2020-03-22, 00:54
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Yterligare smutskastning och svartmålning med Lenas egna ord från den kvinnohatande Snor-johan.

En ny nattlig monolog från Lena.
Denna gång får en av hennes otaliga älskare, Po*ntus Gu*nnarson lyssna på Lenas skryt om hur mångs män som fick komma till/i pastorn.

Aktbilaga 371 (2). Pdf

2018-04-02 00:42 Lena Wesström: Själv uppvaktas jag hårt av Jörgen från Umeå, catchare, var här i dag
2018-04-02 00:42 Lena Wesström: Och av Tommy härifrån, skidåkare/cyklist/löpare/triatlet..
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Och av Peter, catchare men honom är jag HELT ointresserad av.
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Alltjämt av Anders skidåkare i klubben, honom jag åkte slalom med i Sälen när jag bröt benen.
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Egentligen av Mattan som fortsätter hoppas.
2018-04-02 00:43 Lena Wesström: Flörtar själv med jimmy hårdrockaren i Rotebro som jag var med hela förra helgen.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Svarar inte när Kenneth hör av sig.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Svarar inte när en galen göteborgare hör av sig.
[U]2018-04-02 00:44 Po*ntus Gu*nnarsson. Åh jag känner mig som en mycket lågmäld älskare. [/u]
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Slutat träffat Reza från förra jobbet som jag då och då umgåtts med.
2018-04-02 00:44 Lena Wesström: Slutat träffa Roland från förra jobbet jag då och då umgåtts med.
2018-04-02 00:45 Lena Wesström: Vem mer, vem har jag glömt.
2018-04-02 00:45 Lena Wesström: Jag är fullständigt galen.
2018-04-02 00:45 Lena Wesström: Just ja, Stefan såklart, otroligt dålig relation, träffar honom ändå då och då.
-----------------
Lena levde som en knarkare med den enda skillnaden att hon missbrukade män och inte droger.

VARFÖR TOG DU INTE MED DET SISTA -att hon INTE låg med alla männen hon räknade upp?

Är det för att manipulera nytillkomna som inte vet hur du försöker förvanska fakta?

Fortsättningen på ditt citat från konversationen:

”Jag ligger inte med dem men jag har mer eller mindre tät kontakt med flera av dem..."
Citera
2020-03-22, 01:07
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
VARFÖR TOG DU INTE MED DET SISTA -att hon INTE låg med alla männen hon räknade upp?

Är det för att manipulera nytillkomna som inte vet hur du försöker förvanska fakta?

”Jag ligger inte med dem men jag har mer eller mindre tät kontakt med flera av dem..."

Men vi VET ju att hon ljög.

Hela FUP är ju full med förhör med män som låg med henne!!!
Citera
2020-03-22, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Sa verkligen polisen att hon levde som en knarkare???

Är detta den sanning som du som sanningssägare hävdar?

Så läste inte jag.

Nej, det har de inte alls sagt. Snoris trollar hej vilt på ett mycket fult sätt,
Citera
2020-03-22, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Det krävs ingen raketforskning här. Det handlar nog mer om att vara i besittning av självständigt och kritiskt tänkande, och t.ex. källkritik på en nivå som antagligen lärs ut på mellanstadiet nuförtiden. Och lite eget omdöme måste man nog också ha för att inte dras med i drevet:

Men de är. Väl inte med i denna rättegång?
Märks dock tydligt att draifos har ett ont öga till rådman Ulla
Citera
2020-03-22, 01:33
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Sa verkligen polisen att hon levde som en knarkare???

Är detta den sanning som du som sanningssägare hävdar?

Så läste inte jag.

Polisens första intryck när de kom till LWs bostad
var att det bodde en missbrukare där.

De hade ju rätt.

Missbrukare av GC, vänner, män...
Citera
2020-03-22, 03:06
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Men vi VET ju att hon ljög.

Hela FUP är ju full med förhör med män som låg med henne!!!

Hon skrev "inte ALLA" så vad vill du komma fram till?

Att hon låg med många?
Citera
2020-03-22, 03:11
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Hon skrev "inte ALLA" så vad vill du komma fram till?

Att hon låg med många?

LW skrev: ”Jag ligger inte med dem men jag har mer eller mindre tät kontakt med flera av dem..."

Vi vet via FUP att det är lögn.
Citera
2020-03-22, 03:15
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer

Här kan alla läsa själva:

https://www.jottacloud.com/p/tyb3h5fnqkplkf7sptyxmwl6/_54672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a_14744946f6a55bdd 6a7bffddcc5b914d783/list/@@147:b84959fe6708fb6728f35c81693c2788

Hon beskriver varma nära nätter med Beholder.

Prästen stöter på henne med det tycks hon inte ens märka
utan fortsätter bygga på listan av sina män med en som
hon tidigare glömt.
Citera
2020-03-22, 03:43
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
LW skrev: ”Jag ligger inte med dem men jag har mer eller mindre tät kontakt med flera av dem..."

Vi vet via FUP att det är lögn.

Halvsanning isåfall, hon låg ju inte med alla. Även om hon gjorde det och ljög, vad menar du att det spelar för roll??
Citera
2020-03-22, 03:43
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Bra att du lägger ut detta har inte hunnit så långt i FUP:en, allt ska fram LW var besatt av män, hon skulle kalla sig pastor, vilket skämt.

Läste i ngn FUP ( minns inte var ). när ett av barnen fyllde år det firades hemma hos pappa UW släkten och vänner var där, då satt hon med mobilen hela tiden, gör man så när ens barn fyller år?
Sen avvek hon helt plötsligt folk fattade ingenting, det enda som existerade i hennes tillvaro var SD.

Jag skiter i vad folk tycker om det jag skriver, man ska vara objektiv i sina inlägg sen om det är negativt om offret och framkallar en HATSTORM , det bryr jag mig inte i.

De som inte kan se realistisk på vad som framkommit i FUP:en är totalt blind eller följer strömmen för att bli erkända av övriga i tråden, de vågar inte gå mot strömmen och inse fakta. DESSA KALLAR JAG OFFER.

Instämmer! Tack!

As födelsedagsfest kan man läsa om här:

https://www.jottacloud.com/p/tyb3h5fnqkplkf7sptyxmwl6/_54672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a_14744946f6a55bdd 6a7bffddcc5b914d783/list/@@147:a064c10f54283eba42a5b195588f6519

Förhör med vittne, Welin, Hanna Cielo Förhör l ............................................... 640
Förhör med vittne, Welin, Hanna Cielo Förhör 2 ............................................... 642
Förhör med vittne, Welin, Hanna Cielo Förhör 3 ............................................... 646
Bilaga: Bildbilaga
Förhör med vittne, Welin, Hanna Cielo Förhör 4 ............................................... 650
Förhör med vittne, Welin, Hanna Cielo Förhör 5 ............................................... 65 l
Citera
2020-03-22, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Halvsanning isåfall, hon låg ju inte med alla. Även om hon gjorde det och ljög, vad menar du att det spelar för roll??

Rollen det spelar har väl med SD att göra. Mot slutet ville hon försöka avsluta relationen,
men all den tid hon inget annat ville än vara med SD för framtiden, att hon bad honom välja
och välja henne, välja bort HD ... och att samtidigt ha ihop det med en rad andra män.
Det stämmer inte riktigt.
Aldrig läst att de överenskommit något "öppet förhållande", inte från hennes sida i alla fall.
Man kan dessutom fråga sig varför hon varit pastor.
Citera
2020-03-22, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf:

Bra att du lägger ut detta har inte hunnit så långt i FUP:en, allt ska fram LW var besatt av män, hon skulle kalla sig pastor, vilket skämt.

Läste i ngn FUP ( minns inte var ). när ett av barnen fyllde år det firades hemma hos pappa UW släkten och vänner var där, då satt hon med mobilen hela tiden, gör man så när ens barn fyller år?
Sen avvek hon helt plötsligt folk fattade ingenting, det enda som existerade i hennes tillvaro var SD.

Jag skiter i vad folk tycker om det jag skriver, man ska vara objektiv i sina inlägg sen om det är negativt om offret och framkallar en HATSTORM , det bryr jag mig inte i.

De som inte kan se realistisk på vad som framkommit i FUP:en är totalt blind eller följer strömmen för att bli erkända av övriga i tråden, de vågar inte gå mot strömmen och inse fakta. DESSA KALLAR JAG OFFER.

… [ Visa mindre ]
Citat:
:

Instämmer! Tack!

As födelsedagsfest kan man läsa om här:

https://www.jottacloud.com/p/tyb3h5fnqkplkf7sptyxmwl6/_54672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a_14744946f6a55bdd 6a7bffddcc5b914d783/list/@@147:a064c10f54283eba42a5b195588f6519

Förhör med vittne, Welin, Hanna Cielo Förhör l ............................................... 640
Förhör med vittne, Welin, Hanna Cielo Förhör 2 ............................................... 642
Förhör med vittne, Welin, Hanna Cielo Förhör 3 ............................................... 646
Bilaga: Bildbilaga
Förhör med vittne, Welin, Hanna Cielo Förhör 4 ............................................... 650
Förhör med vittne, Welin, Hanna Cielo Förhör 5 ............................................... 65 l

Moschata:

Måste också instämma.
... I något samtal som nyss hänvisades till nära här i tråden, citerades att LW sagt att hon träffar många men ligger inte med dem ... men det gällde dem det.
Hon hade ju ihop det med andra än dem hon just den gången talade om-
Samtidigt som hon bad SD välja henne framför SD och satsade all världens tid på att få honom
att besluta sig -
Hon hade varit pastor också ..
Vilken ologisk och tjattrig gryta allt måste ha varit i hennes värld.
Vad jag inte vet ..
Hur upplevde hon egentligen sig själv som mamma?

De som skönmålar LW har kanske fastnat för det rättvisepatos hon ändå visade på arbetsplatser.
Hon tog visst ansvar för barnen, samtidigt var det ju bra att de hade sin pappa och det visste hon.
SD:s och HD:s relation till sina barn var mycket värre & sämre än LW:s
men det ursäktar inte vad jag tagit del av och tror att jag snart ska få läsa här.

I min uppfattning verkade LW "snurrig" och under påverkan av SD.
En sammansatt person, men inte mycket till logik därför.
Väldigt osäker prognos på LW:s och SD:s eventuellt gemensamma framtid som vi sett.

Kanske varit annorlunda med rätt partner eller i annan miljö ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in