2020-03-23, 16:46
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Ja, jag förstår honom. Jassa är ju väldigt fin även om hon är helt tom i huvudet.
Äh, det är ju inte hjärnan man knullar med!
2020-03-23, 16:46
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
De ligger och diskuterar hur man kan utföra heavy petting utan att vi tittare förstår vad som händer. Så Victoria låg med böjda ben med täcket över sig och påstod att "om ni gör såhär så kommer de inte ens fatta att ni håller på".

Hahaha men
2020-03-23, 16:48
Medlem
antemannens avatar
Jass ”Jag vill inte ha sex i tv pga mina elever”
Också Jass, planerat hur smygknulla och pratar om sin sexuella frustration. Jag hade nog hellre sett en lärare gömd under ett guppande täcke än att höra det snacket
2020-03-23, 16:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Bra observering där! Gick med mest för att störa i den här flashbackäckel-auran. ni förtjänar inte ens ett forum för yttrandefrihet
Men håll käften, bitch. Ingen här bryr sig om din mundiarré. Sätt dig på den här och rotera. 🖕🏻

Ont: kul att Jassa tror att de kan planera knullet i smyg, trots att alla hör och ser planeringen. Gulligt.
2020-03-23, 16:49
Medlem
Trollsvanss avatar
Hörde ni Jassa?
”Glasman är inte kvar länge till.
Eller vad tror ni?”

Med en sån säkerhet.

Lenny bara slätade över det, fortsatte prata om dusch och handduk, han ville inte grotta ner sig i det 😍
2020-03-23, 16:50
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tack. Jag har också varit aktiv. Så jag ser också det annorlunda. Men hon har inte tränat eller varit aktiv så hennes kropp får en helt annan skada. Dessutom är hon överviktig och lägger hela sin tyngd på foten på ett annat sätt än en tränad kropp som kan belasta det annorlunda. Nu har jag på gott och ont ingen att störa mig på. Vickan och Jassa går inte riktigt att störa sig på på samma sätt då man vet att de verkligen är rent ut sagt dumma, om man nu använder barnspråk. Amelia, vad man än tycker om henne, är faktiskt rätt så skärpt.

Amelia är smart absolut, det är hennes totala brist på självinsikt och otroliga egoism som är svår att smälta. Håller 100% med att Jassa och Viktoria är som två skrikiga fjortisar som ihop blir fullständigt outhärdliga. Vickan klagar konstant i bikten på besserwisser Amelia men är tusen gånger värre själv. Att Jassa verkligen är så otroligt korkad (förlåt uttrycket) att jag i början trodde hon skämtade när hon sa dumheter. Jag har otroligt svårt för Jassas skitsnack om Julia när hon minuter innan sitter och säger till Julia att, Oh vad det är mysigt och sitta och skvallra med dig igen (i fredags) Julia tror de är vänner igen men Jassa går direkt till Vickan m.fl och öser ur sig skit om Julia.
Kontentan av min rant är att, ja Vickan och Jassa ska ut före Amilia.
2020-03-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jasmine 14 år fantiserar om sin stjärnstatus när hon kommer ut ur huset.

Det första bocken Martin kommer att göra är att leta upp en tjej som i alla fall ser ut som en tjej i kroppen och sätta på.
de tror att alla svenskar tittar på. varför tror de det?
2020-03-23, 16:51
Medlem
Bulletzs avatar
Håll din käft dit efterblivna sprutluder. Så jävla trött på det vidret nu alltså. Finner inga ord.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Hörde ni Jassa?
Eller vad tror ni?”

Med en sån säkerhet.

Lenny bara slätade över det, fortsatte prata om dusch och handduk, han ville inte grotta ner sig i det 😍
Hahahah jag HÖRDE. Hoppas verkligen han blir kvar nu bara för att se allas (hennes) reaktion

Gillar Lennie mer för varenda gång han INTE pratar skit om andra, medan andra gör det.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Hörde ni Jassa?
Eller vad tror ni?”

Med en sån säkerhet.

Lennie är snäll. Hade gärna sett hur Lennie och Sami kommer varandra närmare och blir BTB (best tunisian buddies).
2020-03-23, 16:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah jag HÖRDE. Hoppas verkligen han blir kvar nu bara för att se allas (hennes) reaktion

Gillar Lennie mer för varenda gång han INTE pratar skit om andra, medan andra gör det.
Nu kommer han kunna blomma ut ännu mer, när Amilia inte välkomnas tillbaka. Jag skulle inte vilja träffa någon som varit på sjukhus, i dessa tider.
2020-03-23, 16:53
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Hörde ni Jassa?
Eller vad tror ni?”

Med en sån säkerhet.

Ska bli kul ikväll.😀😀😀😀😀😀

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in