2020-03-23, 13:03
Medlem
foxieroxies avatar
Jag tror BB ropade Amilia till slussen eftersom hon är nere och de ville pigga upp henne lite. Men så blev det en helt negativ grej för Amilia istället. Så underbart att de lade upp klippet. Hahahah!
2020-03-23, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
I detta fall tror jag han skulle vinna fler fans om han hade sagt åt henne Men han vågar nog inte.

Fan vad nice bänk/soffa de har byggt! Sami älskar att pyssla med det. Mer sånt framöver så han inte blir uttråkad!

Dom skulle ha låtit bli att måla den bara.
2020-03-23, 13:04
Medlem
Jag valde att båda får stanna, de finns andra därinne man vill ha ut mer. Mergim har väl blivit bättre även om jag vill ha ut honom. Men ser hellre att Vickan, king kong, Amilia och Jasmine åker ut före, gärna nån av dom nästa vecka!
2020-03-23, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Om ni får säga vilken ordning ni vill att folk åker ut, hur ser det ut idag för er då?

Börjar med vem jag vill ska åka ut först och den som står sist är alltså vinnaren.
Amilia
Victoria
Jasmine
Glasman
Alex
Mergim
Martin
Frida
Julia
Sami / Lennie

De i mitten spelar egentligen inte så stor roll, bara Amilia och Victoria ryker asap och Sami eller Lennie vinner.
2020-03-23, 13:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag tror BB ropade Amilia till slussen eftersom hon är nere och de ville pigga upp henne lite. Men så blev det en helt negativ grej för Amilia istället. Så underbart att de lade upp klippet. Hahahah!
Så naivt av produktionen om de inte förstått att Amilia är inkapabel till att DELA glädje med någon annan.
2020-03-23, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Om ni får säga vilken ordning ni vill att folk åker ut, hur ser det ut idag för er då?

Börjar med vem jag vill ska åka ut först och den som står sist är alltså vinnaren.

Mergim
Frida
Martin
Amelia
Lennie
Alex
Viktoria
Sami
Jasse
Glasman

Varierar.
Men just nu:
1) Blåval-Analia
2) Fläskläpp-Victoria
3) Skrik-Jassa
4) Sektledare-Glasman
5) Mergrin
6) Frida
7) Alex
8) Martin
9) Lennie
10) Sami (vinnare av BB!)
2020-03-23, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

De i mitten spelar egentligen inte så stor roll, bara Amilia och Victoria ryker asap och Sami eller Lennie vinner.

Du glömmer en sak, ju tidigare Lennie åker desto mindre känd blir han = mindre konkurrens vid gymraggningen
2020-03-23, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Big Brother Sverige har missat att skriva på sitt schema att dom ska packa väskorna ikväll, tråkigt att allt redan är uppgjort och ni som röstat på att alla ska stanna , jag hoppas ni har samma energi när Amilia räddas av produktionen eller mergim
skärp dig nu förfan, det kommer ju givetvis stå i brevet att de ska packa sina väskor, bb kör som vanligt för att sen droppa bomben senare i livesändningen
2020-03-23, 13:13
Medlem
Inte kollat på ett tag.. Varför går Amilia med kryckor?
2020-03-23, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Du glömmer en sak, ju tidigare Lennie åker desto mindre känd blir han = mindre konkurrens vid gymraggningen
Jävlar vad sant!! Har jag inte ens tänkt på.

Lennie ska ut först
2020-03-23, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aaabbccdd
Inte kollat på ett tag.. Varför går Amilia med kryckor?
Hon stukade foten i lördags och har varit halvt döende sen dess
2020-03-23, 13:17
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Alex
Alex
Alex
Alex
Alex
Alex
Alex
Alex
Alex

Amen!!! den enda rätta vinnaren! Bomboclat!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in