2020-03-23, 12:38
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon är en fruktansvärd människa.

Ja och det var roligt att titta på fram tills nu.

Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Haha, i början av denna tråden tänkte jag att jag ändå skulle ge henne en chans eftersom hon ändå hade lite roliga kommentarer ibland. Men det höll inte.

Nä jag tror vi alla får rysningar i slutändan. Det jag tycker är värst är att hon nu tar upp andras tid. Hon kan väl förfan ligga i soffan åtminstone, prata med folk osv. Men hon väljer att ligga i sängen UNDER TÄCKET och ifrågasätter folk som inte vill sitta bredvid henne och gråta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men då så, det räcker ju för 100 dagar!

Nu börjar hon böla igen. Tvingar Lennie att hålla hennes hand. Det är helt orimligt att det gör sådär ont när hon ligger stilla.

Ja, allt är nog ett spel för gallerian min vän.

Måste fråga en sak: Har Amilia klättrat i skorstenen, för hon ser helt sotig ut på pannan?
Medlem
Big Brother Sverige har missat att skriva på sitt schema att dom ska packa väskorna ikväll, tråkigt att allt redan är uppgjort och ni som röstat på att alla ska stanna , jag hoppas ni har samma energi när Amilia räddas av produktionen eller mergim
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, och när han håller sig borta så får han så jävla mycket skit så han pallar väl inte det heller. Tycker verkligen så jävla synd om honom. Förstår helt ärligt inte varför Mergim daltar så mycket med henne efter allt hon sagt om och åt honom. Fast han vet väl inte ens hälften av allt hon sagt.
Märks ju väldigt tydligt att Mergim bara ville skrika ut innan ”Men för i helvete fattar du inte han inte vill ha daj kan du bara fakking låta honom vaaara” men han försökte leka hennes vän istället.

Patetiskt att hon började gråta nu för Lennie ligger med huvudet mellan Victorias ben. Men skyller på ”Jag har sååå ontt buuhuuu ”
2020-03-23, 12:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Hahah exakt så. Och jag har varken ungar eller gubbe

Verkligen inte jag heller. Jag har så himla svårt att förstå att det finns föräldrar som gör det. Hade jag ringt till min mamma och bett henne komma hit och städa åt mig hade hon skrattat mig i ansiktet och klickat mig. Hon är ju "bra" på att prata, så hon lyckas väl prata till sig jobb. Om hon är bra på det hon gör är ju väldigt svårt att säga.
Haha! Det är så en morsa ska agera. Fan, Amilia skulle ha lärt sig att ta ansvar. Till och med min 5-åring tackar för maten och bär bort sin tallrik själv. Så jävla stört att Amilia kommer undan med detta.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
I feel you, sister. Drar fram med dammsugaren hela tiden + lagar mat, diskar, tvättar etc (har en massa ungar med tillhörande gubbe).

Jag kan inte föreställa mig Amilia med dammsugare eller diskandes. Jag kan däremot tänka mig att hennes föräldrar kommer säg en två gånger i veckan och röjer upp det som behövs. Hon känns helt handlingsförlamad. Hur får sådana här människor arbeten?

Jag älskar er kvinnor i tråden. Vad fan hände? Ingen tjej som kan laga mat eller baka och är för lata för att ta hand om sin familj. All kärlek till er.
Medlem
Hade passat bra med fiolmusik varje gång de zoomar in på Amilia.
2020-03-23, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Märks ju väldigt tydligt att Mergim bara ville skrika ut innan ”Men för i helvete fattar du inte han inte vill ha daj kan du bara fakking låta honom vaaara” men han försökte leka hennes vän istället.

Patetiskt att hon började gråta nu för Lennie ligger med huvudet mellan Victorias ben. Men skyller på ”Jag har sååå ontt buuhuuu ”
Haha sant, i och för sig. Är väl samma sak där att det är otaktiskt att bli ovän med folk, ser ju dålig ut för tittarna. Speciellt för Mergim som redan fått varningar för sitt beteende.

Patetiskt är verkligen ordet.
2020-03-23, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakinah
Ja, allt är nog ett spel för gallerian min vän.

Måste fråga en sak: Har Amilia klättrat i skorstenen, för hon ser helt sotig ut på pannan?
Nej, det är hennes fula jävlas brun utan sol. Mergim ser ut som han smort in sig med bajs.
2020-03-23, 12:41
Medlem
Citat:
Jag hatar att säga det men FAN vad avtänd jag blir på Lennie när han håller på och daltar med henne på det här sättet. Om han hade rest sig upp, gått ut därifrån och aldrig gått in i det där jävla rummet igen så hade jag lämnat snigelspår efter mig i en vecka framöver.

VAD håller han på med?!?!?!?!?

Jag också haha. Hade han lackat på henne hade jag dött. Mums
2020-03-23, 12:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Jag har missat allt.
Jag missade tamejfan ”TILL MIG!”
Säg att någon spelade in det.
Var det från Nadja till Alla?
Den som spelade in det får 3 toarullar och 1 kg spaghetti av mig!
2020-03-23, 12:42
Medlem
Trollsvanss avatar
Men vad håller hon på med?
Lipar fortfarande.
Hon tycker SÅ SYND OM SIG SJÄLV.
Sjukt provocerande även om foten är bruten.
Ett barn klarar det där bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in