som råkade nollställa. Men jag litar verkligen inte på bb efter gårdagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in