2020-03-21, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Jag hoppas alla vid det här laget har sett hur väl Sami klarar sig utan Glas, till och med bättre än med honom. Så när det står mellan Julia och Glas på måndag så skickar vi glas va?!
Och ifall Sami lämnar som en barnrumpa så förtjänade han ändå inte att vara kvar som vi trodde.
sami är 100x roligare utan glasidioten, ja vi skickar ut idioten ifall han inte lämnar frivilligt innan dess, tror inte han lämnar, han sa förut att ifall glasman åker tidigt så lämnar jag , dock kan det vara ett hot för att samis fans ska rösta kvar honom, men nu tror jag han har lämnat glasman totalt, iaf hoppas jag på det. glasman har gjort sitt i detta program
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag håller med om allt ovan, förutom att han skulle kunna vara en barnrumpa.
Håller också med, förutom barnrumpa
Medlem
Citat:
Jag hoppas alla vid det här laget har sett hur väl Sami klarar sig utan Glas, till och med bättre än med honom. Så när det står mellan Julia och Glas på måndag så skickar vi glas va?!
Och ifall Sami lämnar som en barnrumpa så förtjänade han ändå inte att vara kvar som vi trodde.

Håller med 100% 😂
2020-03-21, 13:33
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Har Fridas själ dött?
2020-03-21, 13:35
Medlem
Chandler Bings avatar
Jag fattar inte hur vissa härinne gillar falska och rent ut sagt elaka människor, tänker då på Julia och Glasman. Hur är ni själva som vänner. Hoppas verkligen att jag inte känner en enda av i verkliga livet.
2020-03-21, 13:35
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Är Frida lite utanför?
Tror hon blivit tillsagt av BB igår att inte pilla folk i analen. hon grät och va helt knäckt. hörde något att hon sa om att hon är så och sprider glädje. vet inte med tror det handlar om hennes Anal bekräftelse.
Lite kul när hon efter pillat sammi i röven går hon och tvättar händerna. sedan på Martin och gör samma sak.
Senast redigerad av Lunatic 2020-03-21 kl. 13:38.
2020-03-21, 13:36
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Håller med 100% 😂
Nice då är vi några på samma plan åtminstone!

Glas har dessutom sovit sen 21 igår, hur kan han fortfarande vara så bakis att han inte ens orkar gå upp?
2020-03-21, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Har Fridas själ dött?

Det ser ut så.
2020-03-21, 13:38
Medlem
Citat:
Sami har ju varit fantastisk idag. Tyckte till och med han och Mergim var gulliga tillsammans när de var ute och skulle hugga ved.
2020-03-21, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tror hon blivit tillsagt av BB igår att inte pilla folk i analen. hon grät och va helt knäckt. hörde något att hon sa om att hon är så och sprider glädje. vet inte med tror det handlar om hennes Anal bekräftelse.
Lite kul när hon efter pillat sammi i röven går hon och tvättar händerna. sedan på Martin och gör samma sak.
Jag såg inte vad hon gjorde innan tillsägelsen. Men hon såg helt knäckt ut efter hon fick skäll av BB i bikten.
Medlem
haha glasman din jävla grinpelle åk hem förfan
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sami har ju varit fantastisk idag. Tyckte till och med han och Mergim var gulliga tillsammans när de var ute och skulle hugga ved.

Ja, det är helt klart att Glasman är den som drar ner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in