2020-03-21, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Vart då? Ser inte ett enda inlägg som relaterar till Sd Därimot en snyftartikel från SvT om afghanska barn som deporteras så känns inte väldigt troligt att hon skulle rösta på ett parti som hejar på deportering av alla flyktingar.

Hennes syster har nog raderat det för att Jasse får sina röster från små blattebrudar.
2020-03-21, 23:22
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Är det Mergims collegebyxor amalia haft på sig senate dagarna?
Medlem
Trodde Lenny var vältränad, men när han vinkade så hängde och flängde underarmsfläsket så att Amalias pannlob var i farozonen.

Måste vara tatueringarna som gör att han ser vältränad ut.

Han har hängt för mycket med blåvalen, där har vi svaret!
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Håller med om detta är riktigt patetiskt betende av glaset. Hans hybris fick en realitycheck när Lennie fick tittarnas röst. Hoppas att Sami ser igenom och spelar med för att få han lämna då han ändå kan upplevas som ett hot. Tror inte Sami anar vilken tittarfavorit han är tyvärr. Frida borde ju ändå kunna förmedla detta.

Jag vet inte om du spelar eller är dum. Sami har velat lämna sedan vecka två. Glasman har i princip övertalat honom varje dag i fyra veckor att inte lämna. Han satt med Sami i två timmar och övertalade honom att chilla när Sami ville lämma innan han blev faskedjad med Amelia.
2020-03-21, 23:23
Medlem
Pastelclouds avatar
Citat:
Vart då? Ser inte ett enda inlägg som relaterar till Sd Därimot en snyftartikel från SvT om afghanska barn som deporteras så känns inte väldigt troligt att hon skulle rösta på ett parti som hejar på deportering av alla flyktingar.

Finns screenshots i tråden. Dyker upp då och då
2020-03-21, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Martin ogillar verkligen Frida! Han sa först till henne hon inte delar med sig av alkoholen och nu tycker han hon är oseriös och tar allt för positivt
Haha han och Victoria pratade ju skit om henne igår och hade en lång session om henne i morse. Han tycker det är falskt och genomskinligt att hon är så glad och positiv hela tiden. Klart att HAN tycker det när inte verkar besitta förmågan att varken vara glad eller positiv.
2020-03-21, 23:25
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Martin ogillar verkligen Frida! Han sa först till henne hon inte delar med sig av alkoholen och nu tycker han hon är oseriös och tar allt för positivt
Man märker hur dålig personkemi de har i många diskussioner, jag skulle ha väldigt svårt att möta en person som henne. Men jag skulle ändå vilja hjälpa henne.
Idag pratar hon om att inte vara rädd o blablabla citat som repeterat för sig själv, igår får hon en tillsägelse (på fyllan) o storgråter som en 14is.
Dessa kramar hon håller på med också...hjälp!
Medlem
"SAMI LYSSNA PÅ MIG JAG HAR JOBBAT MED DETTA Sami det är perfekt Sami lyssna på mig Sami SAMI DET ÄR PERFEKT lyssna Sami"

Herregud.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Trodde Lenny var vältränad, men när han vinkade så hängde och flängde underarmsfläsket så att Amalias pannlob var i farozonen.

Måste vara tatueringarna som gör att han ser vältränad ut.

Han har hängt för mycket med blåvalen, där har vi svaret!

Han är ju väldigt glad i mat. Gått ner 20 kg.
2020-03-21, 23:26
Medlem
brajzillas avatar
Frida är ju för fan tråkigare än Blåvalen att lyssna på sitter och spyr ur sig helt innehållslösa klyschor maler och maler om ingenting vill bli älskad av alla wääääk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha han och Victoria pratade ju skit om henne igår och hade en lång session om henne i morse. Han tycker det är falskt och genomskinligt att hon är så glad och positiv hela tiden. Klart att HAN tycker det när inte verkar besitta förmågan att varken vara glad eller positiv.
Frida pratade så pass bra så till slut kunde han inte göra annat än att ta emot hennes kram och säga ”du är också fin”
Medlem
Sjukt klängig person frida. Ogillar henne skarpt känner jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in