2020-03-24, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Ja, Philip var så jävla sjuk. Ryktas om att det är högt tryck på hans mejl gällande ex on the beach, PH m.m.

Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Han skulle vinna Paradise Hotel på första parcermonin och kasta kulan på 500k
Har ni inte hört? Det har nått ända till hollywood om hans galenskaper i svensk tv, dom har redan börjat spela in en lååångfilm om hans händelsefulla liv. Det ni.
2020-03-24, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej, de ska börja snart
Ja! BB bekräftade på insta precis att de är påväg !!!
2020-03-24, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Undrar om dem kan stava till "stjjertjudden", annars kanske du kan lära dem det Malmens1!
Tveksamt va, inte första gången jag ser stavfel från deras sida, förståndshandikappade med dyslexi. big brother 2020 är ett fiasko.
2020-03-24, 19:42
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Alla röstningar där du inte ser nuvarande resultat i ska du ifrågasätta .. Jag röstade faktiskt på Vickan framför Filip med PH, tyckte han spårade för mkt.

Absolut Jag ifrågasätter och tar det med en nypa salt alla omröstningar utan att underlag presenteras. T.o.m. scouterna presenterar sina resultat öppet. Jag röstade Philip i den omröstningen. Vi får aldrig veta vem som fick mest röster. De flesta som röstar är "tysta röstare" därav kan man inte slänga fram kortet att "men de flesta på Instagram eller flashback tycker det" för vi har "högljudda röster". Tyvärr kan man bara spekulera men ingen har egentligen rätt.
2020-03-24, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Absolut Jag ifrågasätter och tar det med en nypa salt alla omröstningar utan att underlag presenteras. T.o.m. scouterna presenterar sina resultat öppet. Jag röstade Philip i den omröstningen. Vi får aldrig veta vem som fick mest röster. De flesta som röstar är "tysta röstare" därav kan man inte slänga fram kortet att "men de flesta på Instagram eller flashback tycker det" för vi har "högljudda röster". Tyvärr kan man bara spekulera men ingen har egentligen rätt.
Tro mig, det var du och 10 till kanske som max som röstade kvar filip. Sluta skojja om det nu, inte roligt.
2020-03-24, 19:44
Medlem
Så fort Mergim snackar om Amilia och Lennie sexnatt så lipar hon som en bebis. Nu snackar hon skit om Glasman och Julias intima relation..
2020-03-24, 19:47
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Du gillar inte Daniel? Obs inte min favorit heller.
Så klart Inte. Jätteäcklig och falsk. Utnyttjar Sami. Blev solklart nu då han hängde lös. Och nu falskar han tillbaka ännu mer. Knullar Jullan för att ”vinna” över Sammi. Då Lennie försökte stärka Sammi la idiotglas i och började tacka och tala i vi-form. Såååååå äckligt. Nu ska vi börja umgås igen= jag låser dig vid mig! Funkar en gång= funkar alltid. UT med Glasman och hans äckliga instagramföljare. NU!!!!!
2020-03-24, 19:47
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Har ni inte hört? Det har nått ända till hollywood om hans galenskaper i svensk tv, dom har redan börjat spela in en lååångfilm om hans händelsefulla liv. Det ni.

Fan tyckte jag kände igen han från senaste Avengerstrailern

Citat:
Ursprungligen postat av likebananas

Mkt bra, du har helt rätt
2020-03-24, 19:48
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Tro mig, det var du och 10 till kanske som max som röstade kvar filip. Sluta skojja om det nu, inte roligt.

Naturligtvis skulle en sådan "jag vet" kommentar komma. TV4 lyckas bra med att manipulera den här typen av tittare. Du lyckades precis övertala mig om att du måste ha rätt.
2020-03-24, 19:49
Medlem
Produktionen förvånas aldrig. En tävling som skulle börja kl 16. Börjar kl 20

Jaha nu är de ett brev om utmaning
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2020-03-24 kl. 19:51.
2020-03-24, 19:49
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Fan tyckte jag kände igen han från senaste Avengerstrailern

Mkt bra, du har helt rätt

Skönt att kunna ha en diskussion på en högre nivå än "jag vet bäst". Tack!
2020-03-24, 19:50
Medlem
foxieroxies avatar
Får inte Amilia vara med och tävla? Har hon själv valt att inte tävla?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in