2020-03-22, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tänk er praktfiaskot ifall de meddelar att alla stannar men glasman o sami drar ändå, då snackar vi krismöte

Det hade varit coolt, då kan dom sitta där med resten av sina uselt valda deltagare.
Avstängd
Jag hoppas att glasjuden o julia får gå in i uppdragsrummet, tänk er allas min när de båda går tbx in i huset HAHAAHHAAHAHA fasen vad man längtar tills imorgon. sen hoppas jag på skräckvecka.
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Japp, BB är riggat. TV4 kan ju inte bli av med juden.

Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Ja.

Jaha det visar sig på måndag får alla stanna så är det ju bekräfrat.
Medlem
Röstade för att en skall lämna, men det har ingen som helst betydelse, ALLA kommer att stanna, och i vanlig ordning presenteras inga siffror angående omröstningen, vilket ju i och för sig inte heller har någon betydelse.
Men det var en rätt smidig lösning på problemet utav produktionen,det måste man ändå ge dem, man skyller på lite corona och löser problemet med att Glasman och Sami blir kvar.
Detta kommer få det att koka i huvudet på Plankan, Läppen, Blåsfisken och Fake muslimen.
Dock skulle det vart förjävligt gött att ha blivit av med Fake muslimen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Skit i det nu. Hela Rainbow måste vara kvar för varandra!
Ingen splittring nu!
+1!!
Det är många som ska ut ur huset före en rainbow (glasman).

Ex. Amilia, jassa och vicky
2020-03-22, 20:27
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Jag längtar tills att få se blåvals min, hon kommer ju avlida
Ja fyfan. Tänk när både Jullan och Glasman kommer ut tillsammans!
Muahaaahaaa
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det hade varit coolt, då kan dom sitta där med resten av sina uselt valda deltagare.
Ja verkligen, gap och skrik för hela slanten..
Medlem
Varför ska dom ens ha en omröstningen? Tror BB att vi är helt bakom flötet eller? Säg bara att alla 3 ska stanna. För det är så det kommer sluta.
2020-03-22, 20:28
Medlem
Citat:
Jag hoppas att glasjuden o julia får gå in i uppdragsrummet, tänk er allas min när de båda går tbx in i huset HAHAAHHAAHAHA fasen vad man längtar tills imorgon. sen hoppas jag på skräckvecka.
Kan du sluta skriva som en jävla p12a. Någon jävla nivå får det vara.
Bannlyst
Sami är vek om han är kvar, man packar inte och sen stannar.
Det är ju hälften av tiden kvar, om han redan är trött nu så lär det ju knappast bli roligare.
Medlem
NEJ! En ska lämna!

Jag står inte ut med Glasman längre. Struntar i om Sami går eller inte, dom är ju SVINTRÅKIGA ihop nu för tiden ändå.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Har tröttnat på Gasman och tycker det är ett jävla larv av både Sami och juden att hota att man ska dra stup i ett men aldrig gör det (eller?) men röstar givetvis JA bara för att jävlas med blåvalen, luder-Vicky, falska Jassa och Mergim 😎

På ett sätt hade det varit befriande om Sami drog för då kunde man lägga ner att följa BB med gott samvete.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in