Citat:
Ursprungligen postat av
whogivesafuck
Kan den tattaren någonsin komma att erkänna att det är dags att lämna över styrningen av katastrofen till proffsen?
Jag tror inte det. Han, som du skriver, sitter med brallorna nere vid knävecket och viker han ner sig en enda tum tappar han dem helt. Då lär nog fan även hans Rep's slavar börja vakna lite smått och se sin chans att få lite goodwill.
Kanske också alla lärljungar börjar fundera
Han kan inte erkänna felen allt han gör är det bästa för US i detta läge visar det sig rejält att det failar och det grövsta, Han visste detta virus skulle skapa en jävla massa problem i världen och i US men duckar man kanske jag inte få skiten på mitt bort men skiten kom på hans bord och det klarar han inte av!
Det hjälper inte med att placera dessa 2st skepp med sjukvård ett i NY där läget blir sämre för var dag som går och ett på västkusten där situationen eskalerar, Hade tomten Trump haft någorlunda intelligens och sett detta hotet komma så hade han gjort allt för att få fram skydd och allt i tid och inte som nu ranta i talen och leka bland företagarna!
Ska bli jävligt intressant då han lovat alla som vill testa sig mot Corona viruset ska få det men då dök hans VP Pence upp och ylade att så var det inte, Så alla prata motsägelsefullt hela tiden utan att någon vet i realiteten vad dem rantar om i sina tal medans klockan tickar på och läget blir bara värre och värre för var sekund som går!