Citat:
Ligger mycket i vad du skriver tyvärr.
Vill ändå inte att programmet ska gå omkull för då får vi antagligen inte fler säsonger av BB.
Ingen annan som skulle våga sig på ett försök till.
Förstår inte hur dom tänkt när de siktat in sig på ”Insta kändisar”.🤔
Det är ju den vanliga individen man vill se i detta program. Folk som inte har något emot att bjuda lite på sig själv.
Om Anty fick mkt hat när hon kom ut kan man bara ana vad som väntar Mergim...
Att han är fjollig och feminin bryr jag mig inte om - folk får vara hur dom vill.
Fast om man ställer upp och och får förmånen att vara en av de få utvalda som får vara med i detta program kan man väl se till att bjuda upp till dans?! Inte vägra flera tävlingar för att man är rädd!
Som om produktionen skulle utsätta dom för någon fara. Borde ju förstå att det inte är någon högre styrka i elen eller att larverna inte är farliga. Däremot är det ok att tycka att saker kan vara läskiga.
Finns många tusen personer som gärna skulle vilja byta plats med honom och utföra uppdragen så som
Det är tänkt.
Hur kul är det att se deltagare som vägrar uppdragen?
Vill ändå inte att programmet ska gå omkull för då får vi antagligen inte fler säsonger av BB.
Ingen annan som skulle våga sig på ett försök till.
Förstår inte hur dom tänkt när de siktat in sig på ”Insta kändisar”.🤔
Det är ju den vanliga individen man vill se i detta program. Folk som inte har något emot att bjuda lite på sig själv.
Om Anty fick mkt hat när hon kom ut kan man bara ana vad som väntar Mergim...
Att han är fjollig och feminin bryr jag mig inte om - folk får vara hur dom vill.
Fast om man ställer upp och och får förmånen att vara en av de få utvalda som får vara med i detta program kan man väl se till att bjuda upp till dans?! Inte vägra flera tävlingar för att man är rädd!
Som om produktionen skulle utsätta dom för någon fara. Borde ju förstå att det inte är någon högre styrka i elen eller att larverna inte är farliga. Däremot är det ok att tycka att saker kan vara läskiga.
Finns många tusen personer som gärna skulle vilja byta plats med honom och utföra uppdragen så som
Det är tänkt.
Hur kul är det att se deltagare som vägrar uppdragen?
Det är helt riktigt det ni båda skriver. Sami har som sagt velat lämnasedan vecka två. Men har gång på gång övertalats av Glasman att stanna. De har t.o.m. grävt fram Jockiboy för att liva upp Sami. Men han mår inte bra framförallt från allt skrik och extremt barnsligt uppträdande. De har också försökt att låta honom sova i annexet så att han får bättre sömn. Men det har ändå inte funkat.
Båda är naturligtvis trötta på att vara där inne för castingen har varit under all kritik som även pressen har uppmärksammat. Deltagare som är så mediakåta att de glömmer att de är där för att underhålla.
Måndag bli dödsstöten för BB OM nu inte fyran som jag nämnde tidigare har utlovat något.