2020-03-21, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja dom har inte råd att förlora sami. så jag hoppas det stämmer

Nej, han är mer intresserad än glasman av att stanna för pengarnas skull

Exakt riktigt desperation, det fattar ju vem som helst, men vem säger nej till pengar, sami har ju stora skulder, glasman har stålar tror jag, sen är det ju corona tider så dom kanske inser att bb huset är the place to be ett tag till

Ja jo, hade dom vetat när pengarna kom in på kontot så hade dom ju bara kunnat dra när de är bekräftat också. Men dom får naturligtvis skriva ett kontrakt där det står att dom måste fullfölja hela säsongen för att bli berättigad pengarna
2020-03-21, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Och hur tänkte de göra på måndag då? Ska Julia ryka?

Eller så är det som jag tror att ingen ryker för de är för lite personer med tanke på det inte kommer in fler i huset.
Stämmer det kan de göra att Mergim inte kan räddas av makten. Glasman blir då räddad och Julia eller mergim ryker
2020-03-21, 19:42
Bannlyst
Citat:
Just nu är det nog rätt många, corona samt lördag, så länge sami underhåller som han gör nu så lär det öka faktiskt, ska vi säga 150k ish uppåt

Det låter högt men jag hoppas att du har rätt och att 4an satsar fullt ut nu så det blir lite show därinne.
Medlem
var är musiken? så sjukt tråkig fest
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Och hur tänkte de göra på måndag då? Ska Julia ryka?

Eller så är det som jag tror att ingen ryker för de är för lite personer med tanke på det inte kommer in fler i huset.
Det skulle jag oxå vilja veta, någon måste ju lämna... de har ganska många timmar på sig att tänk ut det, det var ju en gång där tittarna fick rösta kvar en person, dom kanske kör en specialare att ifall glasman åker så får vi bestämma ifall han får stanna eller ej, då kommer tv4 rigga resultatet att han stannar, sami o glas bryr sig såklart om julia men sami o glas är ju som helan o halvan då kanske de riggar att julia stanna eller att hon lämnar :P
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Sluta mytta, folk tror ju på dig
Du får tro exakt vad du vill, jag bara förmedlar det jag har hört ifrån 2-3 personer som jag litar på
2020-03-21, 19:43
Medlem
Frida är klockren nu. Men hon har de säkert i sig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Martin ser ju ut som klippt ur Ronny och Ragge. Sami not so much, mest äcklig. Varför kammar han inte ut gegget och formar en frisyr??
Nej han är inte ens rolig. En coolt formad frisyr hade klätt honom bättre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja jo, hade dom vetat när pengarna kom in på kontot så hade dom ju bara kunnat dra när de är bekräftat också. Men dom får naturligtvis skriva ett kontrakt där det står att dom måste fullfölja hela säsongen för att bli berättigad pengarna
Eller tills folket röstar hem dem?
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Mergim och Analia kommer dra ner stämningen rejält ikväll.
Kan dom inte bara bomma igen rosa sovrummet med dubbla lås så man slipper se fanskapen mer för ikväll.

Vill kunna leva mig in i Samis lycka utan störningsmoment
Haha mergim gasar ju ihjäl amilia med sina fisar o hon kan inte komma därifrån
2020-03-21, 19:44
Medlem
Citat:
Det skulle jag oxå vilja veta, någon måste ju lämna... de har ganska många timmar på sig att tänk ut det, det var ju en gång där tittarna fick rösta kvar en person, dom kanske kör en specialare att ifall glasman åker så får vi bestämma ifall han får stanna eller ej, då kommer tv4 rigga resultatet att han stannar, sami o glas bryr sig såklart om julia men sami o glas är ju som helan o halvan då kanske de riggar att julia stanna eller att hon lämnar :P

Du får tro exakt vad du vill, jag bara förmedlar det jag har hört ifrån 2-3 personer som jag litar på
Kan ju vara så att de inte låter makten rädda mergim, utan att glasman istället blir räddad. Valet blir då mellan Julia och mergim
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var är musiken? så sjukt tråkig fest

Verkligen, lite i bakgrunden åtminstånde hade varit gött
Medlem
Lunatics avatar
Kung Sami som vanligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera