2020-03-23, 16:18
Medlem
Globalisten55s avatar
Skulle inte förvåna en om BB kommer offra Julia,har haft den känslan.
2020-03-23, 16:18
Medlem
royalqualitys avatar
Haha Amilia kunde springa till brödrosten inatt och trycka i sig mackor, idag kan hon inte stödja på foten trotts kryckor.

Denna människa är totalt rubbad i skallen och söker endast uppmärksamhet, hon är kapabel till att göra vad som helst för att synas d.v.s. En jävligt farlig och oförutsägbar individ när det vill sig.

Förhoppningsvis så kommer hon inte komma tillbaka men samtidigt skulle jag vilja höra hennes förklarningar till den exterma smärtan hon har trots en vanlig stukning, och hur det kommer sig att under vissa stunder som exempelvis vid magkurrandet så är man kababel till att springa till köket. Känns nästan som att hon manipulerat hela produktionen för att på något sätt kunna anskaffa sig info på utsidan med hjälp av olika forum, som sagt denna människa har förmodligen inga gränser och troligtvis är hon fullbords psykopat.

Det självutnämnda fotbrottet kommer Amilia stå fast vid, och på något sätt försöka vrida till att röntgenbilderna inte kan visa allt för att läkarna sagt det enligt hennen, sjukskrivning på 4 månader och krav på att endast ligga i sängen med full service. Kom ihåg vart ni läste det först!
2020-03-23, 16:19
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
ingen kommer att lämna, huset är väl bestämd
Visst, det är tittarna som bestämmer. I första rundan fick ju förvisso alla stanna kvar. Då hade Jassa åkt för Patsy var mycket populär i det läget. Så där blev vi robbade våra röstar. Tyvärr för då hade Jassa åkt och vi sluppit allt skrik.
Medlem
Stod det någonting om tittarnas röstning i brevet ??
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha det finns hopp för folket även i den muppgruppen alltså 😂

Inte i supportergruppen för där skulle det räknas som hets mot folkgrupp. Det är i officiella BB sidan.

TYVÄRR
2020-03-23, 16:20
Medlem
Bajenjeppes avatar
Varför var det folk här som skrev att alternativet "Alla ska stanna ikväll" har fått flest röster i omröstningar på t.ex. Facebook? Vad jag kunde se nyss är det ju raka motsatsen??
2020-03-23, 16:21
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Det var deras masterplan hela tiden!

Han konspirerar och konspirerar den där Glas.
2020-03-23, 16:21
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Hahahah kul 😂 som att ni för vettiga diskussioner här inne!
Då blir du alltså en större imbecill än jag räknade med om du säger att vi inte för en vettig diskussionom BB och ändå reggar dig för ett par dagar sedan och börjar flamsa här inne
2020-03-23, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan

Nej
2020-03-23, 16:25
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Nej det kommer ikväll annars hade livesändningen varit onödig och man tappar reklamintäkter. Reklamintäkterna är högre vid livesändning än vad de kostar en vanlig dag.
2020-03-23, 16:26
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon är fet
Hon bjuder inte på sig själv
Hon är den enda som inte klär ut sig på temafester
Hon är en dålig vinnare
Hon är en dålig förlorare
Hon saknar ödmjukhet
Hon tackar inte för någonting
Hon är extremt lat
Hon gnäller jävligt mycket
Hon är snål
Hon saknar självinsikt, som exempelvis när hon tror sig kunna kost och träning samt ser sig som en med god kondition och styrka
Hon är självgod
Hon är fet

En väldigt bra analys av Amelia Stapelfeldt i BB 2020.
2020-03-23, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha jag hjälper gärna till att hålla deras admins sysselsatta. Bryr mig inte ett dugg om jag röjer mig.
Jag kan stötta dig och andra som går emot kärleksfesten men vi lär nog bli utsparkade direkt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in