2020-03-22, 13:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag är rädd att Glas kommer få Sami att vilja lämna. Jag vet att Sami pratat om det länge, men utan Glas hade han kanske stått ut. Fan... Jag vill inte att någon annan får pengarna. Det är Sami som behöver dem. Och Sami är den enda kungen i huset. Igår på raggarfesten var det Sami som hade de andra på besök hemma hos HONOM. Han ägde rubbet.
Medlem
Lol glasman stannar nog för att riche är stängt hahhahaha jävla alkis gubbe
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
nä exakt att typ alla skolor är nedstängd. att länder har stängt sina egna gränser och att regeringen har förbjudit samlingar på över 500 pers.

Jag var i Köpenhamn i fredags men fick visa ett skriftligt behov att åka. Lite kusligt på gatorna och hitta parkering var lugnt. Åker till Köpenhamn varje månad senaste tre åren och har aldrig upplevt något liknande.
2020-03-22, 13:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha, oroa dig inte. Jag har ägnat de senaste 3 timmarna att leta fel på blåvalen och jag har inte direkt behövt ansträngt mig.
Jag är så jävla trött på henne. Det finns absolut ingenting kul eller charmigt med henne. Jag önskar henne ingen tv-tid eller framgång i livet.

Hon kan börja med att ta en dusch. Bara för att man sabbat foten behöver man inte ha fett hår och se allmänt ofräsch ut.
2020-03-22, 13:24
Medlem
Lord2Moynes avatar
Jag har förstått att en del av kvinnligt kön härinne tänder på Alex sort. Hur fan kan ni finna det upphetsande att bli upphånglade av dom där läpparna? Lär ju vara som en sugplopp och lär ju vara saliv i hela ansiktet efter en sejour med honom. Fyfan.
2020-03-22, 13:25
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
vet inte, har bara gått på vad folk skrivit här. Men produktionen kan väl ändra sig om det passar deras plan för programmet bättre antar jag
De har ju ändrat lite hursomhelst under BB. Så man vet aldrig något. Men Sami vill lämna sedan dag tre. Så det skulle bli en chock om han stannar. Möjligheten finns att de ökar hans gage så att han stannar. Men Sami sade igår att pengarna är inte viktiga mot att bryta ner sig själv. Så han sticker garanterat.
2020-03-22, 13:25
Medlem
Vad var det som fick julia att ha sex med glasman
2020-03-22, 13:27
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad var det som fick julia att ha sex med glasman
Dåligt omdöme...
2020-03-22, 13:28
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
De har ju ändrat lite hursomhelst under BB. Så man vet aldrig något. Men Sami vill lämna sedan dag tre. Så det skulle bli en chock om han stannar. Möjligheten finns att de ökar hans gage så att han stannar. Men Sami sade igår att pengarna är inte viktiga mot att bryta ner sig själv. Så han sticker garanterat.
Ja dom som tror Sami är kvar för kunna vinna pengarna, har helt fel. Han skiter i pengarna.
Senast redigerad av Zingo2 2020-03-22 kl. 13:30.
2020-03-22, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Dåligt omdöme...
Hon verkade dricka väldigt mycket för att kunna göra det med
2020-03-22, 13:30
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag är rädd att Glas kommer få Sami att vilja lämna. Jag vet att Sami pratat om det länge, men utan Glas hade han kanske stått ut. Fan... Jag vill inte att någon annan får pengarna. Det är Sami som behöver dem. Och Sami är den enda kungen i huset. Igår på raggarfesten var det Sami som hade de andra på besök hemma hos HONOM. Han ägde rubbet.
+1
Huset och deltagarna behöver honom.
2020-03-22, 13:30
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag har förstått att en del av kvinnligt kön härinne tänder på Alex sort. Hur fan kan ni finna det upphetsande att bli upphånglade av dom där läpparna? Lär ju vara som en sugplopp och lär ju vara saliv i hela ansiktet efter en sejour med honom. Fyfan.
Många kvinnor dras till män med samma IQ, dvs runt 70.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in