2020-03-22, 12:39
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag fattar inte varför ni skyller på produktionen när glasman bara vill lämna för att han är nominerad och inte vill bli utröstad.
Produktionen har kritiserats sedan första veckan. Titta tillbaka i tråden.
2020-03-22, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Orkade sjökon stappla sig ut på kryckkäpparna för att kunna moffa varmkorv, eller blev hon sittandes i köksmiljön och Lennie grillar åt henne?
Hon tog sig suckandes och stönandes ut själv med sina kryckor till utegården. Hon var inte glad när Lennie sprang förbi henne. Hon ville väl han skulle lyfta henne ut dit. Tyvärr hade det behövts rejäl lyftkran för att lyfta henne.
2020-03-22, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Produktionen har kritiserats sedan första veckan. Titta tillbaka i tråden.
Ja men glasman har bara snackat om att lämna nu när han hänger löst inget med produktionen att göra
2020-03-22, 12:42
Medlem
__Alez__s avatar
Glasman väldigt låg sedan han kom ut från bikten och joimade gänget runt grillningen.

Fick han veta något från BB?
2020-03-22, 12:42
Medlem
Citat:
Jag fattar inte varför ni skyller på produktionen när glasman bara vill lämna för att han är nominerad och inte vill bli utröstad.
Varför frågar du när du ändå inte kan ta till dig svaret?
Om du skulle haft förmågan att ta till dig svaret skulle du redan gjort det genom att läsa denna tråd, och fundera över vad som skett med tävlingar, nomineringar osv.
2020-03-22, 12:43
Medlem
askungens avatar
Gaah blir riktigt sugen på att grilla korv idag också!
2020-03-22, 12:44
Medlem
Lord2Moynes avatar
Jag kan se framför mig när Victoria springer omkring på de lokala krogarna i Östersund som det groggluder hon är och bjuder ut sig till traktens fotbollsspelare ( helst då negrer såklart ) . Lyser golddigger om henne, om det inte redan skett så kommer hon garanterat fejka våldtäkt mot någon halvkändis inom de närmsta åren för att få uppmärksamhet.
2020-03-22, 12:44
Medlem
vad i helvete är det nu för censur då.
2020-03-22, 12:45
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Mina inlägg har också anmälts. Jag som ändå formulerar mig rätt ”snällt”

Jag gillar verkligen era inlägg. Men är det någon som skriver snällt så är det jag 🤢😂😇
Men i min hjärna lurar och kokar precis samma tankesätt som hos er. Verkligen!
Vill bara inte yttra mig så.
Jag är paranoid helt enkelt 😬
Vem kommer läsa MINA inlägg framtiden 🙄😳

Försvinner alla ni så är det ingen idé var kvar här. Det blir flashback på rohypnol.
2020-03-22, 12:45
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Gaah blir riktigt sugen på att grilla korv idag också!
Samma här och igår var jag sugen på potatisgratäng..
2020-03-22, 12:46
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ja men glasman har bara snackat om att lämna nu när han hänger löst inget med produktionen att göra

Sami har sagt att han lämnar och Glasman vill inte vara kvar om han sticker.
De har varit varandras stöttepelare, som de har själva uttryckt. Glasman blir säkert kvar om han ställs mot Mergim men det blir mest möjligt mot Julia och det vill han inte. Samt naturligtvis att Sami vill lämna ASAP. Han kom ut från bikten igår och de sade att han måste vara kvar 24h enligt kontraktet innan han lämnar.
2020-03-22, 12:47
Medlem
SAMI KOMMER INTE LÄMNA! han har för mkt skulder.
Glasman har ångest för att han har insett att han inte är populär, därför vill han lämna.
Att skylla på pruduktionen är fjantigt.
Och ja, jag ser liven mkt ofta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in