Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Välkommen till FB förresten. Hoppas du finner det intressant att vara här.
Tack också för din analys men du behöver förstå att inlägg som dina är genomskinliga och folk här inne ser det så egentligen behöver du inte besvära dig med att tro att folk är idioter.
Jag hoppas dock att du surfar runt lite och lär dig lite hur FB fungerar och folk tänker och är inte imbecilla som du har antagligen trott.

Här kommer ett sent svar flera dagar senare på en kommentar du förmodligen glömt bort, men jag har inte sett ditt fina välkomnande förrän nu. Så tack för välkomnandet, det var det i särklass sämsta jag fått! 🙂 Flashback ❤️
Såhär är det, jag har hängt på olika "forum" vad gäller BB. Det finns inget jag känner mig hemma i, eller skulle kunna delta i utan att bli helt jävla galen just pga vad jag anser vara idioti. Förutom det här. Jag har läst kopiösa mängder i just BB-tråden innan jag reggade, där många har samma sympatier som jag själv och jargongen och stämningen här inne är så jävla guld. Svårt att hitta den nån annanstans! Jag är ju själv inte bäst på den jargongen direkt, men alla kan inte vara stjärnor i tråden.
Jag tycker några här verkar vara idioter. Det tycker nog alla, om olika personer då, du kanske tycker jag är det. Men på andra ställen jag läst om BB tycker jag på riktigt att de flesta är det. Jag tycker
inte att hela jävla Flashback/denna tråden utgörs av imbecilla eller idioter. Det har du hittat på själv. 🙂
Jag har läst på FB i många år, dock till 90 % i aktuella brott. Jag har valt att bli medlem för att jag ville med i den "gemenskapen" som jag såg i BB-tråden under min sjukskrivning. Så, nej - jag har inte reggat mig på ett forum där jag tycker alla är lågbegåvade puckon.. What the actual fuck? 😂 Jag valde just detta för att delta i själv av en anledning, men inte av den anledningen du tycker dig ha genomskådat.
De ställen där jag tycker att "alla" är idioter (tex BBs Instagram, fan värst) går jag inte in och skriver alls. Jag kan inte begripa vad vinningen skulle vara i det för mig. Skulle då fan inte känna mig smartare av det i alla fall, det skulle väl vara helt idiotiskt i sig.
Vet inte vad som provocerade fram ditt svar och jag hoppas det inte stämmer att "ni" alla har samma skeva syn på "mina inlägg" som du har. 🤷♀️ Borde vara näst intill omöjligt att känna sig idiotförklarad av mina resonemang kring Big brother. Jag gör det ju åtminstone jävligt dåligt om jag försöker idiotförklara folk här inne. 😅
I övrigt vet inte jag vad jag kan lära mig av hur det funkar som jag inte lärt mig de senaste 10 åren. Är knappast nån inbiten Flashbackare, men har jag inte fattat än om hur forumet funkar, så fattar jag inte mer av ditt inlägg, eller genom att fortsätta surfa runt här. Du får nog vara tydligare i din kritik och säga vad ser är som jag gör fel egentligen - om det nu är nåt du har intresse av att göra.
Det finns bara en sak jag själv velat ändra på här inne, och det är längden på mina jävla inlägg, men för dig så fick det bli en redig bunt text. 🥂