2020-03-23, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aaabbccdd
Inte kollat på ett tag.. Varför går Amilia med kryckor?
Hennes övervikt är för mycket nu så hon är för tung för att kunna bära sin egen vikt. Snart blir det rullstol också och deltagande i ”My 600-lb life”.
2020-03-23, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Hon stukade foten i lördags och har varit halvt döende sen dess

Hahaha alltså.. Hur stukade hon foten? Hon ligger ju bara på soffan?
2020-03-23, 13:18
Medlem
Det där med att lämna är ju som bortblåst eller vad tycker ni
som sagt, pengar löser det mesta
2020-03-23, 13:20
Medlem
Hahah gillar ändå att Sami säger emot Glasman. Antar att han gör det på skämt, men tror fan inte Glasman tar det som skämt.
2020-03-23, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det där med att lämna är ju som bortblåst eller vad tycker ni
som sagt, pengar löser det mest

Pojkarna är värda att få stanna och få en liten slant på köpet.
2020-03-23, 13:21
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag hade det på känn innan jag fick vetskapen om det, hade mergim,alex,viccan suttit idag så hade denna omröstning aldrig skett allt för att rädda sami o glasman, de skicka in godis idag för sami älskar godis och för att göra folk nöjda, dom körde en allin och verkar ha lyckats hittils
Helt klart, Sami gör sig bra i TV och Glasman är ogillad av alla i huset så det skapar innehåll löpande. Gissningsvis så behöver de väl Glasman som antagonist i iallafall 60-70 dagar innan de kan skicka hem honom med gott samvete.

Inte en jävel hade ju kollat vidare om det enda man får se är folk som ligger och klappar varandra, fettot som lipar och en smaskande neger med vaskrensare mitt i allt.
2020-03-23, 13:23
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Hahaha alltså.. Hur stukade hon foten? Hon ligger ju bara på soffan?

Här är en recap

Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Hon blev full o under sanning o konka så kysste Julia henne varav Amilia åt upp Julias ansikte. Därefter gick Amilia på en våldförarturne, hon klängde SÖNDER sig på Lennie, därefter Martin o slog honom lite. Hon var psyk full men inte på ett roligt sätt, sedan hånglade frida o Julia varav Amilia sumobrottades med dem (finns video o bild på Amilias rumpa, väldigt lik sumobrottarnas). De tre höll på under ett täcke så ramlade hon över den där entrappan eller något. Det är bra att du missade det för hon har blivit ännu mer olidlig sen det hände o beter sig som att hela foten har gått av
2020-03-23, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Här är en recap

Stort tack!!!!! Vet du vart jag hittar videon? Hahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Helt klart, Sami gör sig bra i TV och Glasman är ogillad av alla i huset så det skapar innehåll löpande. Gissningsvis så behöver de väl Glasman som antagonist i iallafall 60-70 dagar innan de kan skicka hem honom med gott samvete.

Inte en jävel hade ju kollat vidare om det enda man får se är folk som ligger och klappar varandra, fettot som lipar och en smaskande neger med vaskrensare mitt i allt.
Japp så är det, bb var tvungna att fatta ett snabbt beslut och kommer riggat tävlingen ikväll hur mycket dom vill försvinner sami så är programmet så gott som dött, julia vet man inte heller vart man har, drar dom 3 inom loppet av en vecka så går alla scheman osv åt helvete xD
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Pojkarna är värda att få stanna och få en liten slant på köpet.
Ja det tycker jag verkligen, vi kan spara glasman tills senare, och få ut mergim/blåval först
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan

Glasman är inte ogillad av alla i huset var har du fått det ifrån?
Martin, Alex, Jullan, Sami, Frida gillar Glasman. Det är hälften förutom honom själv som gillar honom.
2020-03-23, 13:28
Avslutad
Citat:
Stort tack!!!!! Vet du vart jag hittar videon? Hahaha
Alla förtjänar att se den. Jag loggade in bara för det här. Nu loggar jag ut igen.

https://streamable.com/5dskd
2020-03-23, 13:29
Medlem
esetts avatar
Var har Blåvalen tagit vägen nu? Har hon blivit utslängd till sjukhuset nu med dubbelhakan i vädret

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in