Det var kul att premiäravsnittet av Stabsläge med Dan Eriksson och Magnus Söderman var så himla bra. Jag tappade ganska mycket intresset för Nordiska motståndsrörelsen efter Pär Öbergs och Tobias Lindbergs snack om Ingrid Carlqvist i det där hemska Radio Nordfront-avsnittet som sändes för några veckor sedan. Deras pinsamma fredagsmys gillar jag inte heller. Hetaste namnet i den nationella rörelsen just nu är Magnus Söderman. Om Dan Eriksson slutar hålla på med den där #IngridVarFörst-skiten så kommer han också att stiga på listan. Ikväll ska jag bli full igen och så ska jag lyssna på Stabsläge. Nu har jag bestämt mig för att jag ska dricka ihjäl mig. Det har Magnus Söderman också tänkt gjort en gång i tiden, vilket han har berättat om i olika poddar. Ni får inte vara argsinta på mig. Jag orkar inte försöka vara nykter längre. Man tänker att dagen då man upptäckte Radio Framåt var en bra dag, men egentligen så blev det ju ett helvete av det. Jag tycker bara om kanske 3% procent av det som sägs, skrivs och görs i den nationella rörelsen. Börjar de prata positivt om Joakim Lamotte eller Lennart Matikainen så tappar jag helt intresset. Man vill liksom stänga in sig med Dan och Magnus och inte låta några andra komma in och förstöra. Samarbetet med Ingrid & Conrad tyckte jag verkligen inte om. Stabsläge varje kväll klockan 20:00 med fingubbarna från Stockholm är kärlek. Nästan ingen som bor mer än 10 mil bort från Stockholm tycker jag verkar vara riktigt frisk i huvudet. Den gamla radiostjärnan Jonas De Geer kommer ju också från Stockholm. Världens bästa podcast genom tiderna, Radio Framåt, drevs av tre stycken personer som alla kom från den underbaraste staden som finns på den här jorden. ❤️