2020-03-23, 20:39
Medlem
musttomtes avatar
Hoppas nu att folk åker så dom inte räddar hela tiden. Blir mer spänning så...
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Glasmans reaktion till att (eventuellt) få stanna kvar blir en tydlig indikator för om hans hemlängtan var genuin eller bara ett spel för att få röster.

Han borde rimligtvis inte bli glad över att få stanna kvar i huset som han avskyr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Men va fan var den ståkuken så attraktiv?
När han var pisspojken så såg den ut mer som ett tuggat hundben.

Haha enligt Jullan var den enorm, men jag tror henne inte!
Man ser inte ens en hint av ett dickprint på Glasmans långkalsonger, så Jullan snackar skit!
2020-03-23, 20:40
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Satan i gatan vad minnet är kort: Amelias brutna tå för få Lenins uppmärksamhet, glasidioten som VET han åker ut och drar med sig Sami i fallet. Och sedan ångrar sig, säger han vill stanna, Sami svarar: jag går. Så inga frön. ☝️😉🤑🤑🤑🤑🤑Så lossar man en mille. Punkt. Sami är dagens förlorare...
Njae. Dagens förlorare är nog fettot. Sami sticker ändå om de inte öppnar upp bubbelpoolen.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Så alla ökennamn kopplat till hennes storlek handlar alltså om att hon är lat? Varför inte komma på ett smeknamn kopplat till lathet då? Eller, håll i hatten, diskutera latheten istället för hennes kropp? Låter väldigt märkligt sätt att få fram en poäng på.

Kontentan i det du säger är alltså att folk på Flashback inte skall ge sig på Amilias vikt/kropp. Kan vi lämna det där?
Medlem
foxieroxies avatar
Kanske Amilia går obehindrat nu för att hon har fått starka smärtstillande. När hon kom tillbaka frågade någon om hon fick något. Då smålog hon finurligt så hon har säkert fått sina starka piller.
2020-03-23, 20:41
Medlem
Såg ni när de råkade visa uppdragsrummet/Annexet? Två stolar mitt i rummet. Det talar ju för att två i alla fall kommer få gå in där
Medlem
avixs avatar
Citat:
Och det har med hennes kropp att göra hurdå?
Det här är inget jävla feministcampus. Du är off-topic som fan, stick härifrån eller kommentera BB och inte folks kroppar.
Medlem
Citat:
Så varför skulle jag då ta illa upp om någon kallade mig om jag var det? Är som att säga att jag är brunett om jag har brunt hår.
Det är väl ingen annan än du själv som påbörjade diskussionen om varför vi kallar henne tjock, du påstår alltså att det är ett negativt laddat ord och kränkande?
Och ja, varför tar du illa upp om någon kallar dig för tjock?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Haha enligt Jullan var den enorm, men jag tror henne inte!
Man ser inte ens en hint av ett dickprint på Glasmans långkalsonger, så Jullan snackar skit!
Tror också att Jullan överdriver. Hon har säkert inte sett gorillans.
2020-03-23, 20:42
Medlem
brajzillas avatar
Fy fan vad tråkigt det kommer bli när dom säger alla får stanna! ikväll, det är efter Samis och Glasmans prat i poolrummet idag ställt utom tvivel att allt handlar om att lämna pratet handlar om att glasjuden är nominerad.
2020-03-23, 20:42
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Såg ni när de råkade visa uppdragsrummet/Annexet? Två stolar mitt i rummet. Det talar ju för att två i alla fall kommer få gå in där
Vad tänkte du skulle hända då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in