2020-03-24, 09:09
Medlem
dwgs avatar
Kom ut ur garderoben som fettälskare du är.
Du kan inte förneka detta längre 🙂
Citera
2020-03-24, 09:27
Medlem
tuggishs avatar
Har hänt att jag klickat perfekt med damer som varit tjocka. Ett dilemma har då uppstått.

Det som fällde avgörande för mig var att man inte kan gå runt på stan och skämmas för sin partner. Bara där visar det ju hur skev mix ni är.

Men som jag brukar resonera. En avsugning är en avsugning.

Säg att du inte vill ha sex med någon i kompisgänget men kan tumma på en avsugning. Ta inte av henne några kläder. Bara blunda och njut.

Tjockisar är pleasers, de kan inte ta hand om sig själva men andra funkar. Väldigt tacksamma också.
Citera
2020-03-24, 10:15
Medlem
Jag tycker du ska försöka med denna tjej..,kanske hon blir smal av att vara med dig.du kan ju ta ut henne på långa sköna.promenader...och snart kanske hon är en vacker svan.....å hon kanske inte är så mallig och självsäker som.många snygga tjejer är
Citera
2020-03-24, 10:35
Medlem
Nedomanskys avatar
TS,
Det är lättare om du sätter ett örngott/påse över huvudet än att du försöker täcka hela hennes kropp vid ev. sexuell aktivitet..
Citera
2020-03-24, 10:49
Medlem
Harrihaffis avatar
Låter som ett gyllene tillfälle att jobba på sin inställning till överviktiga personer. För visst kan folk gå i ner i vikt, men du kan inte gå i ner i vikt åt dem. Däremot så är det väl inte helt hundra att se ner på folk av en ytlig sak som vikt. Märkt själv att jag börjat tänka i liknande banor sen jag tappat vikt. Så det kanske bara är jag som ser mitt eget problem snare än TS.
Tycker helt enkelt inte att man ska se ner eller hata folk.
Citera
2020-03-24, 11:03
Medlem
Känner en person som såg ner på alla människor som inte va lika snygga som.henne....sen fick hon en mongolid dotter.....så kan det bli om.man ständigt ser ner på vissa...hon blev en ny person och dottern är underbar.
Citera
2020-03-24, 11:47
Medlem
Nedomanskys avatar
TS,
kolla upp om hon har andra missbruksproblem än bara ätandet, dålig karaktär påverkar hela en människas liv på alla plan...
Citera
2020-03-24, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gritty
Har fattat tycke för en dam som kan klassas som knubbig för att vara generös. Svårt att bedöma med kläderna på, men om alla plagg drogs av och man såg henne i profil så skulle BMI:t landa på hälsofarliga nivåer känns det som.

Jag själv är skapligt fit och kan få beröm/komplimanger och har egentligen aldrig erkänt det för någon annan person; men jag ser verkligen ner på fetton. Ser jag en heffaklump på en restaurang kan det framkalla kväljningar och då gäller det bägge könen. På gatan när de vaggar fram kan jag inte låta bli att låta okvädesorden hagla inombords åt deras belastade leder. Ja ni fattar bilden. Kalla mig ytlig, skitsamma.

Däremot dök denna tjej upp i kompiskretsen i höstas och det var som att hon iglade sig fast och bara klev rätt in i bekantskapen och lyckades nästla sig in i min värld utan att jag kunde göra något åt saken. En sån man accepterar i "kretsen" från ens egen sida bara för att de andra tyckte om henne.

Med tiden har jag dock fattat tycke för henne mer och mer. Hon har på senare tid börjat hinta om att vi ska träffas bara hon och jag, vill väl att jag ska fråga a la typiskt tjejbeteende. Och nu kan jag inte sluta tänka på henne.

För det första är jag extremt rädd att försäga mig. Kan vara lite för lättvindig med orden ibland och om jag fick full koll på hennes diet och "träning" är jag dessvärre rädd att såra henne och att det sedan kommer fram till alla vänner (som inte alla kanske delar min levnadsstandard...).

För det andra är jag rädd för att inte ens få upp den. Hon ser rätt fördelaktig ut i ansiktet men kroppen...

Nån annan med liknande erfarenheter i livet? Gick ni vidare för att ni bara tyckte om personligheten och fungerade det i så fall? Eller föll det platt när allt summerades?

Har egentligen aldrig haft någon smak men just tjockisar har gått bort men nu har det hänt.

Ps jag har försökt att onanera till tanken av henne men det går bara inte.
More cushion for the push'n
Citera
2020-03-24, 12:10
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Har fattat tycke för en dam som kan klassas som knubbig för att vara generös. Svårt att bedöma med kläderna på, men om alla plagg drogs av och man såg henne i profil så skulle BMI:t landa på hälsofarliga nivåer känns det som.

Jag själv är skapligt fit och kan få beröm/komplimanger och har egentligen aldrig erkänt det för någon annan person; men jag ser verkligen ner på fetton. Ser jag en heffaklump på en restaurang kan det framkalla kväljningar och då gäller det bägge könen. På gatan när de vaggar fram kan jag inte låta bli att låta okvädesorden hagla inombords åt deras belastade leder. Ja ni fattar bilden. Kalla mig ytlig, skitsamma.

Däremot dök denna tjej upp i kompiskretsen i höstas och det var som att hon iglade sig fast och bara klev rätt in i bekantskapen och lyckades nästla sig in i min värld utan att jag kunde göra något åt saken. En sån man accepterar i "kretsen" från ens egen sida bara för att de andra tyckte om henne.

Med tiden har jag dock fattat tycke för henne mer och mer. Hon har på senare tid börjat hinta om att vi ska träffas bara hon och jag, vill väl att jag ska fråga a la typiskt tjejbeteende. Och nu kan jag inte sluta tänka på henne.

För det första är jag extremt rädd att försäga mig. Kan vara lite för lättvindig med orden ibland och om jag fick full koll på hennes diet och "träning" är jag dessvärre rädd att såra henne och att det sedan kommer fram till alla vänner (som inte alla kanske delar min levnadsstandard...).

För det andra är jag rädd för att inte ens få upp den. Hon ser rätt fördelaktig ut i ansiktet men kroppen...

Nån annan med liknande erfarenheter i livet? Gick ni vidare för att ni bara tyckte om personligheten och fungerade det i så fall? Eller föll det platt när allt summerades?

Har egentligen aldrig haft någon smak men just tjockisar har gått bort men nu har det hänt.

Du är ju onekligen inte fullt intresserad, slösa inte hennes tid på skit, om du ändå ska vara en le idiot.
Vad har du tänkt ska vara nästa steg när hon ber om ligga och du inte ens kan få upp den?
Om du har tänkt "förändra" henne, så kan du lägga fram det på ett snyggt sätt, mest troligt kommer hon bli förbannad, och ni har båda slösat er tid.

Finns det inget som är vettigt innanför pannbenet då? Eller du är bara helt och hållet äckligt ytlig?
Citera
2020-03-24, 12:12
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Känner en person som såg ner på alla människor som inte va lika snygga som.henne....sen fick hon en mongolid dotter.....så kan det bli om.man ständigt ser ner på vissa...hon blev en ny person och dottern är underbar.

Äcklig människa.
Citera
2020-04-03, 22:02
Medlem
Citat:

Sluta förstöra ditt liv. Ge det en chans.
Citera
2020-04-03, 22:52
Medlem
Nedomanskys avatar
TS,
ge fan i tjockisen annars tror hon att hon duger som hon är...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in