Citat:
Ursprungligen postat av
BourbonStreet
Finns nog de som vill smitta ner alla andra när de själva blivit smittade. "Ska jag dö, då ska jag fan dra med mig så många som möjligt". Det ger dem en känsla av makt tror jag. Sjuka djävlar!!
Ang. ditt ID-kort. Om du inte hittar det har han kanske plockat på sig det. Kolla här om hur du spärrar ditt kort:
https://bit.ly/3ddQnst
Han verkar inte döende utan tror att andra människor blir som honom och sedan bryr han sig inte om andra. Han är rasande på mig. För att jag enbart fortsatt träffa honom för att jag ville att han skulle bli donator och efter att ha varit väldigt kärleksfull mot mig, ville jag skriva om den genuina kärlek jag alltid haft för honom genom allt som han hävdar var mitt fel. Men han var HEMSK själv och ingen kvinna vill ha någon som har romanser med andra män, ännu mindre utnyttjar en och kastar lögner mot en. Jag trodde och tror, vad än jag säger, att det finns något bra i honom. Men han kastade mig för att ha förhållande med hazarer och falskanklagade mig för att kränka mig och skrämma bort mig. Jag är inte rädd för lögner. Inte heller vad andra anser om mig.
Han blev arg på mig för att jag sa att det stämde att han haft rätt i att jag velat ha barn med honom enbart efter att han påstod att han var homosexuell och ihop med en hazar sedan många år. Självklart av kärlek eftersom jag tyckte om honom, men inte fan ville jag ha honom. Vilket han anklagar mig för att tvinga honom till, att vara tillsammans med mig. Jag ville ha ett förlåt och en uppriktighet, inte någon som låter ena afghanen efter andra flytta in och sova hos honom. Självklart vill jag INTE vara ihop med honom då! Då straffar han mig genom att komma sjuk och pussa på mig (vi är mycket kärleksfulla) hosta omkring och gå. Jag hade bett honom komma, men även erkänt att det var enda orsaken. Varför skulle jag vilja ha en man som springer efter andra och främst andra män???? Det är normalt att, om man tror på lögnerna att erbjuda någon man bryr sig om bli donator för att hjälpa honom.
Han lurade in mig i en relation, ljög för mig. Kränkte mig med sina homosexuella historier och bedrog mig och aldrig brytt sig ett uns om mig. Eller ens diskuterar som en normal människa. Utan istället hånar och provocerar för att få reaktioner. Varsågod en reaktion till.
Håll er ifrån dem tills epedemin lagt sig.