2020-03-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Naturligtvis räddar vi Glaset eller Jullan!
ingen kommer att lämna, huset är väl bestämd
2020-03-23, 16:12
Medlem
D_120s avatar
Säga vad man vill om kommunistgruppen BB supporter på facebook o instagram o deras gullande med Amilia, men såhär skrev officiella BB gruppen på facebook:

Amilia lämnar huset för att låta en läkare kolla till hennes fot.
Skicka kärlek till Amilia här i kommentarerna! ❤️

Varav den mest likeade kommentaren är: Lås dörren och kasta bort nyckeln när hon klivit ut

Med 79 likes
2020-03-23, 16:12
Medlem
Breeev
2020-03-23, 16:13
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vad har hänt med Vickan dom 2 senaste dagarna. Fnittrar som en fjortis för minsta lilla. och är allmänt stissig.
Känner med dig! Hon har blivit ganska jobbig att lyssna på...
2020-03-23, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jaaa! Jag backar dig. Men iofs avslöjar jag min identitet då. Kommentaren kommer bara raderas skulle jag tro.
Ja jag vet inte om jag vill ge bort min identitet än
2020-03-23, 16:14
Medlem
askungens avatar
Äntligen socker till sockertoppen Mergim ♡
2020-03-23, 16:15
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
BB kontona på insta försvarar Jasmine och säger att de har info som säger att hon absolut inte röstar på SD utan har bara "försvarat de som röstat på dom." Och vem har gett dom denna inside information? Valmyndigheten? Hennes föräldrar?

Så skrattretande hur dessa ultrapk folk som totalsågade Sami och krävde hans avgång för att han kallade ett ägg zigenare samtidigt försvarar Jasmine angående SD och kallar henne missförstådd. Obegripligt.

Jasmine har i sina kommentarer i sin Facebook kallat folk idioter som inte röstar SD.
Halva hennes Facebook, som nu har tagits bort, var länkar till SD artiklar. Hon är hårdare än de jag känner som röstar SD. En del medlemmar har tagit screenshots och publicerat de på BB fejjan som direkt tas bort och blir bannade. Förortsblatten skall hållas på plats i BB gruppen. Här på flashback har vi högre i tak när vi diskuterar BB 2020.
2020-03-23, 16:16
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Alltså varför är ni så besatta av just Amilia? Varje jävla kommentar handlar ju om henne här inne. Vad hon än gör så är ni på henne, har ni fått nobben av henne eller vad fan är det frågan om?
Amilia är lätt en av de starkaste och skönaste personligheterna i huset, hon bjuder på sig själv, skrattar och är glad. förklarar väl varför ni gillar surgubbarna sami och glasman som BARA sitter och gnäller o snackar skit om ALLA bakom deras rygg för dom är så feg och slug.
Hon är fet
Hon bjuder inte på sig själv
Hon är den enda som inte klär ut sig på temafester
Hon är en dålig vinnare
Hon är en dålig förlorare
Hon saknar ödmjukhet
Hon tackar inte för någonting
Hon är extremt lat
Hon gnäller jävligt mycket
Hon är snål
Hon saknar självinsikt, som exempelvis när hon tror sig kunna kost och träning samt ser sig som en med god kondition och styrka
Hon är självgod
Hon är fet
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Säga vad man vill om kommunistgruppen BB supporter på facebook o instagram o deras gullande med Amilia, men såhär skrev officiella BB gruppen på facebook:

Varav den mest likeade kommentaren är: Lås dörren och kasta bort nyckeln när hon klivit ut

Med 79 likes
Hahaha underbart, ska in och likea fort innan inlägget tas bort
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120

Med 79 likes
Haha det finns hopp för folket även i den muppgruppen alltså 😂
2020-03-23, 16:18
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja jag vet inte om jag vill ge bort min identitet än
Haha jag hjälper gärna till att hålla deras admins sysselsatta. Bryr mig inte ett dugg om jag röjer mig.
2020-03-23, 16:18
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jasmine har i sina kommentarer i sin Facebook kallat folk idioter som inte röstar SD.
Halva hennes Facebook, som nu har tagits bort, var länkar till SD artiklar. Hon är hårdare än de jag känner som röstar SD. En del medlemmar har tagit screenshots och publicerat de på BB fejjan som direkt tas bort och blir bannade. Förortsblatten skall hållas på plats i BB gruppen. Här på flashback har vi högre i tak när vi diskuterar BB 2020.
Ja det är tur det. Förjävligt provocerande hur de försöker mörka sanningen i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in