2020-03-23, 16:35
Medlem
herpesvårtas avatar
Pingstvännerna i BB gruppen har gått ut med ett viktigt meddelande efter att en del skämtat om att de hoppas att Amilia blir smittad med corona nu när hon är och får sin dom på sjukhuset.

"VIKTIGT!!!!

Vi har nolltollerans mot skämt om corona viruset härinne. Så att säga medlem eller deltagare borde smittas eller är smittade av corona blir bannad direkt samt bilder o textskämt om corona ger samma resultat."

2020-03-23, 16:36
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Den enda som borde få sjunga är Victoria, för hon är den enda som kan sjunga i alla fall lite.
Orkar inte höra dom sjunga. Vickan kan ju inte ens texterna. hon sjunger samma sak hela tiden och 2 meningar typ,
Som gammal grammofon som hakat upp sig. hehehe
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vafan gjorde ludret hos rainbow!?!?!?
Ludret blev en "persona non grata" i det gula rummet i lördags. Hon blev sur och flyttade tillsammans med sin lismande hund snälla snickaren till Pink Ladies. Igår kunde ingen av de sova pga Alex snarkade som en motorsåg så de vill tillbaka för att få sömn. Men de är inte välkomna men ingen kan förbjuda dom att sova där dom vill. Sami är överlycklig över deras flytt då han får sova ut ordentligt då han lackade när de pullade och runkade varandra i timmar och stönade högljutt. Vi får se var de väljer att sova i fortsättningen. Skulle Rainbow vara kvar lär det i alla fall bli svårt.
Medlem
xrlpyts avatar
Har Amilia åkt till sjukhuset redan? Om inte, vad är det som drar ut på tiden? Sitter TV4 och grubblar på om de ska släppa in henne igen?
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Har Amilia åkt till sjukhuset redan? Om inte, vad är det som drar ut på tiden? Sitter TV4 och grubblar på om de ska släppa in henne igen?

Hon har åkt

Edit: Hon ville (såklart) äta lunch först, det var det som drog ut på tiden
2020-03-23, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Pingstvännerna i BB gruppen har gått ut med ett viktigt meddelande efter att en del skämtat om att de hoppas att Amilia blir smittad med corona nu när hon är och får sin dom på sjukhuset.

"VIKTIGT!!!!

Vi har nolltollerans mot skämt om corona viruset härinne. Så att säga medlem eller deltagare borde smittas eller är smittade av corona blir bannad direkt samt bilder o textskämt om corona ger samma resultat."

Hahahahaha vafan! Jag skickar corona memes varje dag till folk jag känner även om jag vet att min mamma nog inte hade klarat det bra.
2020-03-23, 16:38
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Hon har åkt

Edit: Hon ville (såklart) äta lunch först, det var det som drog ut på tiden
Aha, tack.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

"VIKTIGT!!!!

Hahaha fan vad skitnödigt av dem. 😂
Medlem
Lunatics avatar
Ska Vickan lära Jassa pulla diskret. vafan är det här.
Har Jassa bott i grotta 30år eller vad.
2020-03-23, 16:40
Medlem
"De kommer inte ens fatta att de håller på"

Snälla Victoria. Vi är inte DUMMA.
2020-03-23, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Stod det någonting om tittarnas röstning i brevet ??
är du dum i hela huvudet eller, varför skulle de stå i brevet.
2020-03-23, 16:41
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Bra observering där! Gick med mest för att störa i den här flashbackäckel-auran. ni förtjänar inte ens ett forum för yttrandefrihet

Jag får i alla fall tacka för din kommentar om min observation.
Mitt råd till dig. Chilla och tagga ner. Kör med öppna kort och alla kommer respektera dina kommentarer.
Man kommer naturligtvis att kommentera tillbaka men kanske inte med små hjärtan som på BB fejjan. Men ja, det är högt i tak här angående deltagare och BB 2020. Flashback är ett forum med yttrandefrihet det står redan i reglerna. Jag gissar på att du inte har läst dom och då blir upprörd över flashback.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in