Citat:
Ursprungligen postat av
Vittvinochkokain
HAHAHA, den auran är hög nu.
Varför tänker man på gonorré och svamp när man ser glas stå i kalsonger?

Jag tänker mest gonorré när jag ser hans härskna skägg med flott, matrester och gamla spyor.
Svamptanken kommer när man hänger sig åt vilda fantasier om hans naglar, tår, armhålor och ljumskar.
Hans tänder och mun associerar jag med solvarmt utedass med en svag doft av rutten gädda.
Men att fantisera om hans kön kräver starka nerver.
Personligen inbillar jag mig att han är svårt drabbad av mjuk schanker i tredje stadiet, samt även långt framskriden syfilis med en grov släng av obotlig gonorré kombinerat med klamydia i tredje stadiet.
Detta i kombination av en obefintlig hygienomsorg gör denne man både frånstötande och upphetsande på samma gång.
Ett mycket märkligt fenomen.