2020-03-23, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Fy fan vad tråkigt det kommer bli när dom säger alla får stanna! ikväll, det är efter Samis och Glasmans prat i poolrummet idag ställt utom tvivel att allt handlar om att lämna pratet handlar om att glasjuden är nominerad.
Sami lämnar nog vilket fall som enligt honom själv.
Medlem
D_120s avatar
Nu när blåvalen har plattat fenorna ska det bli intressant vad hennes nya "snygg" tics blir (utöver att puta med läpparna) eftersom hon kommer nog inte böja sig framåt o kasta håret bak då hon har gjort detta för att hon tror hennes vågiga hår får mer volym
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha saknar kärringen lite nu. Obstinat som fasiken och påstod sig aldrig missa en minut av BB på grund av tanten satt 24/7 framför liven. Bästa var när vi var några som klagade på ljudet och hon kontrade med att hennes ljudsändning minsann var helt fläckfri och exceptionellt bra och hade varit från dag 1.

Eller när hon i flera veckor hade hakat upp sig på Julias kiss.
Hon hade enligt Rammi svamp i underlivet, gick runt och kissade i krukor, tog med kissfingrar på andras mat, var en okastrerad katt m.m.

Det var en kul tid i tråden såhär i efterhand, men inte då, när man försökte få kärringen att hålla tyst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Blir du inte sugen på att njam?
Ahhaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Fast det var här på Flashback !!!
Oj kanske lite otydligt från mig men menar såklart fb=flashback, f-liv=familjeliv. Alsså vem fan är medlem på flashback, samtidigt som man är så jävla lättkränkt att man måste anmäla alla kommentarer. F-liv finns och där är det väl bara PK bitches rakt av vad jag förstått.
Medlem
Akta Lennie! Nu kommer en Blåval dykandes i sängen där du ligger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Blir du inte sugen på att njam?
Vi hatar ju typ samma saker. Jag blir typ arg över att han går runt med bandana. Ok om du har det på maskerad med han har det på riktigt på sig för att vara uppklädd. Samtidigt säger människan att han är ”fashion” och LV, Gucci mm gör fula kläder. Klart han tycker det för han skulle inte ens ha råd med en nyckelring från LV.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Haha enligt Jullan var den enorm, men jag tror henne inte!
Man ser inte ens en hint av ett dickprint på Glasmans långkalsonger, så Jullan snackar skit!
Visst att man kan vara grower, men så jävla mycket kan den inte växa. Jag tippar på inte en cm mer än 15.
2020-03-23, 20:44
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Såg ni när de råkade visa uppdragsrummet/Annexet? Två stolar mitt i rummet. Det talar ju för att två i alla fall kommer få gå in där
Jodå. De gjorde likadant i första utröstningen då Jassa fick vara kvar. Annars hade hon åkt mot Patsy som vid den tiden var otroligt poppis.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Oj kanske lite otydligt från mig men menar såklart fb=flashback, f-liv=familjeliv. Alsså vem fan är medlem på flashback, samtidigt som man är så jävla lättkränkt att man måste anmäla alla kommentarer. F-liv finns och där är det väl bara PK bitches rakt av vad jag förstått.
Håller helt med dig!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Sami säger att problemet inte är att han är inlåst utan att han inte får lugn och ro.
Då kanske bb ska ge honom anexet att gå till/sova när han vill problem solved
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RETROP
Ja delvis, Sen är hon även, Besserwisser, Otacksam, bortskämd, Grinig, och Dramaqueen
Lägg till elak, självcentrerad, egoist och fet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in