2020-03-23, 18:32
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Går Daniel, går Sami. Punkt slut.
Sami önskar att Daniel åker, så han kan lämna. Han sa det idag i poolrummet.

Han säger exakt samma sak just nu i sovrum 1
2020-03-23, 18:32
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast hon är ju vidrig, kan han verkligen bli kåt på henne när hon skriker och beter sig som ett dagisbarn?

True, men han verkar kunna sortera bort det på nått sätt.
Men det är mer troligt att han inte tar den diskussionen med Jassa - det hade blivit en fet spricka i den fasaden
2020-03-23, 18:33
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Kan någon förklara för mig varför det är så kul med en tjock person (som i övrigt inte är tjock)? Jag förstår inte grejen?
Jag förstår inte frågan?
2020-03-23, 18:33
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag förstår inte frågan?

Alla skriver ju om Amilia konstant här, allt om hennes vikt. Förstår inte varför det är så fascinerande? 90% om inläggen här är ju om hennes vikt. Har man aldrig sett en person med lite mage förut eller vad är grejen?
2020-03-23, 18:34
Medlem
likebananass avatar
Fan Sami vill sticka nu
Ge dom lite spånka så att Jullan kan snacka med Sami.
2020-03-23, 18:34
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Kan någon förklara för mig varför det är så kul med en tjock person (som i övrigt inte är tjock)? Jag förstår inte grejen?
Hahaha, det var den märkligaste av frågor det
2020-03-23, 18:35
Medlem
riskns avatar
Citat:
Alla skriver ju om Amilia konstant här, allt om hennes vikt. Förstår inte varför det är så fascinerande? 90% om inläggen här är ju om hennes vikt. Har man aldrig sett en person med lite mage förut eller vad är grejen?
Jag håller med. Sami har en mycket större mage än Amilia och är mycket äckligare med alla sina fula tatueringar men får inget skit alls.
2020-03-23, 18:38
Medlem
dialektikers avatar
Varför näckar tjejerna? Är det en feminist-manifestation?

Tittar ej på programmet men Aftonbladet ville naturligtvis visa det och skyller på att de uppmärksammar en skadad fot. Men det var ju tuttar de ville visa, eller?

Bra att de fått veta att Corona-krisen pågår utanför nu iallafall. Jag var ju inne här för någon vecka sen och frågade om de hade fått veta något, men då sa ni att de inte hade fått veta något för att de inte skulle oroas.
Oetiskt att inte förvarna deltagarna om vad som pågår.

Men nu vet de i Sverige iallafall.
(Fast inte i Big Brother utomlands som pågår läste jag)
2020-03-23, 18:39
Medlem
askungens avatar
Mergim smakade på Jasmines sockerstuvning och fick kväljningar
2020-03-23, 18:39
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag håller med. Sami har en mycket större mage än Amilia och är mycket äckligare med alla sina fula tatueringar men får inget skit alls.

Han är man?
2020-03-23, 18:40
Medlem
riskns avatar
Citat:
Pga tjej, givetvis.
Det är mycket lättare för män att vara smal så det finns ingen ursäkt för Sami som är 25 år och har levt hela sitt liv med fetman.

Kvinnor klär sig också med några extra kilon av biologiska skäl men om en snubbe går upp i vikt så försvinner flera maskulina drag.

För att det ska vara rättvist så borde Sami få lika mycket skit eller mer än Amilia.
2020-03-23, 18:40
Medlem
Jebbejabos avatar
Hm, nu tycker jag att Sami kan packa sin väska och knalla ut. Han har blivit tråkig, bitter och tillför inte ett skit förutom gnäll och tjat.

Han kunde inte hålla uppe sin fasad speciellt länge, är inte imponerad. Nu ser vi den bittra och tråkiga person som han egentligen är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in