2020-03-22, 12:14
Medlem
likebananass avatar
Sami och Glasman har i natt bestämt att under måndagens live sändning resa sig upp och lämna.
Jassa ombads igår att lämna rummet.
Fyran är säkert i krismöte då de fick gå till bikten även sent på kvällen.
Fyran pissar på sig då de har tappat nästan 100k tittare sedan starten på sjuan.
Vad kan de erbjuda Sami och Glasman?

Själv är jag säker på att de lämnar på måndag så som de har bestämt.
Eller så har fyran lobbat in en lösning för dom. Kanske någon sorts sponsring för BBK efter BB eller medverkan i andra produktioner typ Let's Dance eller liknande alternativt deltagande i ett annat program i nån av TV4 gruppens kanaler. Men det känns osäkert. Men att tappa ytterligare 35% av tittarna blir förödande konsekvenser. Kvar blir då fjortonåringar och förorten som är kvar. Bra underlag för reklamintäkter
2020-03-22, 12:17
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Trist utveckling på såpan.
Men det är priset Cmore/TV4 får betala nu, pga redigering av deltagarna, man visar inte deltagarnas riktiga beteende i tv sändningen, man censurerar liven, dessutom eftersänder man den sk liven, man påverkar medvetet nomineringar, tävlingar och röstningar, de så kallade "experterna" i panelen under tv sändningarna är äckligt partiska, värre fake har sällan skådats.
De enda som har lite personlig integritet i denna säsongen är Glasman Sami och Julia, som nu har förstått att det inte går att vinna mot produktionen, de har förstått att produktionen styr till 100% vem som blir nominerad eller inte, vem som skall räddas osv vem fan skulle vilja vara kvar då? Jo de dumma spånen som inte förstår bättre. De som säger att Glasman ligger bakom att Sami skall lämna är fan förståndshandikappade, det är pga Glasman och Julia Sami stannat så länge han gjort.

Såhär har det INTE varit i de historiska säsongerna av BB, deltagarna har alltid fått vara sig själva, de har haft kul underhållande tävlingar och utmaningar. Castingen var grym förr, man antog inte några bortskämda c-tub kändisar utan man tog vanliga människor med olika livserfarenheter. Nu är det mediakåta bortskämda snorungar som lismar i kamerorna så fort chansen finns, de äckligaste lismarna är Fake muslimen, Plank Jassa och Blåsfisken, och produktionen fullkomligt älskar det, VA?!?!?!
Näää hoppas Sami Glaset och Julia lämnar, så kan skiten gå omkull, en sak är dock säker, CMore och TV4 kommer aldrig mer rodda en säsong BB.

Ligger mycket i vad du skriver tyvärr.
Vill ändå inte att programmet ska gå omkull för då får vi antagligen inte fler säsonger av BB.
Ingen annan som skulle våga sig på ett försök till.
Förstår inte hur dom tänkt när de siktat in sig på ”Insta kändisar”.🤔
Det är ju den vanliga individen man vill se i detta program. Folk som inte har något emot att bjuda lite på sig själv.

Om Anty fick mkt hat när hon kom ut kan man bara ana vad som väntar Mergim...
Att han är fjollig och feminin bryr jag mig inte om - folk får vara hur dom vill.
Fast om man ställer upp och och får förmånen att vara en av de få utvalda som får vara med i detta program kan man väl se till att bjuda upp till dans?! Inte vägra flera tävlingar för att man är rädd!
Som om produktionen skulle utsätta dom för någon fara. Borde ju förstå att det inte är någon högre styrka i elen eller att larverna inte är farliga. Däremot är det ok att tycka att saker kan vara läskiga.
Finns många tusen personer som gärna skulle vilja byta plats med honom och utföra uppdragen så som
Det är tänkt.
Hur kul är det att se deltagare som vägrar uppdragen?
2020-03-22, 12:19
Medlem
Bara jag som noterar hur den falska Fläskläppen Victoria beter sig EXAKT som Anty fast hon gick in och låtsades vara sååå äkta och emot utfrysningar? Hon sitter oftare och oftare med bitch blickar. Sjukt otrevlig i sin attityd mot Alex. Kollar konstigt på Frida för att hon är ”annorlunda”. Snackar paktande skit med Alex eller Jassa konstant. Gäääsp! Hon och Jassa (ibland även lite Alex) är ju nya Anty gänget. Så skönt när det blir förbjudit med paktande och grupperingar och man ska köra individuellt. Då kommer de fyra inte vara så starka som de tror.
2020-03-22, 12:22
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Bara jag som noterar hur den falska Fläskläppen Victoria beter sig EXAKT som Anty fast hon gick in och låtsades vara sååå äkta och emot utfrysningar? Hon sitter oftare och oftare med bitch blickar. Sjukt otrevlig i sin attityd mot Alex. Kollar konstigt på Frida för att hon är ”annorlunda”. Snackar paktande skit med Alex eller Jassa konstant. Gäääsp! Hon och Jassa (ibland även lite Alex) är ju nya Anty gänget. Så skönt när det blir förbjudit med paktande och grupperingar och man ska köra individuellt. Då kommer de fyra inte vara så starka som de tror.
Ja, henne läste man sönder efter bara någon vecka i huset. Men då lät man henne hållas eftersom hon var uttalad fiende till blåvalen. Nu däremot har hon ju bytt sida när det började brännas lite så nu kan man gå all in med hat mot henne också. Återigen topp 3 vider i huset:

1.Blåvalen 🐳
2.Jasmine
3.Victoria
Senast redigerad av Lord2Moyne 2020-03-22 kl. 12:24.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hon älskar denna situationen, slipper hjälpa till med sysslor, får sympatier av de andra mupparna i huset hon inte förtjänar osv. Har man stukat foten ska man börja gå och röra sig så normalt så möjligt så tidigt inpå skadetillfället så möjligt det borde väl den gamla elitfotbollsspelaren Amilia ha koll på.

Snart blir hennes törst efter Lennie för stor och hon kommer glömma bort sig och springa efter honom med ståfittan i vädret. Lennie har ju rena semestern nu, och Mergim är störtnöjd nu får han Lennie för sig själv det lilla homot.
Tack för du gör min förmiddag!
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Lennie är halvarab

Var kommer hans föräldrar ifrån?
Lennie var verkligen inte rolig att se på från början.
Tycker dock han lyft sig ordentligt. Positiv till det mesta jämfört med de han umgås mest med i huset.
När Fjollrim och gnällmilia lämnar blir han säkert mer framträdande på ett positivt sätt.
2020-03-22, 12:24
Medlem
Drog glasman nu för evigt eller är det "möte" :P
2020-03-22, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Första sexet skedde med all säkerhet inatt, jag studerade skiten och blev ovanligt kåt. de höll på i ca 5-10 min om inte mer, sen om det var ettan eller tvåan kan jag inte svara på. Vad jag minns så såg jag aldrig en tumme upp snarare bara en hand i luften men jag kan ha fel. sen tror jag ingen kondis användes heller
Malmens! Blev du ovanligt kåt av att se på Glasman röra sig i sängen med Jullan? Nu får du väl höja dina kriterier lite!
2020-03-22, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag har sagt det förut och säger det en sista gång hoppas jag, det funkar inte att ha såhär mycket dötid och sen 2 vilodagar irad det är helt orimligt och jag förstår att folk tröttnar i huset, vart i helvete är arkivskåpet och pristävlingar, de behöver sysselsättas och inte ligga i soffan halva dagarna.
Alla kan väl hålla med om årets BB är under all kritik. De får verkligen knappt göra någonting. Varför sätter de inte in arkivskåpet igen åtminstone?? Folket på Instagram klagade mycket också och den som är ansvarig på BB kontot frågade någon av kommentarerna ”Vad vill du se?” så hoppas de tar åt sig lite av folkets tips.
2020-03-22, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Alla kan väl hålla med om årets BB är under all kritik. De får verkligen knappt göra någonting. Varför sätter de inte in arkivskåpet igen åtminstone?? Folket på Instagram klagade mycket också och den som är ansvarig på BB kontot frågade någon av kommentarerna ”Vad vill du se?” så hoppas de tar åt sig lite av folkets tips.
Problemet är väl att de är så förståndshandikappade att de inte fattar att man måste hålla igång deltgare och underhålla tittare, jag fattar inte vad man väntar på helt seriöst. all in och det är NU
2020-03-22, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Vill ändå inte att programmet ska gå omkull för då får vi antagligen inte fler säsonger av BB.
Det är ju den vanliga individen man vill se i detta program. Folk som inte har något emot att bjuda lite på sig själv.

Att han är fjollig och feminin bryr jag mig inte om - folk får vara hur dom vill.
Fast om man ställer upp och och får förmånen att vara en av de få utvalda som får vara med i detta program kan man väl se till att bjuda upp till dans?! Inte vägra flera tävlingar för att man är rädd!
Som om produktionen skulle utsätta dom för någon fara. Borde ju förstå att det inte är någon högre styrka i elen eller att larverna inte är farliga. Däremot är det ok att tycka att saker kan vara läskiga.
Finns många tusen personer som gärna skulle vilja byta plats med honom och utföra uppdragen så som
Det är tänkt.
Exakt
Om det skulle varit tidigare säsonger så skulle man fan blivit autonominerad utan möjlighet till att bli räddad av nån jävla pakt ifall man vägrade ett uppdrag eller tävling, här blir man i stort sett premierad med att sitta säkert, så jävla uselt. Men det visar ju i sig hur produktionen styr deltagarna och deltagandet, hela denna säsongen är en stor jävla scam, den individuella prestationen av deltagaren är helt i sidosatt och det är det Glasman, Sami och Julia har kommit på, därutav vill de lämna. Man kan inte vinna mot produktionen, vad du än gör eller inte gör som deltagare har ingen som helst betydelse för tävlingen, enda gången någon blivit straffad för något är Kim och tjejen (kommer inte ihåg namnet) som sade att de inte tyckte om judar, huuuua vad hemskt, det blev alldeles för mycket och de kastades ut, patetiskt.
2020-03-22, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom

Det är tänkt.
Nästa år borde 5an ta över Big Brother och endast ha ett gäng okända, men sköna och extroverta galningar i huset.

Alla dessa ”instagram-kändisar” bryr sig för mycket om att se bra ut på TV och inte göra något ”pinsamt”.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in