2020-03-22, 16:46
Medlem
likebananass avatar
Vickan är ju den största och falskaste playern inne i BB.
Hon har ärligt talat snackat skit om samtliga deltagare och en extrem kappvändare.
Ena veckan spy galla över Amelia gänget. Nästa är Alex en djävel och skit och nu är det Glasman tapeten.
En märklig person som jag skulle aldrig lita på.

Fasen vad mycket jag skulle kunna lägga på att få se alla genom en dold kamera när BB är över och de kollar avsnitten.
2020-03-22, 16:46
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Varför skulle produktionen jobba så hårt på att övertala Glasman när han kanske blir utröstade i morgon?
Nä, om Glasman bestämmer sig för att köra så kommer produktionen rädda kvar honom.
Kanske han hamnar i nåt alternativ rum i veckan, i samband med nån tema-vecka?
Dom hade ju himmel lr helvete Och liknande BB2011.
De vet att Julia inte har en chans mot Glasman i en omröstning. Julia kommer få lämna imorgon.
2020-03-22, 16:47
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag tror inte på honom. Han har i två dagar gnällt om att han kommer lämna och att han tror att han inte har någon chans mot Mergim på veckofinalen.

Jag tror att han tar Julia och Mergim lätt i en omröstning, tyvärr. Alla Rainbow ''fans'' är egentligen Glasman fans som vill ge honom vinsten.

Jullan vet jag inte men Mergim tar han.
Jullan är rätt populär och de har nog en liknande skara följare.
2020-03-22, 16:48
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Varför skulle produktionen jobba så hårt på att övertala Glasman när han kanske blir utröstade i morgon?
Nä, om Glasman bestämmer sig för att köra så kommer produktionen rädda kvar honom.
Kanske han hamnar i nåt alternativ rum i veckan, i samband med nån tema-vecka?
Dom hade ju himmel lr helvete Och liknande BB2011.
Jag tror produktionen är lika trötta som vi på Glasman, han ska hålla tassarna borta från guldkalven Sami! Han höll ju nästan på att få igenom att alla tre skulle lämna huset i någon sorts fucked up sektledar-gest. Det är mycket bättre att han röstas ut, det är ju det hela veckofinalen handlar om.
2020-03-22, 16:49
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Bästa är att Glasman eller Megrim lämnat då hade Sami kunnat blomstra dsamma med Lenny

Om du verkligen menar allvar så är det bästa att Mergim ryker.
Sami är snart färdigpackad.
Medlem
Lunatics avatar
Någon mer som lyssnade på Mergim och Jassa när dom pratade om att dom skjäl i butiker.
Mergim ska ha en Vest med sig i BB huset som han Baxat som han sa.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jullan vet jag inte men Mergim tar han.
Jullan är rätt populär och de har nog en liknande skara följare.
Nej, i alla undersökningar på Facebook så är Julia riktigt opopulär speciellt bland kvinnor. Och alla Rainbow fans kommer välja Glasman över Julia då de gillar Sami. Glasman är den med mest stöd efter Sami, Jasmine och Lennie i huset.
2020-03-22, 16:50
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nej, i alla undersökningar på Facebook så är Julia riktigt opopulär speciellt bland kvinnor. Och alla Rainbow fans kommer välja Glasman över Julia då de gillar Sami. Glasman är den med mest stöd efter Sami, Jasmine och Lennie i huset.
Även efter de senaste dagarna? Det måste väl ha ändrats.
2020-03-22, 16:51
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Även efter de senaste dagarna? Det måste väl ha ändrats.
Kanske, men jag tror alla i tråden överskattar Julias stöd något enormt. Jag tror att tom. Mergim hade haft en chans mot henne i en omröstning.
2020-03-22, 16:53
Medlem
xrlpyts avatar
Jag förstår inte hur någon kan välja Glasman över Julia.
2020-03-22, 16:53
Bannlyst
Undra hur många procent av dom som röstar som både kollar live och vanliga programmet?
Måste man inte ha live för att kunna rösta i cmore-appen lr kan alla rösta där?
2020-03-22, 16:55
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag förstår inte hur någon kan välja Glasman över Julia.
Inte jag heller men alla Sami fans verkar backa honom. Han ger mig noll underhållning t.o.m. Amilia ger mig underhållning när hon tävlar, fick stötar eller i tråden då alla blir galen på henne.

EDIT: Jag tror han får ett automatiskt stöd bland alla äldre män i kris. Han är den äldsta i huset och den fulaste.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in