2020-03-22, 12:31
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Ligger mycket i vad du skriver tyvärr.
Vill ändå inte att programmet ska gå omkull för då får vi antagligen inte fler säsonger av BB.
Ingen annan som skulle våga sig på ett försök till.
Förstår inte hur dom tänkt när de siktat in sig på ”Insta kändisar”.🤔
Det är ju den vanliga individen man vill se i detta program. Folk som inte har något emot att bjuda lite på sig själv.

Om Anty fick mkt hat när hon kom ut kan man bara ana vad som väntar Mergim...
Att han är fjollig och feminin bryr jag mig inte om - folk får vara hur dom vill.
Fast om man ställer upp och och får förmånen att vara en av de få utvalda som får vara med i detta program kan man väl se till att bjuda upp till dans?! Inte vägra flera tävlingar för att man är rädd!
Som om produktionen skulle utsätta dom för någon fara. Borde ju förstå att det inte är någon högre styrka i elen eller att larverna inte är farliga. Däremot är det ok att tycka att saker kan vara läskiga.
Finns många tusen personer som gärna skulle vilja byta plats med honom och utföra uppdragen så som
Det är tänkt.
Hur kul är det att se deltagare som vägrar uppdragen?

Det är helt riktigt det ni båda skriver. Sami har som sagt velat lämnasedan vecka två. Men har gång på gång övertalats av Glasman att stanna. De har t.o.m. grävt fram Jockiboy för att liva upp Sami. Men han mår inte bra framförallt från allt skrik och extremt barnsligt uppträdande. De har också försökt att låta honom sova i annexet så att han får bättre sömn. Men det har ändå inte funkat.

Båda är naturligtvis trötta på att vara där inne för castingen har varit under all kritik som även pressen har uppmärksammat. Deltagare som är så mediakåta att de glömmer att de är där för att underhålla.
Måndag bli dödsstöten för BB OM nu inte fyran som jag nämnde tidigare har utlovat något.
2020-03-22, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja, henne läste man sönder efter bara någon vecka i huset. Men då lät man henne hållas eftersom hon var uttalad fiende till blåvalen. Nu däremot har hon ju bytt sida när det började brännas lite så nu kan man gå all in med hat mot henne också. Återigen topp 3 vider i huset:

1.Blåvalen 🐳
2.Jasmine
3.Victoria
Den listan skriver jag under på!
2020-03-22, 12:33
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Var kommer hans föräldrar ifrån?
Lennie var verkligen inte rolig att se på från början.
Tycker dock han lyft sig ordentligt. Positiv till det mesta jämfört med de han umgås mest med i huset.
När Fjollrim och gnällmilia lämnar blir han säkert mer framträdande på ett positivt sätt.

Morföräldern från ett nordafrikanskt land. Tror att det var Tunisien.
2020-03-22, 12:35
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Den listan skriver jag under på!
Hälften av oss, även jag, är också med på den.
2020-03-22, 12:35
Medlem
Orkade sjökon stappla sig ut på kryckkäpparna för att kunna moffa varmkorv, eller blev hon sittandes i köksmiljön och Lennie grillar åt henne?
2020-03-22, 12:36
Medlem
Såg ni hur glasman stog stilla i vardagsrummet i ca 30 sek och verkligen tog en funderare, magkänslan säger att han ger det en chans till eller så är det helt enkelt jobbigt att han inte får lämna samtidigt som någon annan :P
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Morföräldern från ett nordafrikanskt land. Tror att det var Tunisien.
Hur kan du så mycket om deltagarna om man får lov och fråga?
Medlem
likebananass avatar
Det blir intressant. Två lämnar, 9 kvar. Två hjälper Amelia. 7 kvar som skall alltså underhålla.
Pheew.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Hälften av oss, även jag, är också med på den.
Ja, även alla som lämnar nu ifall Sami drar så får vi fortfarande se till att rösta ut dem jävlarna på måndagsfinaler när de hänger löst.
2020-03-22, 12:37
Medlem
Jag fattar inte varför ni skyller på produktionen när glasman bara vill lämna för att han är nominerad och inte vill bli utröstad.
2020-03-22, 12:38
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Hur kan du så mycket om deltagarna om man får lov och fråga?
Du får gärna fråga. Han berättade det själv när de snackade med Mergim och Amelia.
2020-03-22, 12:38
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Alla kan väl hålla med om årets BB är under all kritik. De får verkligen knappt göra någonting. Varför sätter de inte in arkivskåpet igen åtminstone?? Folket på Instagram klagade mycket också och den som är ansvarig på BB kontot frågade någon av kommentarerna ”Vad vill du se?” så hoppas de tar åt sig lite av folkets tips.
Tyder på riktiga amatörer i produktionen . Var samma med raggarkvällen helt skandal o hade frågat folk på insta vilken musik som skulle spelas EN REN KATASTROF

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in