2020-03-21, 03:11
Medlem
Jassa för en-till två dagar sedan:

”Jag ska inte ha sex i tv, Martins föräldrar tittar och det känns inte bra att göra det under täcket eftersom det blir halvdant”

Jassa inatt:
Har sex i tv.
2020-03-21, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Jassa för en-till två dagar sedan:

”Jag ska inte ha sex i tv, Martins föräldrar tittar och det känns inte bra att göra det under täcket eftersom det blir halvdant”

Jassa inatt:
Har sex i tv.

Det vet du ju inte, onödigt att trasha hennes rykte på det sättet utan anledning, hon har ju erkänt att dom tagit på varann med händerna och av det som syndes idag var det knappt någon rörelse öht knappast ett samlag som pågick, omöjligt att veta vafan dom gjorde där under.
2020-03-21, 03:19
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
HAHAHA, den auran är hög nu.

Varför tänker man på gonorré och svamp när man ser glas stå i kalsonger?

Jag tänker mest gonorré när jag ser hans härskna skägg med flott, matrester och gamla spyor.
Svamptanken kommer när man hänger sig åt vilda fantasier om hans naglar, tår, armhålor och ljumskar.
Hans tänder och mun associerar jag med solvarmt utedass med en svag doft av rutten gädda.

Men att fantisera om hans kön kräver starka nerver.
Personligen inbillar jag mig att han är svårt drabbad av mjuk schanker i tredje stadiet, samt även långt framskriden syfilis med en grov släng av obotlig gonorré kombinerat med klamydia i tredje stadiet.

Detta i kombination av en obefintlig hygienomsorg gör denne man både frånstötande och upphetsande på samma gång.

Ett mycket märkligt fenomen.
2020-03-21, 03:47
Medlem
manodepressivs avatar
Någon måste ha glömt en kylskåpsdörr öppen för man hör ett rytmiskt pipande i kökskameran. Det är kul.
2020-03-21, 03:49
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Save me. Plz.

Haha vi är klara Moder! Ser nu att h*n bara provocerar för att någon äntligen ska svara dennes inlägg. Ointressant annars, du vet!

Skön kväll i huset förövrigt #2 efter "faaack you schjääälv, baby!"-kvällen
2020-03-21, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Någon måste ha glömt en kylskåpsdörr öppen för man hör ett rytmiskt pipande i kökskameran. Det är kul.
Haha hörde också det. Kommer BB gå in och stänga dörren eller kommer de låta maten bli förstörd??

Nattens stora och superintressanta gåta
2020-03-21, 03:50
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hur?
Produktionen har bestämt det. Står på instagram
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha hörde också det. Kommer BB gå in och stänga dörren eller kommer de låta maten bli förstörd??

Nattens stora och superintressanta gåta

Jag kommer inte kunna somna innan det slutat pipa i alla fall.
Medlem
Citat:

Långkok i mikrovågsugn?
2020-03-21, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Haha vi är klara Moder! Ser nu att h*n bara provocerar för att någon äntligen ska svara dennes inlägg. Ointressant annars, du vet!

Skön kväll i huset förövrigt #2 efter "faaack you schjääälv, baby!"-kvällen
Så otroligt tröttsamt troll. Varför kan de aldrig vara lite originella? :/

Alltså faaan blir så ledsen varenda gång ni nämner det. Kommer aldrig förlåta mig själv för att jag missade den nattens händelser </3 men riktigt bra kväll faktiskt! Den var jävligt seg i början men gick fan från 0 till 100 på tio minuter hahah. Vet knappt vad som hänt fast jag kollat hela kvällen.
2020-03-21, 03:52
Medlem
Citat:
Jag kommer inte kunna somna innan det slutat pipa i alla fall.
Sover inte Mergim och Victoria i soffan? De borde väl höra det??? Fast alla kanske inte är lika lättväckta/lättirriterade som mig i och för sig haha.
2020-03-21, 03:58
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han måste ha sprutat i täcket 15+ gånger sedan han och Jasmine började natthångla. Eller man tycker det. Men man tycker också att det borde ha snappats upp av kameran i så fall. Han kanske inte är särskilt kåt? Har han fått för mycket f***a tidigare i livet för att vara kåt efter tre veckor av konstant grovhångel? Har jag fått för lite f***a eftersom jag tycker att han borde explodera efter tre veckor av grovhångel?

Jag vet varken ut eller in längre. Martin får mig att tvivla på hela min verklighetsuppfattning. Vem är han? Vad är han?

Nu ska Vicky sova med Mergim i soffan också. Vafan? Jaha.

Glasman tuggar täcket rent varje morgon.
Det är därför de kunnat hålla färgen så länge, de har en liten deal med Glasish...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in