2020-03-22, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men hur fan kan Jasmine och Victoria vara så jävla sura på rainbow när de snackade om att få ut Jasmine, när de två SEN DESS inte gjort annat än att prata skit om Julia och Glasman?!?!?

Så inihelvete falska människor
Hahahah BB kan ju visa denna sida så får rainbow en boost i programmen framöver och en glad glas.
En glad och nöjd glas= Sami stannar.
2020-03-22, 16:39
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueBeauty
Nä, detta är efter "akten". Tänkte inte på att spara bilder från själva "akten". Men man ser på bilderna att kalsongerna är nere, vilket tyder på att något har hänt. Och jag som såg detta live kan bekräfta att något skedde, i sked-läge, mot Julia. Frågan är bara om Julia var med på det...

Såg inte ens att kalsongerna var nere först ! 🤦🏼‍♀️

Äckligt om hon inte var medveten om att han ligger med kuken framme bakom henne.
2020-03-22, 16:39
Medlem
askungens avatar
Jag bara hoppas att det är så att victoria har makten och får rädda Mergim. Julia mot Glasman och glaset åker!! Julia kan få fira sin födelsedag i BBhuset o både hon och Sami kommer också bli roligare personer att titta på!
2020-03-22, 16:41
Medlem
Globalisten55s avatar
Otroligt med Glasman så velig och falsk i två dar har han sagt jag lämnar.Julia är så naiv och gått på hans falskhet som kostar henne sin plats imorgon
2020-03-22, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men hur fan kan Jasmine och Victoria vara så jävla sura på rainbow när de snackade om att få ut Jasmine, när de två SEN DESS inte gjort annat än att prata skit om Julia och Glasman?!?!?

Så inihelvete falska människor
Man måste ge igen. Det kallas hämnd.
2020-03-22, 16:42
Medlem
Glasman ljuger

”Skulle vilja sitta löst varje vecka” (och låta tittarna rösta kvar mig)

Men det kommer vi inte göra denna gången, var så säker. Du deppar ner hela huset lika mkt som Amilia
2020-03-22, 16:43
Bannlyst
Varför skulle produktionen jobba så hårt på att övertala Glasman när han kanske blir utröstade i morgon?
Nä, om Glasman bestämmer sig för att köra så kommer produktionen rädda kvar honom.
Kanske han hamnar i nåt alternativ rum i veckan, i samband med nån tema-vecka?
Dom hade ju himmel lr helvete Och liknande BB2011.
2020-03-22, 16:43
Medlem
TrueBeautys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Glasman ljuger

”Skulle vilja sitta löst varje vecka” (och låta tittarna rösta kvar mig)

Men det kommer vi inte göra denna gången, var så säker. Du deppar ner hela huset lika mkt som Amilia

Just nu deppar han ner huset mer än Blåvalen. Trodde inte det skulle gå, men jo, Glas1 lyckas!
2020-03-22, 16:44
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Glasman säger att han inte skulle ha några problem med att hänga löst varje vecka och låta tittarna avgöra hans öde.

Jo, jag tackar jag. Gubben har tjurat i två dagar nu.
2020-03-22, 16:45
Medlem
Globalisten55s avatar
Bästa är att Glasman eller Megrim lämnat då hade Sami kunnat blomstra dsamma med Lenny
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Glasman ljuger

Skulle vilja sitta löst varje vecka” (och låta tittarna rösta kvar mig)

Jag tror inte på honom. Han har i två dagar gnällt om att han kommer lämna och att han tror att han inte har någon chans mot Mergim på veckofinalen.

Jag tror att han tar Julia och Mergim lätt i en omröstning, tyvärr. Alla Rainbow ''fans'' är egentligen Glasman fans som vill ge honom vinsten.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Inget nytt under solen, så har det alltid varit, skit snack om andra när ingen hör, smila och och fjäska när folk är med, men tyvärr visas aldrig deras sanna jag i tv avsnitten.
Åfan. kollar inte på TV. aldrig sett ett avsnitt. förutom måndagarna på tv.
Amilia snackar om att det inte är kul att se på Jullan..m.m
Men hur kul är det att se på Amilia sittandes eller liggandes i sängen 24/7.
Fattar inte Amilia nått. hon som är så smart. hehehehehehe
Spyr på hennes jävla skitsnack om alla.
Amilia mår nog inte så bra själv som person, det brukar vara så då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in