2020-03-21, 20:46
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hex30
Brukar du ofta runka offentligt?

Va? Nej. Slickar mig inte i skrevet heller. Varför frågar du det?
Citera
2020-03-21, 21:55
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Det är också fullt naturligt att t. ex. sk*ta, betyder det enligt dig att det är ok att göra det på pendeltåget?
Citera
2020-03-21, 22:02
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Det är också fullt naturligt att t. ex. sk*ta, betyder det enligt dig att det är ok att göra det på pendeltåget?

Finns toaletter på tågen.
Men uppenbart så är afghanen en sexualförbrytare.

Ibland, på spårvagnen, tar jag fram min snusdosa för att lägga in en prilla. Har börjat förstå att den manövern kan missuppfattas av hysteriska fruntimmer. Får väl ha dosan i jackfickan i fortsättningen, så jag inte råkar illa ut.
Citera
2020-03-21, 22:03
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Finns toaletter på tågen.
Men uppenbart så är afghanen en sexualförbrytare.

Ibland, på spårvagnen, tar jag fram min snusdosa för att lägga in en prilla. Har börjat förstå att den manövern kan missuppfattas av hysteriska fruntimmer. Får väl ha dosan i jackfickan i fortsättningen, så jag inte råkar illa ut.
Finns inga toaletter på pendeltågen i Stockholm
Citera
2020-03-21, 22:16
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Finns inga toaletter på pendeltågen i Stockholm

Ok. Finns här. (Eller fanns, åker nästan aldrig pendeltåg).
Då kan ju inte GM ens gå till toa för att lätta på trycket. (Onanera).
Citera
2020-03-21, 22:36
Medlem
henrikos avatar
Citat:

Frågan var inte vad jag finner trivsamt. Den frågeställning jag ville väcka var om inte detta fallet visar på att rättssamhället har satt gränsdragningen mellan impulsstyrda organismer och medvetna organismer på en orimlig nivå. Hundar skiter lite var som helst på stan. Dom prövas inte i domstol för det. Kan man anse att en hund har uppsåt? Inte heller barn drar vi till domstol. Tänk en femåring som sätter sig och bajsar på golvet. Inte fan leder det till ett mål i rätten.
Citera
2020-03-21, 22:59
Medlem
Citat:
Målsäganden NN har uppgett i huvudsak följande. Hon satt på
pendeltåget och lyssnade på en ljudbok. Hon märkte att en ung man gick på vid
Odenplan. En ung tjej som satt nära mannen flyttade plötsligt på sig och varpå
NN tittade på mannen. Hon såg att mannen smekte sitt kön under kläderna
medan han tittade på sin telefon. Ibland tittade han på henne medan han gjorde så.
Hon tyckte det var obehagligt och chattade med SL som sa att de inte kunde skicka
någon vakt. Hon bestämdes sig därför för att filma mannen istället. Hon låtsades
titta ut genom fönstret medan hon filmade så att mannen inte skulle se vad hon
gjorde. Mannen fortsatte att smeka sig själv på samma sätt under hela resan, under
uppåt 30 minuter. När män gick på slutade han och när kvinnor var i närheten
fortsatte han. Hon gick av samtidigt som mannen och såg att denne flera gånger
tittade på henne på stationen.

Hörd över åtalet har Azim Jaferi uppgett i huvudsak följande. Han var på väg hem
från skolan och tittade på porr på mobilen. Det stämmer att han började ta på sig.
Han trodde inte att någon såg det. Han tittade sig ibland omkring eftersom han var
orolig för att någon såg honom. Han har absolut inte riktat sig mot målsäganden.

Tingsrätten gör följande bedömning.
Det är utrett att Azim Jaferi under färden i pendeltåget har haft stånd och smekt sitt
kön utanpå byxorna. Målsäganden har tydligt berättat hur han tittade på henne
medan han gjorde så. Målsägandens påstående får stöd av den film som åberopats –
på filmen ser man tydligt hur Azim Jaferi tittar direkt mot målsäganden. Det är mot
den bakgrunden uppenbart att Azim Jaferi i vart fall delvis riktat sig mot
målsäganden. Hans agerande innebär att han kränkt NNs sexuella
integritet. Azim Jaferi ska därför dömas för sexuellt ofredande. Påföljden kan
stanna vid låga dagsböter.

SKILJAKTIG MENING
Rådmannen NN2 är skiljaktig enligt följande. Till skillnad från majoriteten
anser jag att den kränkning som NN utsatts för är så allvarligt att den
ska ersättas. Det yrkade beloppet är skäligt och ska därför dömas ut.
.
Citera
2020-03-21, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
Azim Jaferi ska därför dömas för sexuellt ofredande. Påföljden kan stanna vid låga dagsböter.
Detta beteende ser vi med andra ord inte allvarligt på i Sverige.
Citera
2020-03-22, 10:41
Medlem
Citat:

Du skrev att det var fullt naturligt att sitta och onanera offentligt?
Citera
2020-03-22, 12:14
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hex30
Du skrev att det var fullt naturligt att sitta och onanera offentligt?

Jag skrev också att det är fullt naturligt för en hund att slicka sig i skrevet. Det betyder inte att det är en naturlig impuls för mig att sätta igång och slicka mig i skrevet.

Just att helt oblygt sätta sig och dra i sin penis är fullt naturligt för en treåring, eller tex en chimpans. Detta betyder inte att det faller mig naturligt att sätta igång och dra i kuken på tåget.

Det är inte jag som är GM. Det är inte mig tråden handlar om. Det är inte jag som i en del av ett stort experiment flugits hit från en region med typ IQ 80, i genomsnitt!
Citera
2020-03-22, 14:50
Medlem
Citat:
Jag skrev också att det är fullt naturligt för en hund att slicka sig i skrevet. Det betyder inte att det är en naturlig impuls för mig att sätta igång och slicka mig i skrevet.

Just att helt oblygt sätta sig och dra i sin penis är fullt naturligt för en treåring, eller tex en chimpans. Detta betyder inte att det faller mig naturligt att sätta igång och dra i kuken på tåget.

Det är inte jag som är GM. Det är inte mig tråden handlar om. Det är inte jag som i en del av ett stort experiment flugits hit från en region med typ IQ 80, i genomsnitt!

Flugits hit? Dom är överallt.

Afghanen måste få information om att sånt här beteende bara är lagligt på pride-festivalen
På bilden ser ni en polis, som kastar ringar på en i princip naken man med en stor plast-penis, polisen ska då alltså träffa ringarna runt penis.
https://twitter.com/ebbawbba/status/1240324899668922379
http://archive.vn/wip/zNSJQ

Ofredande för hetero är festival för homo!
Citera
2020-03-22, 16:22
Medlem
Citat:

Du är inte en hund. GM är inte tre år.
Klart det går till domstol, ska man låta folk sitta och runka på pendeltågen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in