Citat:
Ursprungligen postat av
likebananas
Tack. Jag har också varit aktiv. Så jag ser också det annorlunda. Men hon har inte tränat eller varit aktiv så hennes kropp får en helt annan skada. Dessutom är hon överviktig och lägger hela sin tyngd på foten på ett annat sätt än en tränad kropp som kan belasta det annorlunda. Nu har jag på gott och ont ingen att störa mig på. Vickan och Jassa går inte riktigt att störa sig på på samma sätt då man vet att de verkligen är rent ut sagt dumma, om man nu använder barnspråk. Amelia, vad man än tycker om henne, är faktiskt rätt så skärpt.
Amelia är smart absolut, det är hennes totala brist på självinsikt och otroliga egoism som är svår att smälta. Håller 100% med att Jassa och Viktoria är som två skrikiga fjortisar som ihop blir fullständigt outhärdliga. Vickan klagar konstant i bikten på besserwisser Amelia men är tusen gånger värre själv. Att Jassa verkligen är så otroligt korkad (förlåt uttrycket) att jag i början trodde hon skämtade när hon sa dumheter. Jag har otroligt svårt för Jassas skitsnack om Julia när hon minuter innan sitter och säger till Julia att, Oh vad det är mysigt och sitta och skvallra med dig igen (i fredags) Julia tror de är vänner igen men Jassa går direkt till Vickan m.fl och öser ur sig skit om Julia.
Kontentan av min rant är att, ja Vickan och Jassa ska ut före Amilia.