Jag hoppas att glasjuden o julia får gå in i uppdragsrummet, tänk er allas min när de båda går tbx in i huset HAHAAHHAAHAHA fasen vad man längtar tills imorgon. sen hoppas jag på skräckvecka.
Röstade för att en skall lämna, men det har ingen som helst betydelse, ALLA kommer att stanna, och i vanlig ordning presenteras inga siffror angående omröstningen, vilket ju i och för sig inte heller har någon betydelse.
Men det var en rätt smidig lösning på problemet utav produktionen,det måste man ändå ge dem, man skyller på lite corona och löser problemet med att Glasman och Sami blir kvar.
Detta kommer få det att koka i huvudet på Plankan, Läppen, Blåsfisken och Fake muslimen.
Dock skulle det vart förjävligt gött att ha blivit av med Fake muslimen.
Jag hoppas att glasjuden o julia får gå in i uppdragsrummet, tänk er allas min när de båda går tbx in i huset HAHAAHHAAHAHA fasen vad man längtar tills imorgon. sen hoppas jag på skräckvecka.
Kan du sluta skriva som en jävla p12a. Någon jävla nivå får det vara.
Sami är vek om han är kvar, man packar inte och sen stannar.
Det är ju hälften av tiden kvar, om han redan är trött nu så lär det ju knappast bli roligare.
Har tröttnat på Gasman och tycker det är ett jävla larv av både Sami och juden att hota att man ska dra stup i ett men aldrig gör det (eller?) men röstar givetvis JA bara för att jävlas med blåvalen, luder-Vicky, falska Jassa och Mergim 😎
På ett sätt hade det varit befriande om Sami drog för då kunde man lägga ner att följa BB med gott samvete.