Citat:
Ursprungligen postat av
Awwwsum3
Hur vet du att alla kommer få stanna? Har dom bestämt de?
Nej. Ingen vet det egentligen. Ren spekulation och lite god analys. De flesta röstar på att alla får stanna då alla både glasman och Sami har stort följe. Samt även Jullan har många. De tillsammans är långt fler än de som vill att en skall ut. Dessutom får inga nya komma in. Det blir nog som i den första omgången. Fast skulle önska ett roligare upplägg.