2020-03-22, 18:05
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Paniken hos alla friska är värre än några 90+ som ändå dött inom några månader i vanlig förkylning

Vi får se, jag förväntar mig och att detta inte något att ta lätt på, personligen så gör jag efter bästa förmåga att inte bli smittad.
Citera
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Det rapporteras om en stor procent svårt sjuka under 50 ifrån många länder.
Ofta rökare, partyknarkare och promiskuösa.

Jag tror vi får se en våg dödsfall bland uteliggare och andra i USAs trailerparker.
Citera
Medlem
JeffreyEpsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Fem kylcontainrar ställdes i fredags upp på gamla helikopterplattan bakom Huddinge sjukhus. Region Stockholm bekräftar nu för Expressen är dessa till för att förvara avlidna

https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/kylcontaintrar-vid-sjukhuset-forbereds-som-extra-barhus/

Surrealistisk

Dom vet vad som komma skall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
+663 sjuka och 48 döda i UK idag. Hur såg siffrorna ut igår?

56 döda och 1035 nya smittade
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dbloods
...att nästan 500 personer dött under föregående vecka som aldrig testades för Covid-19, det var raka vägen till krematoriet i lastbil. Har även bekanta i Milano som säger samma sak, att detta sker runt om.

Hur VET denna person och dina bekanta att det var/är så?

Vad får dej att tro att denna person och dina bekanta har information om dessa 500 och vidare fall testats eller inte?

För att VETA något om 500 fall etc. måste det finnas tillgång till källor, eller hur?

Om jag skulle påstå att jag vet att i Sverige testas ingen som dött på COVID19, skulle du tro på det då???
Citera
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
+663 sjuka och 48 döda i UK idag. Hur såg siffrorna ut igår?

56 döda igår
1035 smittade

Tydligt trendbrott?
Citera
2020-03-22, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starshipp
Det kan vara så att det förbereds rättsliga och straffpåföljder för dem som har medvetet spridit panik och farit med osanningar i syfte att sprida panik och roa sig, efter denna kris. De lär inte kunna gömma sig bakom VPN väggar och diverse nicknamn. Jag säger det bara...

Citat:
Ursprungligen postat av Grollaren
Vad menar du med det där?
Försöker du skrämma folk till tystnad?
vem menar du har spridit panik?
Är det någon som borde straffas är det de som har ivrigt förnekat att detta skulle komma till sverige, att ingen skulle bli smittad, och att viruset inte är farligt.
Det har hittills kostat många människoliv i hela världen, och gjort att människor inte tror att viruset är värre än en förkylning. Italien tycker nog att det är det iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Hittade inte originalinlägget så citerar ditt. Håller med dig helt. Lät klart som ett skrämselförsök som ligger i tiden i det här jävla landet. Yttrandefrihet My ass.
Politiker och media ser oss medborgare som dumma jävla idioter med sin tillrättalagda s k "information"!

Nej nu ska jag ut på min promenad för att lugna ner mig. Återvänder hit lugn som en filbunke.

starshipp är ett troll. Inget att lägga någon energi på.
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffreyEpstein
Putin är bäst!

Ja, de har klistrat klisterlappar på flygplanen, med Italienska och Ryska flaggor och texten , med kärlek från Ryssland..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt7777
Fem kylcontainrar som bårhus ... allt är luugnt, tvätta händerna !

https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/kylcontaintrar-vid-sjukhuset-forbereds-som-extra-barhus/

Nu borde förnekarna även vakna tycker man.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Steffe ska bilda en samlingsregering utan V och Sd? Fan trot´ det blir som en rötmånadshistoria i mars.
Varför anser du det så otroligt? Anser du inte att den här pandemin är allvarlig?
Citera
2020-03-22, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
56 döda igår
1035 smittade

Tydligt trendbrott?

Det kan du omöjligt veta efter en dag.
Citera
2020-03-22, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Det rapporteras om en stor procent svårt sjuka under 50 ifrån många länder.

Källor?

Jag har en källa från Italien som visar att det INTE är så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in