Jävla snuskkina. Har garanterat ljugit om antalet döda och allt, sett till så att det spridit sig över hela världen helt medvetet. Skulle inte förvåna mig om dom till och med skickat ut folk som medvetet hostat ner folk i Italien, för att använda Italien som en grogrund.
Bara jag som börjar tro att Sverige klarar ut det här utan fler restriktioner? Explosionen verkar ha uteblivit i Stockholm och Sverige ligger betydligt bättre till än många andra länder i EU när det kommer till dödstal?
Bara jag som börjar tro att Sverige klarar ut det här utan fler restriktioner? Explosionen verkar ha uteblivit i Stockholm och Sverige ligger betydligt bättre till än många andra länder i EU när det kommer till dödstal?
Jag tror det är för tidigt att ropa hej. Har vi otur kommer en stor våg någon dag denna vecka även om siffrorna ökat försiktigt idag.
Är du seriös? Ni fick nyss samhällsspridning. Skiten har inte ens börjat i Sverige än...
213 döda i Holland sammantaget. Här är en tabell över ålder och kön på de döda. Som vanligt är män överrepresenterade (62-37). 63% av de döda över 80 år. Ingen död under 55.
Det är egentligen inte alls konstigt att Tegnell blir kärleksbombad. Det är så jäääääävla typiskt svensk.
A: "Åhhh den där stackars Tegnell har fått massvis med haters. Vi ska försvara honom."
B: "Men... han har ju klantat sig från allra första början..."
A: "Men liksom, det är orättvist att alla ska hålla på med sånt påhopp. Han är ju expeeeert i sitt område"
B: "Jo, men han är skyldig, det är typ tjänstefel. Det minsta man kan kräva är att han avsättes och aldrig mer visas i tv-rutan..."
A: "Neeeej men vad säger du. Jag tänker skriva kärleksbrev till honom. Vi ska försvara dem som får utstå såna påhopp"
A = hbtq-feminister-idioter
Kul dialog men jag är ytterst tveksam till att resonemanget varit på det viset. Du raljerar.