2020-03-21, 02:02
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag är trippad just nu och såg sånt ni inte ser med vanlig skärm.
Jag såg hur Glasish könssjukdomsaura ökade med minst 60% när han tittade på den där hängiga cellulitröven.
Han är värre än Dr Manhattan ju! Han är livsfarlig!

HAHAHA, den auran är hög nu.

Varför tänker man på gonorré och svamp när man ser glas stå i kalsonger?
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Stackars de som sover i sovrum 1 inatt igen. Det smaskas under täcket för 13737484691588 kvällen i rad
Herregud! Du känns obehagligt insatt....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför ska Mergim ens sova i soffan?

För att V har bestämt att han är magsjuk och ska ligga nära toan och inte smitta andra,och hon vet minsann allt hon.
2020-03-21, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tror det är ännu mer bakom det där. Han vill inte ha barn, han kan mycket väl ha en bakgrund som medberoende, att ha tagit hand om såna som mått dåligt av olika skäl. Gör ont i mig att se. Det är nästan ett tvångsbeteende.

Ja, det kan stämma. Men redan för ett par veckor sedan nämnde han att han "hade huvudvärk" när hon hade klängt sig fast vid honom under en hel kväll, nästan som att han egentligen hade velat slita sig ifrån det utan att lyckas - gav mig intrycket av att han inte direkt var van vid situationen.
2020-03-21, 02:04
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Det kan han visst
Hur?
2020-03-21, 02:05
Medlem
__Alez__s avatar
Kan inte släppa klippet på Glasman. Så jävla klockrent.

När han öppnar dörren och det första han får se är Amilias röv m.m.
Medlem
Bbbloopers avatar
Victoria gå och lägg dig!!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Det kan också vara så att han aldrig haft turen att uppleva en person som Amilia tidigare.

Tidigare i veckan eller veckan innan skrev folk att de tror att Lennie har blivit mobbad.

Det som framgick av brevet från hans föräldrar och syskon är (för mig) att han är OERHÖRT älskad och har haft ett underbart liv.

Problemet är att han aldrig har mött en person som Amilia, en manipulativ vidrig människa som tänker på sig själv, sitt ego, självkänsla i första hand ALLTID oavsett situation. Därför är Lennie omtänksam mot henne, för att han inte förstår hennes avsikter dvs våldtäktsfasonerna hon har (NEJ jag överdriver inte med det ordet. Blir du kränkt, ta några minuter o fundera hur det hade sett ut om en kille hade våldfört sig på tjejer på samma sätt som hon har gjort o sedan manipulerat dem när de dissar).

Det kan du mycket väl ha rätt i. Men det behöver inte vara sanningen heller. Hålla fasad är ofta jätteviktigt i dysfunktionella familjer! Tro mig jag vet..

Take a chill pill när det gäller våldtäkt och vad jag eventuellt skulle tycka och tänka. Jag har skrivit FLERA gånger i tråden att om beteenden mot Sami, Lennie m fl skulle utförts mot tjejer hade det blivit ett jävla liv så ja, jag är medveten om det skeva i huset. Allt i ny-feminismens anda.
2020-03-21, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Herregud! Du känns obehagligt insatt....
Eller så är det du som inte riktigt förstår ironin i inlägget.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag är trippad just nu och såg sånt ni inte ser med vanlig skärm.
Jag såg hur Glasish könssjukdomsaura ökade med minst 60% när han tittade på den där hängiga cellulitröven.
Han är värre än Dr Manhattan ju! Han är livsfarlig!

Kan du vara snäll och aldrig lämna tråden?
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Är du en JULLANLOVER? Är hon nummer 1 på din lista?

Jag ser att du citerat fler av mina visdomsord angående vår Drottning JULLAN min lille bror.
Det är helt O.K. jag känner mig bara stolt och hedrad. Men spar plats, JULLAN har ännu inte gått in i kosmonautstadiet, och när hon gör det kommer det verkligen behövas citatplats, jag lovar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Kan inte släppa klippet på Glasman. Så jävla klockrent.

När han öppnar dörren och det första han får se är Amilias röv m.m.
Jag har bokmärkt sidan med det klippet.

Vill kunna se på det så fort jag mår dåligt (vilket är ungefär 22 timmar om dygnet, för det mesta).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in