2020-03-22, 13:12
Medlem
icons avatar
Tror Sami även påverkades av programledarens enda (?) kommentar till honom förra måndagen som handlade om att han paktade.
2020-03-22, 13:13
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyondlimtis
Är det ens säkert att det går att rädda Mergim i veckan? Inte omöjligt att dem säger på liven att den som har makten inte kan välja han pga att han är auto.
vet inte, har bara gått på vad folk skrivit här. Men produktionen kan väl ändra sig om det passar deras plan för programmet bättre antar jag
2020-03-22, 13:13
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hjälp för fan till, Amilia. Ser det här ut som ett jävla hotell?
2020-03-22, 13:14
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hjälp för fan till, Amilia. Ser det här ut som ett jävla hotell?
Sluta hacka på henne, hon är ju för fan skadad.

2020-03-22, 13:15
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyondlimtis
Är det ens säkert att det går att rädda Mergim i veckan? Inte omöjligt att dem säger på liven att den som har makten inte kan välja han pga att han är auto.

såg nån postade en bild där Big brother bekräftade att det gick.
2020-03-22, 13:16
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Sluta hacka på henne, hon är ju för fan skadad.

Driver du?
2020-03-22, 13:17
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Driver du?
Ja
2020-03-22, 13:17
Medlem
Zingo2s avatar
Sami till Daniel. Är du övertygad, Daniel sa nej. Inte jag heller sa Sami
Tror de pratar om att de inte är övertygade om att stanna.
Hoppas dom går ut.
2020-03-22, 13:18
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja
Men tack. Jag trodde att du hade gått och fått förståelse för henne! Hon ska la fan hoppa runt på sitt friska ben och slava i köket?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon hoppade runt på tå på foten igår vilket, baserat på egna erfarenheter av stukade fötter, talar för att hon inte har speciellt ont. När jag stukade foten och såg ut som att jag hade en tennisboll till fotknöl hade jag absolut inte kunnat gå på tå på den. Kunde halta fram på platt fot men gjort jävligt ont. Var oavsett tillbaka på fotbollsplanen två veckor senare, så att "det kommer ta några veckor" för hennes att läka är bs.

Hoppas någon kunde säga åt henne att hon ska sluta överdriva så jävla mycket. Alla som någonsin stukat foten MÅSTE förstå och inse att hon överdriver.

Jag har f.ö. också fått en varning.
JAG!!?!!??!?!!?!? Skamligt.
Du ser, det är en användare som anmäler helvilt. Du vet nog vem det är vid detta laget.
Och det andra håller jag med om. De flesta har väl stukat foten vid något tillfälle. Skiten växer upp och jag kunde inte ens få på mig mjuka tofflor. En stukning måste dessutom umdersökas. Läkaren sade till mig att det var en stukning. Senare visade det sig att det var en liten spricka. Hon spelar dock bra och får massa TVtid som vanligt i BB 2020.
Medlem
En skadad och strandsatt val är fan värre än vanliga amilia, nu sitter hon o bossar och håller aldrig käft hahaha
2020-03-22, 13:20
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Men tack. Jag trodde att du hade gått och fått förståelse för henne! Hon ska la fan hoppa runt på sitt friska ben och slava i köket?
Haha, oroa dig inte. Jag har ägnat de senaste 3 timmarna att leta fel på blåvalen och jag har inte direkt behövt ansträngt mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in