Citat:
Ursprungligen postat av
Herrnyfiken
Varför ska hon ens lämna huset om hon kan gå på foten utan problem?
Hon gråter ju stup i kvarten. Nånstans får dom ju börja.
Bryt andra foten på henne så kan hon få känna hur det känns på riktigt.
Den tjejen kommer aldrig klara av att föda barn, det är en sak som är säker. Hade jag varit barnmorska och hon klivit in så hade jag sagt upp mig på stående fot.