2020-03-22, 13:56
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
En som varit inaktiv i tråden i flera dagar, sist jag skrev satt jag här och propagerade för att jag ville rösta kvar Viktoria för att Amilia skulle bli ledsen. Sen hör man Amilia säga att det är Viktoria hon hoppas kommer tillbaka.

Sen inser man att man är en idiot som borde omyndigförklaras. 😂 Tungt att inse men så är det. Jag var inte uppdaterad. Jag visste inte vad jag höll på med. Men jag väljer att tro att jag knappast la den avgörande rösten också..

Ska försöka följa er här idag och imorgon och era olika resonemang kring utröstningen imorgon. Hur tänker ni? Hit me.

Jag vill ju iaf ta ut Mergim om jag har sån tur att han inte kan räddas. Tveklöst. Bryr mig inte om Glasman om jag kan få ut Mergim. Julia är den enda jag inte vill ha ut av de tre. Men Mergim först för mig. Annars Glasman såklart. Så känner jag nu. 🤷‍♀️

Nästan alla vill ha ut Mergim i tråden. Många gillar Julia. Tyvärr kommer hon att vara den enda kvar av Rainbow imorgon. Frida är kvar som har hållit på Rainbow. Själv tror jag att hon också lämnar när glaset och Sami sticker. Hon saknar sin vovve dessutom.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
spelar absolut ingen roll, de får fortfarande inte lämna samtidigt,glasis o sami har redan bekräftat det själva
Skrev jag att de lämnar samtidigt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ponera att Sami lämnar först och så skiter Glas i att komma efter. Då skulle man bli så JÄVLA arg.
Han kommer aldrig att lämna först det kommer produktionen se till xD han behöver cashen för mycket
2020-03-22, 13:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Han kommer aldrig att lämna först det kommer produktionen se till xD han behöver cashen för mycket
Men han viker kläderna nu. "Taggad på livet. Livet som väntar" sa han nu.
2020-03-22, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Stukad fot innebär väl inte att man ska vara sängliggande? Hon kan väl förfandiska!

Bara stukad ?
Med hennes beteende så kan man tro att foten gått av på åtta ställen, minst.
Runt om i landet finns det många tusen som inte vill annat än att kunna gå, medan Amilia blir sängliggande för en liten stukning.
2020-03-22, 13:59
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Sami har samma outfit som han hade när han kom in på sparkcykeln...
2020-03-22, 14:00
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Precis det jag menar, pengar kan man alltid locka folk med, sen att gå ut i corona tider, det är ju bättre att vara i huset tills vidare

Ja, det är sant det du skriver. En annan tanke som slår mig är att ingen lämnar dels pga Corona, dels på oklara regler om hur man kan använda sin makt och slutligen ett ordentligt höjt gage. Men jag är väldigt osäker kring Sami. Han vill bara lämna ASAP och inväntar väl glasets 24h samt att lämna under märkligare förhållanden som måndagsfinalen.
2020-03-22, 14:02
Medlem
Lord2Moynes avatar
Amilia måste ju få liggsår snart, vårdare Lennie är snabbt där och vänder på blötdjuret.
2020-03-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Med tanke på att Julia gav tummen upp, var helnäck när hon vaknade och Glas hade brallorna nere inatt så var det definitivt doggy! Sen nån timme senare pullade Glas henne intensivt!
Hon började tom stöna några ggr så hon täckte över munnen.
2020-03-22, 14:03
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Sami plockade ihop sina kläder i lådorna, han kommer lämna, frågan är bara när och varför säger dom inget till dom andra, har BB förbjudet dom att göra det?

De vill hålla det hemligt så länge det går. Men ludret har börjat misstänka vad som sker. Hon umgås ju i samma rum och har snappat upp saker.
2020-03-22, 14:04
Bannlyst
Hur kan spelbolagen har spelet öppet när dom vet att favoriten lämnar?
Det finns inte så många kvar som kan vinna!
2020-03-22, 14:04
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skrev jag att de lämnar samtidigt?
Men de kan lämna samtidigt bara de upnår 24h regeln.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in