2020-03-21, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Eller tills folket röstar hem dem?

Ja precis.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det skulle jag oxå vilja veta, någon måste ju lämna... de har ganska många timmar på sig att tänk ut det, det var ju en gång där tittarna fick rösta kvar en person, dom kanske kör en specialare att ifall glasman åker så får vi bestämma ifall han får stanna eller ej, då kommer tv4 rigga resultatet att han stannar, sami o glas bryr sig såklart om julia men sami o glas är ju som helan o halvan då kanske de riggar att julia stanna eller att hon lämnar :P

Du får tro exakt vad du vill, jag bara förmedlar det jag har hört ifrån 2-3 personer som jag litar på

Och dessa 2-3 personer (hur kan du ens vara osäker på om det är 2 eller 3 som sagt det) vet detta hur?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det låter högt men jag hoppas att du har rätt och att 4an satsar fullt ut nu så det blir lite show därinne.
Ja dom har ju cash utan tvivel, utan sami så kommer det gå åt helvete med alla planerade scheman samt tittarsiffror
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja jo, hade dom vetat när pengarna kom in på kontot så hade dom ju bara kunnat dra när de är bekräftat också. Men dom får naturligtvis skriva ett kontrakt där det står att dom måste fullfölja hela säsongen för att bli berättigad pengarna
Ja det är exakt de jag tror att dom har gjort, då är dom garanterade pengar oavsett ifall de åker ut nästa måndag eller ej, win win för alla parter
2020-03-21, 19:46
Medlem
Det finns åtminstone två fall där castingen fungerat katastrofalt. Det är när man tog in Amilia och Glasman. Så in i norden tröttsamma på sitt sätt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Och dessa 2-3 personer (hur kan du ens vara osäker på om det är 2 eller 3 som sagt det) vet detta hur?
2 litar jag till på till 100%
den 3:e 50 formulerade mig dåligt kanske :P
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Finns en dokumentär om hans livstil på svt tror jag, där kan du se hur han betedde sig på den gamla goda tiden
Jag såg honom i lyxfällan . där hade han kul. många öl takeway. husvagn stor TV. mycket skuld.
2020-03-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ja dom har ju cash utan tvivel, utan sami så kommer det gå åt helvete med alla planerade scheman samt tittarsiffror

Ja det är exakt de jag tror att dom har gjort, då är dom garanterade pengar oavsett ifall de åker ut nästa måndag eller ej, win win för alla parter

Ja de blir de ju. De är fult gjort. Då måste dom köra så med alla som börjar tveka och vill åka hem. Annars blir de inte kul sen när dom andra får reda på de
2020-03-21, 19:49
Medlem
Citat:
2 litar jag till på till 100%
den 3:e 50 formulerade mig dåligt kanske :P

Ok men hur har då dessa 2 kännedom om det?
2020-03-21, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja de blir de ju. De är fult gjort. Då måste dom köra så med alla som börjar tveka och vill åka hem. Annars blir de inte kul sen när dom andra får reda på de
Självklart men ibland måste man göra fulingar för att rädda hela skiten, det kanske dom gjorde med mergim det kan vi inte veta, han hade ju redan bestämt sig, vad hände efter, jo han valde att stanna, dom vet att pengar lockar många!
2020-03-21, 19:50
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Det finns åtminstone två fall där castingen fungerat katastrofalt. Det är när man tog in Amilia och Glasman. Så in i norden tröttsamma på sitt sätt

Alltså det är ju kul att se Amilia skämma ut sig själv och därför vill jag lowkey ha kvar henne, men samtidigt stör jag mig på henne... Glasman har ju inget att bidra med förutom hans jävla redaktionsmöten. Igår pikade han, mer crazy än så blir det inte. Kanske ikväll om han rycker upp sig, men sen kan han dra på måndag. Har dem bjudit in Olga?
2020-03-21, 19:51
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Nej han är inte ens rolig. En coolt formad frisyr hade klätt honom bättre.

Du menar Sami va? Annars håller jag inte med. Sami är bara patetisk. Trodde ett tag att han hade en svastika tatuerad under ögat innan jag såg att det var en stjärna. Såg som i ögonvrån hahahaha
2020-03-21, 19:51
Medlem
Citat:
Hört via ryktesväg att tv4 pratat med sami samt glasis, de har erbjudit pengar för att få de att stanna o då pratar jag inte om småsummor, utan hundratusentals kronor, glasis har då sagt att han ska ge det en chans till, sami har däremot varit mer intresserad utav förslaget. den som lever får se.

Undrade precis om du hade ngn info

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in