2020-03-23, 22:38
Medlem
Grittys avatar
Har fattat tycke för en dam som kan klassas som knubbig för att vara generös. Svårt att bedöma med kläderna på, men om alla plagg drogs av och man såg henne i profil så skulle BMI:t landa på hälsofarliga nivåer känns det som.

Jag själv är skapligt fit och kan få beröm/komplimanger och har egentligen aldrig erkänt det för någon annan person; men jag ser verkligen ner på fetton. Ser jag en heffaklump på en restaurang kan det framkalla kväljningar och då gäller det bägge könen. På gatan när de vaggar fram kan jag inte låta bli att låta okvädesorden hagla inombords åt deras belastade leder. Ja ni fattar bilden. Kalla mig ytlig, skitsamma.

Däremot dök denna tjej upp i kompiskretsen i höstas och det var som att hon iglade sig fast och bara klev rätt in i bekantskapen och lyckades nästla sig in i min värld utan att jag kunde göra något åt saken. En sån man accepterar i "kretsen" från ens egen sida bara för att de andra tyckte om henne.

Med tiden har jag dock fattat tycke för henne mer och mer. Hon har på senare tid börjat hinta om att vi ska träffas bara hon och jag, vill väl att jag ska fråga a la typiskt tjejbeteende. Och nu kan jag inte sluta tänka på henne.

För det första är jag extremt rädd att försäga mig. Kan vara lite för lättvindig med orden ibland och om jag fick full koll på hennes diet och "träning" är jag dessvärre rädd att såra henne och att det sedan kommer fram till alla vänner (som inte alla kanske delar min levnadsstandard...).

För det andra är jag rädd för att inte ens få upp den. Hon ser rätt fördelaktig ut i ansiktet men kroppen...

Nån annan med liknande erfarenheter i livet? Gick ni vidare för att ni bara tyckte om personligheten och fungerade det i så fall? Eller föll det platt när allt summerades?

Har egentligen aldrig haft någon smak men just tjockisar har gått bort men nu har det hänt.

Ps jag har försökt att onanera till tanken av henne men det går bara inte.
Citera
2020-03-23, 22:48
Medlem
Semikolonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gud.skapade.detta.
Hon har hjärntvättat dig. Grattis till 10 års helvette!

Va?

TS, du kan inte vara äcklad attraherad samtidigt. Det är dags att erkänna att du gillar henne och att det inte är något att skämmas över.
Citera
2020-03-23, 22:54
Medlem
Grittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semikolonn
Va?

TS, du kan inte vara äcklad attraherad samtidigt. Det är dags att erkänna att du gillar henne och att det inte är något att skämmas över.
Skäms inte, bara rädd för att det kommer krascha fullständigt och skada bekantskapskretsen.

Varit med en av tjejerna redan men det tog slut på andra grunder än att jag såg ner på hennes kropp..
Citera
2020-03-23, 23:06
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semikolonn
TS, du kan inte vara äcklad attraherad samtidigt.
trashyboners har lärt mig annat.
Citera
2020-03-23, 23:26
Medlem
DRD4s avatar
I feel you!

Jag föredrar damer med ett väldigt lågt BMI, men är personligheten vacker så kommer man ju långt, men kan det inte bli en projekttjej? en fixer upper! Jag tog min senaste från en sexa till en stark åtta, lite som att renovera en gammal båt.
Citera
2020-03-23, 23:52
Medlem
kalkryggars avatar
När du umgås med henne på tu man hand så lägg in en egen personlighet där du beskriver dig själv som att du jobbar mycket med din personlighet och din kropp i förhållande till att hålla hälsan god. Tala om ett aktivt liv med mycket rörelse osv.

Du måste tala om det på ett sätt så hon inte känner sig ut-matchad och ger upp (eftersom du ändå gillar henne). Det gör att det blir lite tricky. Men du måste gå den vägen för om hon fortfarande är intresserad efter det så kan det innebära att hon är sugen på förändring i sitt egna liv och vill ha ett mer aktivt liv. Det kan medföra en mer fit och sund flicka.

Men märker du att hon är inställd på att låta fettet sitta och öka på vågen år för år så är det nog smartast för dig att lämna tanken på kärlek därhän så fort som möjligt och inte involvera dig. Annars så kommer du sitta där i soffan och äta semlor och se bajsprogram på tv'n. Du kommer följa sunkiga serier på TV4 och TV10 (eller va fan skiten heter).
Citera
2020-03-23, 23:58
Medlem
Tjockisar går inte att tycka om.
Deras feta kropp pekar ju på att de är ohälsosamma och samtidigt att de inte bryr sig. De är inte lika alerta och igång heller, det kan man helt enkelt inte vara med en sådan kropp. Och är en tjockis så respektlös mot sig själv, varför ska då någon annan respektera tjockisen?

JA det är tjockisens fel att denne är tjock, jag bryr mig inte om vilka gener eller horomoner tjockisen har som inte icke-tjockisar har som har gjort att tjockisen har lättare för att bli fet än andra människor. Faktumet är att tjockisen vet om att denne är tjock och kan då helt enkelt dra ner på sitt intag av föda oavsett vilka gener tjockisen har. Att dra ner sitt intag av föda har ingenting med generna att göra utan det har att göra med självdisciplinen.

Nä inga tjockisar är värda min tid. Jag kan helt enkelt inte acceptera dem.
Citera
2020-03-24, 00:02
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gritty
Har fattat tycke för en dam som kan klassas som knubbig för att vara generös. Svårt att bedöma med kläderna på, men om alla plagg drogs av och man såg henne i profil så skulle BMI:t landa på hälsofarliga nivåer känns det som.

Jag själv är skapligt fit och kan få beröm/komplimanger och har egentligen aldrig erkänt det för någon annan person; men jag ser verkligen ner på fetton. Ser jag en heffaklump på en restaurang kan det framkalla kväljningar och då gäller det bägge könen. På gatan när de vaggar fram kan jag inte låta bli att låta okvädesorden hagla inombords åt deras belastade leder. Ja ni fattar bilden. Kalla mig ytlig, skitsamma.

Däremot dök denna tjej upp i kompiskretsen i höstas och det var som att hon iglade sig fast och bara klev rätt in i bekantskapen och lyckades nästla sig in i min värld utan att jag kunde göra något åt saken. En sån man accepterar i "kretsen" från ens egen sida bara för att de andra tyckte om henne.

Med tiden har jag dock fattat tycke för henne mer och mer. Hon har på senare tid börjat hinta om att vi ska träffas bara hon och jag, vill väl att jag ska fråga a la typiskt tjejbeteende. Och nu kan jag inte sluta tänka på henne.

För det första är jag extremt rädd att försäga mig. Kan vara lite för lättvindig med orden ibland och om jag fick full koll på hennes diet och "träning" är jag dessvärre rädd att såra henne och att det sedan kommer fram till alla vänner (som inte alla kanske delar min levnadsstandard...).

För det andra är jag rädd för att inte ens få upp den. Hon ser rätt fördelaktig ut i ansiktet men kroppen...

Nån annan med liknande erfarenheter i livet? Gick ni vidare för att ni bara tyckte om personligheten och fungerade det i så fall? Eller föll det platt när allt summerades?

Har egentligen aldrig haft någon smak men just tjockisar har gått bort men nu har det hänt.

Ps jag har försökt att onanera till tanken av henne men det går bara inte.

Ah vafan, knulla henne!

Det är dom som man kunde knullat men aldrig knullade som man kommer att ångra på ålderns höst när man inte får knulla längre.

Inte alla som man knullade!

Det kommer bli jobbigt för sköterskorna på Senilen i framtiden när du hela tiden sitter och pratar om att knulla en tjockis.

Knulla på!
Citera
2020-03-24, 02:33
Medlem
Det roliga med överviktiga brudar är att dom verkligen vet hur oattraktiva dom är jämte dej och därför anstränger sig extremt hårt för att behaga dig, både till vardags och i sängen.
Kan vara kul för en helg!
Citera
2020-03-24, 07:27
Medlem
Etta.Places avatar
Tycker det är en dålig idé att bli ihop med någon som ett renoveringsprojekt, och skulle nog dra gränsen vid det där med att du inte kunde onanera till tankar på henne. Iaf om du vanligtvis kan det med tjejer du gillar. Tänk inte bara på dig själv utan på vad som är bäst för henne, hon vill nog inte ha en kille som inte tycker hon är sexig och som ser ner på henne.
Citera
2020-03-24, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnersten
Ah vafan, knulla henne!

Det är dom som man kunde knullat men aldrig knullade som man kommer att ångra på ålderns höst när man inte får knulla längre.

Inte alla som man knullade!

Det kommer bli jobbigt för sköterskorna på Senilen i framtiden när du hela tiden sitter och pratar om att knulla en tjockis.

Knulla på!

Stycken "knulla" i ett och samma inlägg. Bra jobbat. Osar fjortis om dig. Är du under 18?
För övrigt tycker jag att ts ska tänka på att en tjock människa är en människa med dålig karaktär. Du måste lyckas ändra hennes karaktär vilket inte är det enklaste.
Citera
2020-03-24, 08:34
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Stycken "knulla" i ett och samma inlägg. Bra jobbat. Osar fjortis om dig. Är du under 18?
För övrigt tycker jag att ts ska tänka på att en tjock människa är en människa med dålig karaktär. Du måste lyckas ändra hennes karaktär vilket inte är det enklaste.

Är nog äldre än dig.

Knullråden kommer ifrån en nu död gubbe som jag körde post hos.
Jag tycker de innehåller en viss burdus visdom.

Det jag menar är att TS inte ska överanalysera situationen.

TS kommer troligen inte att kunna ändra hennes karaktär.
Damen i fråga är nog också högst medveten om sin volym.

Ibland måste man bara chansa och åka, inte ha ångest för skitsaker, det finns gott om riktiga problem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in