2020-03-24, 19:31
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Jag tror dom kommer avbryta detta tema.
Finns ingen annan logisk förklaring till varför dom dröjer med julia och glasmans brev....

Eller så sitter dom i Coronakrismöte och kommer fram till att avbryta hela produktionen
2020-03-24, 19:32
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Oddsen för att dom stänger ner känns väl plötsligt rätt hög eller vad tror ni? Skulle vilja vara en fluga på väggen på BB mötena just nu. Även kring det väntat kritiserade temat.

Big Brother som underhållning är tyvärr förlorat, konceptet har ingen plats i 2020-talets lättkränkta värld. Rip.
Kan bara hålla med och stor del i det att man tar in helt folk i huset. Vem fan är intresserad av en massa influensier? Inte jag iaf. Ta in ”vanligt” folk, då kan det bli roligt.
Vem fan är intresserad av en massa c/d kändisar? Lägg ner skiten!
2020-03-24, 19:32
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Dom skulle aldrig släppt in Amilia igen. Fattar inte hur dom tänkte där???

Att släppa in Amelia igen är en käftsmäll mot Löfvens tal om försiktighetsprincipen och dessutom att henne snabb förtur med personal står beredd för röntgen rätt magstarkt när människor faktiskt dör runtomkring. Låt oss nu ändå acceptera allt som har gjorts kommer nästa fråga. Vad tilför en deltagare som kommer att hoppa runt på kryckor i många veckor framöver. Och varför fick då inte Patsy komma tillbaka, eller att han fick besöka en läkare och återhämta sig i huset under ett par dagar och inte veckor?
2020-03-24, 19:33
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag håller med dig och tror att samtliga omröstningar är egentligen på något sätt riggade för att som du uttrycker "money talks". Jag misstror även omröstningen mellan Vickan och Philip. Det går inte att säga att jag har fel, heller inte att jag har rätt då det aldrig presenteras öppet hur många som röstar och på vad/vem och det gäller samtliga underhållningsprogram på TV4. Inte bara BB.
Vad vi vet dock är att Vickan är mer kontroversiell än Philip, å andra sidan fick han för kort tid på sig. Men jag litar fortfarande inte på resultatet varken i Philip fallet eller andra omröstningar. Man kan bara spekulera.

Alla röstningar där du inte ser nuvarande resultat i ska du ifrågasätta .. Jag röstade faktiskt på Vickan framför Filip med PH, tyckte han spårade för mkt.
Medlem
Frida har hemsk hosta!!
Medlem
nu filmade dom uppdragsrummet, snart dags då
2020-03-24, 19:35
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Alla röstningar där du inte ser nuvarande resultat i ska du ifrågasätta .. Jag röstade faktiskt på Vickan framför Filip med PH, tyckte han spårade för mkt.

Ja, Philip var så jävla sjuk. Ryktas om att det är högt tryck på hans mejl gällande ex on the beach, PH m.m.
2020-03-24, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Eller så sitter dom i Coronakrismöte och kommer fram till att avbryta hela produktionen

Dom la nyss upp på sin instagram att det nya avsnittet är ute så det är nog inte något akut inom produktionen, de handlar nog mer om temat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
nu filmade dom uppdragsrummet, snart dags då
Vad är det som händer?? Varit borta i 6h.. varför snackar alla om att det ev. ska läggas ner??
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Ja, Philip var så jävla sjuk. Ryktas om att det är högt tryck på hans mejl gällande ex on the beach, PH m.m.

Han skulle vinna Paradise Hotel på första parcermonin och kasta kulan på 500k
2020-03-24, 19:38
Medlem
"duelle" vadfan är det för 3åring som jobbar för big brother...
2020-03-24, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Vad är det som händer?? Varit borta i 6h.. varför snackar alla om att det ev. ska läggas ner??
Nej, de ska börja snart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in