2020-03-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det stör mig något överjävligt!! Däremot är det lite kul med pranket de håller på att förbereda inför kvällen för att skrämma slag på Lennie. Det KAN bli episkt.

Har de sagt något om ungefär när de ska genomföra pranket? Hoppas inte på för sent bara 😬
2020-03-22, 19:39
Medlem
burialhexs avatar
Vad bygger sami och Martin? Och varför?
2020-03-22, 19:39
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Du kanske sitter klistrad 24/7 men jag kan inte det tyvärr/tack-och-lov Vissa saker missar man och det du nämner hörde jag inte, trots att jag lyssnar/tittar så ofta jag kan. Klart man tänker hur, var, varför deltagarna reagerar som de gör. När jag inte tittar så tänker jag på det Det är väl det som är tjusningen med BB, att man kan vara lite amatörpsykolog Men tack för informationen

Sorry att jag lackade. Det är sant jag kollar slaviskt och snappar upp rätt så mycket. Dessutom tittar jag nästan på sovrum 1 eftersom det andra är så mycket dynga och Amelia dominerar bilden på DC till 80%. Och är nu så otroligt trött på henne. Ser hellre Alex smaska än hennes nuna. Varför ger dom henne så extremt mycket tid? Jag förstår inte.
Tur att det finns fler kameror dock.
2020-03-22, 19:40
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Vad bygger sami och Martin? Och varför?
En bänk håller dem på med..
Lite avkoppling från Glaset misstänker jag...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Snarare du som verkar ha hamnat i någon limbo! De borde ha såna kontrakt för ALLA de vill ha kvar så länge som möjligt och uppenbarligen har de haft span på vissa. Anty blev antagligen en riktigt besvikelse så de lät yxan gå. Men om hon velat gå själv hade de säkert gjort allt för att behålla henne om de nu INTE har såna klausuler. Vanliga dödliga däremot är det ju svårare att tvinga men inget som hindrar. Avtalsrätt liksom.

Du glömmer att vi bor i Sverige. Vill nån inte vara inlåst i ett hus så är det bara att lämna utan påföljder
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tror tyvärr du slingrat in dig i ngt du inte kommer ur.
Vem visste att Sami skulle bli populär? Enligt mig inte många.
Tror faktiskt att han icke slingrat in sig i något.
Tror i så fall att det inte enbart står i Samis avtal utan i samtliga deltagares.
Det har ju faktiskt uttalats av tidigare deltagare från andra säsonger att de ALDRIG skulle gå in i huset under årets premisser.
Tittar siffrorna har mer än halverats efter halva tiden, tittar siffror är intäkter.
Produktionen VET att Sami just nu är deras guldkalv i programmet, klart som korvspad att de gör presis exakt allt för att han inte skall lämna det sjunkande skeppet, inget konstigt med det. Dessutom har både han och Glasman vart inkallade i bikten ca 5 ggr var i betydligt längre stunder än att de skulle få nåt piller eller motsvarande, Glasman såg dessutom jävligt nerbruten ut efter det sista besöket.
Klart som fan de fått något hot eller motsvarande kanske erbjudande för att inte lämna, detta är ingen virusforskning, det är business, med stora pengar inblandat.
2020-03-22, 19:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Har de sagt något om ungefär när de ska genomföra pranket? Hoppas inte på för sent bara 😬

Inte som jag hört iaf.
2020-03-22, 19:42
Medlem
Globalisten55s avatar
Glasman drar Julia i djupet med sitt duperande👎
2020-03-22, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
TOTALT ointressant, iaf för mig. Bara löjligt.

Lennie låtsas bli rädd och vinner massor med röster på idioter som inte ser igenom det
2020-03-22, 19:43
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Dom skulle göra det när dom går o lägger sig. Där det är släckt så inte lennie kan se snöret.
Dom går ju ofta och lägger sig ganska sent.
2020-03-22, 19:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Du glömmer att vi bor i Sverige. Vill nån inte vara inlåst i ett hus så är det bara att lämna utan påföljder

Som sagt, det går att avtala om mycket och framför allt lura dessa idioter. Ser ju dagligen hur människor luras (ex.vis anställningsavtal) för att de inte har en aning om avtalsrätt. Det är så sjukt OT så jag lämnar det nu. Kan bara konstatera att avtalen verkar vara ynkliga.
2020-03-22, 19:46
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Kan någon uppdatera mig.. hur stukade amilia foten? Och HUR FAN KAN MAN BÖLA SÅ MYCKET Över en stukad fot? Helt fucking ärligt.

Hon blev full o under sanning o konka så kysste Julia henne varav Amilia åt upp Julias ansikte. Därefter gick Amilia på en våldförarturne, hon klängde SÖNDER sig på Lennie, därefter Martin o slog honom lite. Hon var psyk full men inte på ett roligt sätt, sedan hånglade frida o Julia varav Amilia sumobrottades med dem (finns video o bild på Amilias rumpa, väldigt lik sumobrottarnas). De tre höll på under ett täcke så ramlade hon över den där entrappan eller något. Det är bra att du missade det för hon har blivit ännu mer olidlig sen det hände o beter sig som att hela foten har gått av
Senast redigerad av D_120 2020-03-22 kl. 19:50.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in