Citat:
Ursprungligen postat av
Haalloj
Sjukt imponerad och tycker nästan exakt samma sak. Vickan och Amalia är ju dom man helst ser lämnar, helt klart. Har alltid hatat mergim men han har klättrat två steg på listan. Har svårt för folk som ska stärka sin personlighet genom att trycka ner andra, och sen när nageln skaver, gnälla på att man haft de tufft. Han har ingen karaktär och beter sig som en bög men gillar tjejer eller? Vet inte, men falskare människa är svår att hitta. Lenny ingen favorit, inget emot honom men tycker han skiner väldigt sällan och är lite tråkig. Sami vinner fan, allt annat vore konstigt, Lenny kanske ger en bra fight. Julia och Martin tycker jag verkar vara två jävligt sköna människor, genuint sköna. Alex är ba vettig och, typ som glasman
Håller helt med dig om Mergim. Jag undrar varför han blev mobbad i skolan, om det var pga att han var feminin eller hans utseende? Jag tänker mig att grunden är det första och som nu mer senare år visat sig. Han har antagligen inte vågat komma ur garderoben isåfall och det är därför han är så sjukt osäker. 100000% säker på att han åtminstone är bisexuell. Man flamsar inte med händerna sådär eller skriker ”OH MY GÅÅÅÅD” och hoppar runt som en kanin som om det vore julafton när man var 12 år för lite Bacardi. Oavsett vad så tycker jag någonstans också synd om honom för han öppet också vet om varför han är som han är men vågar inte berätta hela sanningen - som med mina teorier är att han inte klivit ur sin garderob än!