2020-03-21, 23:26
Medlem
Hur många ggr/dag uttalar vår lille prins ordet exakt? Kan de vara så illa att pojkfan är världsledande med den enkla anledningen att orponet saknar andra vokabulär i ärthjärnan?

Han å jazz passar verkligen tillsammans rent intellektuellt ❤️
2020-03-21, 23:27
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Missar kvällens raggarfest är det något att se, händer det ens något?

Känns som den episka kvällen igår blir svårslagen..
2020-03-21, 23:28
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"SAMI LYSSNA PÅ MIG JAG HAR JOBBAT MED DETTA Sami det är perfekt Sami lyssna på mig Sami SAMI DET ÄR PERFEKT lyssna Sami"

Herregud.
Pågår manipulation delux i s1? Jag har fastnat i köket.
2020-03-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag vet inte om du spelar eller är dum. Sami har velat lämna sedan vecka två. Glasman har i princip övertalat honom varje dag i fyra veckor att inte lämna. Han satt med Sami i två timmar och övertalade honom att chilla när Sami ville lämma innan han blev faskedjad med Amelia.

Vart fan kom det på hoppet ifrån. Och denna tes motbevisar ju inget heller. Sami kan ha en aning om att han kan bli en miljon rikare och borde kunna hålla ut.
2020-03-21, 23:29
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Missar kvällens raggarfest är det något att se, händer det ens något?

Känns som den episka kvällen igår blir svårslagen..
Mer ett förskoleparty med saft och bullar. Långt ifrån en raggarfest.
2020-03-21, 23:30
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det är lika bra. 4an är ju helt vilsna.
Jag förstår varför de lämnar. De är väl de ända förutom Martin, Jullan och Vickan som har lyckats väl utanför huset. De andra har ju allt att förlora och klänger fast att stanna kvar.

Tittarantalet har fallit från 250 000 per dag på sjuan till mellan 100 och 150k om dagen.
Detsamma har hänt med Cmore då nu det är ingen sport. BB kom gratis med abonnemanget.
De varslar nu folk. De försökte att sätta lite färg och intresse när de släpade dit Jockiboy men det lyckades inget vidare. Mitt abonnemang går också ut då jag bara följer sporten.
2020-03-21, 23:30
Medlem
Turbotraktors avatar
Philip fuckar ut i Poolrummet! Kolla!
2020-03-21, 23:33
Avslutad
Victoria gör exakt allting som hon bölade över att Anty gör, mot Frida.

Jävla råtta.
2020-03-21, 23:33
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Vart fan kom det på hoppet ifrån. Och denna tes motbevisar ju inget heller. Sami kan ha en aning om att han kan bli en miljon rikare och borde kunna hålla ut.

Det är ingen tes det är därför de skickade in Jockiboy för att liva upp Sami. Men det räckte inte han vill ändå lämna. Glaset har hela tiden övertalat honom. Till slut fick han t.o.m sova i annexet för han får ingen sömn och trivs inte.
2020-03-21, 23:34
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Frida är ju för fan tråkigare än Blåvalen att lyssna på sitter och spyr ur sig helt innehållslösa klyschor maler och maler om ingenting vill bli älskad av alla wääääk.
Frida sa för timme sedan att hon utbytt sexuela tjänster mot Alkohol av en langare som hon och en till brukade köpa av när hon va yngre.
2020-03-21, 23:34
Medlem
Bulletzs avatar
Varför tafsar Vichoria på bbc? och varför säger inte BBC ifrån? Vichora gick ju loss på den svarta igår. Kongo är en feg liten flöjt. Han och mesiga snickaren passar utmärkt ihop.
2020-03-21, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag förstår varför de lämnar. De är väl de ända förutom Martin, Jullan och Vickan som har lyckats väl utanför huset. De andra har ju allt att förlora och klänger fast att stanna kvar.

Tittarantalet har fallit från 250 000 per dag på sjuan till mellan 100 och 150k om dagen.
Detsamma har hänt med Cmore då nu det är ingen sport. BB kom gratis med abonnemanget.
De varslar nu folk. De försökte att sätta lite färg och intresse när de släpade dit Jockiboy men det lyckades inget vidare. Mitt abonnemang går också ut då jag bara följer sporten.

Också en anledning att Anty kan tas in igen. Förutom Corona så är möjligheeten där om Sami nu skulle lämna. Skulle Glasman åka ut på måndag, Sami följa med och sen även JULIA om hon får flipp. Då är det fan 100% att antingen Patzy eller Anty kommer in igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in