2020-03-24, 01:08
Medlem
PyjamasXLs avatar
Nu skall juden mid sin lilla kuk knulla på Jullan. Vi får se hur det går.
Medlem
Bellamorras avatar
Okej så stalkern jag tittade upp fake Vickan

Hennes fullständiga namn är Victoria Barbro Klöfver

Inget namn som börjar L

Så vi kan nu konstatera att hon är WT o inte har råd med LV väskor så hon väljer att tatuera in loggan istället för att gå runt med 20 år gamla LV väskor (dvs det hon har råd med)
Medlem
Jävlar vad Amilia är på Martin så fort hon får lite alkohol. Hade jag varit Jasmine hade jag lackat, och då är jag inte ens speciellt svartsjuk av mig.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hehehe Såg det i badrummet. Jassa frågar om Jullan är sur.
Jassa är sur att Jullan är kvar. det sticker i ögonen på Rosa rummet nu.

Det gör verkligen ont i rosa rummet nu.
Medlem
theeaglefalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haalloj
Sjukt imponerad och tycker nästan exakt samma sak. Vickan och Amalia är ju dom man helst ser lämnar, helt klart. Har alltid hatat mergim men han har klättrat två steg på listan. Har svårt för folk som ska stärka sin personlighet genom att trycka ner andra, och sen när nageln skaver, gnälla på att man haft de tufft. Han har ingen karaktär och beter sig som en bög men gillar tjejer eller? Vet inte, men falskare människa är svår att hitta. Lenny ingen favorit, inget emot honom men tycker han skiner väldigt sällan och är lite tråkig. Sami vinner fan, allt annat vore konstigt, Lenny kanske ger en bra fight. Julia och Martin tycker jag verkar vara två jävligt sköna människor, genuint sköna. Alex är ba vettig och, typ som glasman

Håller helt med dig om Mergim. Jag undrar varför han blev mobbad i skolan, om det var pga att han var feminin eller hans utseende? Jag tänker mig att grunden är det första och som nu mer senare år visat sig. Han har antagligen inte vågat komma ur garderoben isåfall och det är därför han är så sjukt osäker. 100000% säker på att han åtminstone är bisexuell. Man flamsar inte med händerna sådär eller skriker ”OH MY GÅÅÅÅD” och hoppar runt som en kanin som om det vore julafton när man var 12 år för lite Bacardi. Oavsett vad så tycker jag någonstans också synd om honom för han öppet också vet om varför han är som han är men vågar inte berätta hela sanningen - som med mina teorier är att han inte klivit ur sin garderob än!
Medlem
Varför har Vicky gått runt med ett hår som ser ut att vara doppat o stekflott? Eventuellt har Analia lånat lite fett från sin hårbotten
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Tycker synd om Alex.
Fan steppa upp lite och sluta spring efter dem här falska tjejerna. Du borde ansluta till Jasse och Martin mer.
Vilka falska tjejer?
2020-03-24, 01:09
Medlem
Lunatics avatar
Blir det nuppa nu i sovrum1 =)
Är Jullan full och hon är vaken i sängen men är lugn då vet man att det är sex på gång =)
2020-03-24, 01:10
Medlem
theeaglefalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vilka falska tjejer?

Victoria och Anty.
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamorra
Okej så stalkern jag tittade upp fake Vickan

Hennes fullständiga namn är Victoria Barbro Klöfver

Inget namn som börjar L

Så vi kan nu konstatera att hon är WT o inte har råd med LV väskor så hon väljer att tatuera in loggan istället för att gå runt med 20 år gamla LV väskor (dvs det hon har råd med)

Barbro hahahahha
Medlem
Victoria hamnar i knät på Lennie.
Amilia: "Nu RöKeR Vi" två sek senare.

Haha så genomskinligt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Victoria och Anty.
Vad gjorde victoria nu? Snacka hon skit om honom igen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in